Z kementarzy na gazecie (wiadomo jakiej)

Data: 2012-04-07 11:32:34
Autor: pluton
Z kementarzy na gazecie (wiadomo jakiej)
Co to znaczy TUSK?
Teraz Usłyszysz Same Kłamstwa.

Nullification

Data: 2012-04-07 05:01:44
Autor: HaMMeR
On 7 Kwi, 11:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Co to znaczy TUSK?
Teraz Usłyszysz Same Kłamstwa.

Czyzby GazWybroczna popuscila odrobina prawdy???

Data: 2012-04-07 15:05:29
Autor: pluton
Z kementarzy na gazecie (wiadomo jakiej)

Czyzby GazWybroczna popuscila odrobina prawdy???

Ty ja czytasz od deski do deski, ty nam powiedz .

Nullification

Data: 2012-04-08 04:10:44
Autor: HaMMeR
On 7 Kwi, 15:05, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Czyzby GazWybroczna popuscila odrobina prawdy???

Ty ja czytasz od deski do deski, ty nam powiedz .

Nullification

Jesli tylko znajdzie sie w niej 10% prawdy, to
 'zdejme ja z gwozdzia w najblizszej slawojce'
i zaczne ja czytac ...

Data: 2012-04-09 10:09:54
Autor: Jadryś
W dniu 2012-04-07 11:32, pluton pisze:
Co to znaczy TUSK?
Teraz Usłyszysz Same Kłamstwa.

G**no prawda, realizuje wszystko co obiecywał a  jest to antyspołeczne..

Z kementarzy na gazecie (wiadomo jakiej)