Z jakiej sieci to jest numer?

Data: 2009-12-14 19:17:55
Autor: Artur Dębski
Z jakiej sieci to jest numer?
Pomóżcie mi proszę rozszyfrować z jakiej to sieci
numer : 791110217

Dostałem dość dziwnie wyglądający kontakt od osoby z Allegro,
a osoba mająca do mnie pytanie podaje swój numer żeby do niej zadzwonić...

( Może cała sprawa okaże się prozaiczna ale nie wiem jaka to sieć )

Z góry dziękuję

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2009-12-14 18:26:47
Autor: Jacek Politowski
Z jakiej sieci to jest numer?
In article <hg604l$fqd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Artur Dębski <arturdebski@autograf.pl> wrote:

Pomóżcie mi proszę rozszyfrować z jakiej to sieci
numer : 791110217

P4

--
Jacek Politowski

Data: 2009-12-14 19:48:44
Autor: Artur Dębski
Z jakiej sieci to jest numer?
Dzięki wszystkim!

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2009-12-16 12:16:05
Autor: rotfelus
Z jakiej sieci to jest numer?
Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hg61ei$ess$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dzięki wszystkim!

Nie dzwoń, to play! zapłacisz więcej niż do innych sieci, dodatkowa bezczelność allegrowicza że sam nie chcę zadzwonić!

Data: 2009-12-17 00:21:26
Autor: SDD
Z jakiej sieci to jest numer?

Użytkownik "rotfelus" <hihi@hi.hi> napisał w wiadomości news:hgag6g$qsu$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie dzwoń, to play! zapłacisz więcej niż do innych sieci, dodatkowa bezczelność allegrowicza że sam nie chcę zadzwonić!

Ja tam najchetniej dzwonei wlasnie na Playa.
Czemu mam placic 29 gr za minute, jak moge qzadzwonic za 5 gr / min?
Playa traktuje na rowni ze stacjonarnymi.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-14 19:24:24
Autor: Czarek
Z jakiej sieci to jest numer?
W dniu 2009-12-14 19:17, Artur Dębski napisał/a:
[...]

Numer wygląda całkowicie normalnie.

( Może cała sprawa okaże się prozaiczna ale nie wiem jaka to sieć )

No to sobie sam sprawdź http://www.wjakiejsieci.pl/prefiksy-gsm

--
Cz.

Z jakiej sieci to jest numer?