Z kamera wsrod zwierzat

Data: 2013-12-30 21:49:44
Autor: Yogi\(n\)
Z kamera wsrod zwierzat
Z serii - rosyjskie obyczaje:
http://www.sadistic.pl/szalony-poscig-vt256495.htm

Jeśli było, to przepraszam, musiałem przegapić
--
Yogi(n)

Data: 2013-12-31 16:16:28
Autor: jerzu
Z kamera wsrod zwierzat
On Mon, 30 Dec 2013 21:49:44 +0100, "Yogi\(n\)" <yogi_n@kwasorod.pl>
wrote:

Z serii - rosyjskie obyczaje:
http://www.sadistic.pl/szalony-poscig-vt256495.htm

Eee tam, myślałem że jakiś meteoryt spadnie, czt chociaż czołg przez
drogę przejedzie. A tutaj dzień jak zawsze :)

http://www.tvn24.pl/krakow,50/stali-w-korku-puscily-im-nerwy-jeden-wyciagnal-grabie-drugi-maczete,380402.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-31 16:38:56
Autor: Artur Maśląg
Z kamera wsrod zwierzat
W dniu 2013-12-31 16:16, jerzu pisze:
(...)
[...]

Banan na mojej twarzy :)

"...z jednego samochodu wyskoczyłem mężczyzna i załącz wywijać
grabiami. Okazuje się, że jest to pracownik firmy ogrodniczej
i te grabie służymy mu do pracy...zatrzymaliśmy (mowa o drugim
uczestniku, który wyjął maczetę) tego 25 latka za posiadanie
niebezpiecznych narzędzi, które nie służyły mu do pracy..."

:)

Z kamera wsrod zwierzat