Z katolicką miłością

Data: 2017-04-17 14:29:50
Autor: Dark Ice
Z katolicką miłością
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/335931-nasz-wywiad-chodakowska-bylam-10-kwietnia-na-marszu-smolenskim-i-widzialam-zachowanie-obywateli-rp-te-wrzaski-brzmialy-jak-bulgot-z-piekla

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/335728-prof-pawlowicz-radzi-jak-powitac-tuska-nie-zapomnijcie-jego-fani-zabrac-flag-unijnej-i-niemieckiej-i-maltanskiej

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/335540-przychodza-ewidentnie-w-celach-konfrontacyjnych-by-porozrabiac-komendant-glowny-policji-o-obywatelach-rp

http://wpolityce.pl/smolensk/335934-sellin-o-barbarzynskich-odkryciach-podczas-ekshumacji-ofiar-smolenskich-zastosowano-przemoc-symboliczna-ponizono-panstwo-i-narod-polski

http://wpolityce.pl/smolensk/335303-skandaliczne-slowa-sikorskiego-o-jaroslawie-kaczynskim-wykorzystal-tragedie-do-zdobycia-wladzy-robi-wielka-krzywde-pamieci-swojego-brata

Ta prawda was zaboli...

CL

Data: 2017-04-17 10:28:01
Autor: Zenek Kapelinder
Z katolicką miłością
Nie zaboli pizdziak bo nikt tego co polecasz nie czyta. Inna sprawa ze moze ze trzy osoby nie maja cie w kfie. Gdybys sie nie klonowal to nie mial bys z kim pisac.

Data: 2017-04-17 20:14:12
Autor: Dark Ice
Z katolicką miłością
Dyżurny Wyskrobek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:28ad37eb-cd8c-4b8f-b8b9-b0bd1f097d56googlegroups.com...
Nie zaboli pizdziak bo nikt tego co polecasz nie czyta. Inna sprawa ze moze ze trzy osoby nie maja cie w kfie. Gdybys sie nie klonowal to nie mial bys z kim pisac.

Kogucik, boli cie co? Nikt już z tobą nie gada boś rzadki okaz sklonowanego durnia! ;-))

CL

Data: 2017-04-17 11:42:37
Autor: Zenek Kapelinder
Z katolicką miłością
Jak bys byl bystrzejszy niz woda w sraczu to bys pizdziak zauwazyl ze ja opinie wyrazam a nie gadam. Nudno ci szmaciarzu jak tylko ze swoimi klonami gadasz. To nie zli ludzie ci zgotowali taki los, sam to sobie zalatwiles.

Data: 2017-04-18 09:18:34
Autor: Dark Ice
Z katolicką miłością
BYSTRZAK KLOZETOWY "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d30f4f54-8147-4783-a631-440f334f4a08googlegroups.com...
[...]

Kogucie wypierzony, co słychać w waszym stadzie gda-kaczy?  Liżecie sobie wzjemnie rowa dziewczęta? ;-)))

CL

Z katolicką miłością