Z kim pil wodke Blasiak ?

Data: 2011-01-12 17:59:19
Autor: cyc
Z kim pil wodke Blasiak ?
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie picia na pokladzie samolotu ? .
Rzecz niewyobrazalna aby tuz przed tak waznymi uroczystosciami osoby udajace sie na miejsce sovieckiej zbrodni pily wodke i uidawaly sie tam pijane . Ten stan zakrawa na kpine z kraju i z nas obywateli , tym wieksza kpine im wiecej slow , udawanej jak sie okazuje rozpaczy po stracie polskich oficerow padlo z ust pisokonusow .  Sam Blasiak przeciez nie chlal , to niemal tak pewne  jak to , ze Lech dostal od Jarka polecenie ladowania za wszelka cene !. Skoro nie chlal tuz przed uroczystosciami sam , to z kim ? . Stawiam na prezydenta , wszak nie od parady i dla ozdoby jego kancelaria zakupila bezprecedensowo wielka ilosc malpek.
Czyzby powtorzyl sie scenariusz z innym prezydentem w tle , tyle , ze tym razem ze skutkami nieporownywalnie dramatyczniejszymi ? ............a moze dlatego byly one mniej dramatyczne bo tamten chlal z biskupem ? , Glodziem dodam dla jasnosci !. Czy choroba " goleni " to przypoadlosc wszystkich naszych prezydentow ? .

cyc

Data: 2011-01-12 18:01:52
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 17:59, cyc pisze:
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie picia na pokladzie samolotu ? .

0,6 promila to dużo mniej niż ty masz w tej chwili. No i Błasik nie
prowadził samolotu :)

Data: 2011-01-12 10:31:21
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> na pokladzie samolotu ? .

0,6 promila to dużo mniej niż ty masz w tej chwili. No i Błasik nie

????????!     Tylko całe lotnictwo wojskowe RP .

Taki tam szczegól....niewazny
:D

Data: 2011-01-12 18:27:14
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 18:01, u2 pisze:
[...]

hmm, ale jest zawsze pytanie, czy trzeźwiał czy zaczynał dopiero tankować, a to już zgoła inaczej stawia sprawę.

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie miał prawa tam wchodzić

Data: 2011-01-12 10:22:10
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 18:27, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie
miał prawa tam wchodzić

A dlaczego ?

Data: 2011-01-12 19:51:44
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 19:22, robertbig pisze:
On 12 Sty, 18:27, Xan<i...@activsoft.pl>  wrote:

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie
miał prawa tam wchodzić

A dlaczego ?

Bo do kokpitu wchodził jako dowódca, czyli bedąc w pracy, a do pracy sie przychodzi trzeźwy.

Data: 2011-01-12 19:56:02
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 19:51, Xan pisze:
[...]

Pewnie wszedł i powiedział daj mi stery pokażę wam jak należy lądować ? :)

Data: 2011-01-12 12:08:46
Autor: Marek
Z kim pil wodke Blasiak ?
On Jan 12, 6:27 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

tankować, a to już zgoła inaczej stawia sprawę.

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie

Pytanie jest inne: czy byl tam sluzbowo, czy prywatnie...???

Ja tez bylem napity i wchodzilem do kabiny pilotow  i robilem tam
fotki...

Data: 2011-01-12 21:10:47
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 21:08, Marek pisze:
> [...]

Pytanie jest inne: czy byl tam sluzbowo, czy prywatnie...???

Ja tez bylem napity i wchodzilem do kabiny pilotow  i robilem tam

Ale czy brałeś w ręce stery i mówiłeś : ja wam pokażę jak się ląduje ? :)

Data: 2011-01-12 12:19:58
Autor: Marek
Z kim pil wodke Blasiak ?
On Jan 12, 9:10 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> fotki...

Ale czy brałeś w ręce stery i mówiłeś : ja wam pokażę jak się ląduje ? :)

Nie bralem i Blasik tez nie bral...
Podczas mojego lotu nic sie nie wydarzylo, wiec Blasik tez nie mogl
byc przyczyna katastrofy...

Data: 2011-01-12 23:56:14
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 21:19, Marek pisze:
Ale czy brałeś w ręce stery i mówiłeś : ja wam pokażę jak się ląduje ? :)
Nie bralem i Blasik tez nie bral...
Podczas mojego lotu nic sie nie wydarzylo, wiec Blasik tez nie mogl
byc przyczyna katastrofy...

Ło matko, z duchem dyskutuję :)

Data: 2011-01-12 21:36:55
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 21:08, Marek pisze:
[...]

ale ty zapewne nie byłes szefem pilotów.

Data: 2011-01-12 18:09:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:igkml9$vok$1news.onet.pl...
[...]

Opanuj się cycu. Nie idź tą drogą. Przezydent był czysty. Wyniki sekcji to potwierdzają.

Data: 2011-01-12 18:14:26
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
Opanuj się cycu. Nie idź tą drogą. Przezydent był czysty. Wyniki sekcji
to potwierdzają.

Ale lubił sobie winko wypić z Tuskiem.

Data: 2011-01-12 18:19:04
Autor: cyc
Z kim pil wodke Blasiak ?

--

Jesli nie wierzy sie ruskim w kazdej sprawie , to dlaczego mam wierzyc , ze napisali prawde w protokole sekcji zwlok prezydenta , tymbardziej , ze jego brat nie jest pewien , czy wlassnie jego blizniak lezy w trumnie ? .A moze to nie na prezydencie dokonano wywisekcji ? .
Nie rozumiem dlaczego mam wybiorczo podchodzic do informacji i w jedne , jak kaze pis wierzyc , jak np. w smolenska sztuczna mgle , czy bron magneyczna a w druga nie ? .

cyc

Data: 2011-01-12 17:28:37
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Ja nie wiem ! ja poddaje w watpliwosc warta roztzasania kazda informacje , tymbardziej jesli jest fizycznie i logicznie prawdopodobna .

jaka jest twoja logika, to juz udowodniles wielokrotnie zamieszczajac na tej
grupie notoryczne oszczerstwa pod adresem osob, ktore probujesz zniszczyc
poslugujac sie taktyka sowieckiego dezinformatora o wyjatkowo prymitywnym
poziomie.  Dziwie sie ludziom, ze jeszcze probuja z toba dyskutowac jak z Polakiem.

Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.

Data: 2011-01-12 10:01:49
Autor: Antenka
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 18:28, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.<

Cyc jest sowieckim agentem, dlatego proszę się nie dziwić.

Antenka

Data: 2011-01-12 10:27:05
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 19:01, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 12 Sty, 18:28, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.<

Cyc jest sowieckim agentem, dlatego proszę się nie dziwić.

Antenka

A ty podpierasz teraz latarnie ... Bidulko . Znowu nic ? Nudno?

I na nasze nieszczęscie paplesz bzdury przez komórkrie
Ehh , te wynalazki. Powinny byc  na kartki , albo jakos inaczej
reglamentowane
 :D

Data: 2011-01-12 19:28:36
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 19:27, robertbig pisze:
I na nasze nieszczęscie paplesz bzdury przez komórkrie
Ehh , te wynalazki. Powinny byc  na kartki , albo jakos inaczej
reglamentowane

Oj, wyłazi z ciebie kacapska natura reglamentowania swobód obywatelskich :)

Data: 2011-01-12 20:16:32
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 19:27, robertbig pisze:

A ty podpierasz teraz latarnie ... Bidulko . Znowu nic ? Nudno?

  :D

Znasz to a autopsji?

Data: 2011-01-12 11:25:12
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 20:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-01-12 19:27, robertbig pisze:

> A ty podpierasz teraz latarnie ... Bidulko . Znowu nic ? Nudno?

>   :D

Znasz to a autopsji?

Takich lachonów ,  to ja patykiem nawet nie dotykam
fuuuuuuj !

Data: 2011-01-12 20:30:58
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 20:25, robertbig pisze:
[...]

Takich lachonĂłw ,  to ja patykiem nawet nie dotykam
fuuuuuuj !

O, wysokie mniemanie o sobie masz.. Ile bierzesz za numerek?

Data: 2011-01-12 18:05:39
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 12 Sty, 18:28, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.<

Cyc jest sowieckim agentem, dlatego prosz=EA si=EA nie dziwi=E6.

przeciez ja sie nie dziwie, ze jest agentem, bo sam przeciez caly czas o tym
pisze. Dziwie sie natomiasl osobom ktore nadal z nim rozmawiaja i traktuja jako jakiegos partnera do dyskuji.

U2 mi juz wytlumaczyl, dlaczego to robi.

Data: 2011-01-12 18:22:46
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 18:19, cyc pisze:
[...]

Nie wierzy się nie ruskim w ogóle, tylko czekistom w szczególe. A
czekistów wymyślił, Polak z pochodzenia, Felek Dzierżyński.

Data: 2011-01-12 17:33:42
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie wierzy się nie ruskim w ogóle, tylko czekistom w szczególe. A
czekistów wymyślił, Polak z pochodzenia, Felek Dzierżyński.

litosci u2, staremu kacapowi chcesz wytlumaczyc, ze nie wierzy sie w ruskim?

Przecie to ruski kacap jest:))

Data: 2011-01-12 18:46:24
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 18:33,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ja nie tłumaczę dla tego zgreda, tylko dla innych którzy mogą przeczytać
śmiecia :)

Data: 2011-01-12 17:58:23
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ja nie tłumaczę dla tego zgreda, tylko dla innych którzy mogą przeczytać
śmiecia :)

aaaa, chyba ze tak...ale na tym forum produkuje sie duzo wiecej takich jak on.
 Niektorzy pod wieloma nickami tu pisza, aby stworzyc odpowiednia oprawe tej rzekomej tutaj dyskusji.

sam cyc aka robertbig ma kilka nickow. Hers jest najlepiej w tym temacie
zorientowany, podobno mial kontakt osobisty z ta kanalia. --

Data: 2011-01-12 20:16:40
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 17:59, cyc pisze:
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie picia
na pokladzie samolotu ? .

cyc

Wcale nie musiał pić tego alkoholu na pokładzie samolotu. Mogło to być np następstwo jakiejś nocnej popijawy.  To nic złego, - wszyscy to robimy od czasu do czasu.

Data: 2011-01-12 20:25:48
Autor: dK
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igkun0$ts3$2news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza przed ważną uroczystością państwową z udziałem Prezydenta, delegacji obcych państw,....
Pominę tu aspekt, czy nie był to dla generała jednak wylot służbowy, ale we wspaniałym moralnym świetle stawia to i generała, i Prezydenta, który przecież musiał widzieć, zwłaszcza przy starcie, że generał jest.... niedzisiejszy.... i nie polecił mu zchować się gdzieś na tylnym siedzeniu.

"To nic złego"... tolerujmy takie wybryki dalej, na drogach, na kolei, w szpitalach, w samolotach.... to taka typowa polska tolerancja na chlejów, ze zbrodniczymi wręcz konsekwencjami. Wczoraj było na TV o lekarce na bani, która odbierała poród, pocieła noworodka... ale to nic złego taka nocna popijawa....

dK

Data: 2011-01-12 20:41:29
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 20:25, dK pisze:

[...]

Jakie wybryki? Generałowi nie wolno wypić kielicha wieczorem gdy służbę zaczyna rano?

A propos tej lekarki i kierowców, - gdyby byli trzeźwi a mimo wszystko zdarzyłyby im się te wypadki to byś ich usprawiedliwił?

Wiesz, jeszcze kilkanaście lat temu nie wsiadałem trzeźwy do auta. Często wchodziłem do niego na przysłowiowych czterech nogach. Nigdy nie miałem nawet otarcia. A po trzeźwemu nie zliczę różnych stłuczek .

Data: 2011-01-12 12:33:46
Autor: Marek
Z kim pil wodke Blasiak ?
On Jan 12, 8:41 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Często wchodziłem do niego na przysłowiowych czterech nogach. Nigdy nie
miałem nawet otarcia. A po trzeźwemu nie zliczę różnych stłuczek .

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Hide quoted text -

Wiedzialem, Jadrys, ze nie jestes normalny...

Data: 2011-01-12 20:56:56
Autor: dK
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igl065$3kd$2news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, że nie.  Ale w orzecznictwie alkohol to okoliczność obciążająca

Wiesz, jeszcze kilkanaście lat temu nie wsiadałem trzeźwy do auta. Często wchodziłem do niego na przysłowiowych czterech nogach. Nigdy nie miałem nawet otarcia. A po trzeźwemu nie zliczę różnych stłuczek .

wiem, są tacy którym dopiero po kielichu ręce nie trzęsą się :)))

Ale nie o to chodzi, tylko o to czy nasi politycy, szefowie wojsk mają na forach miedzynarodowych być prezentowani w okolicznościach syndromu dnia następnego? Przecież to wstyd na cały świat. Rosjanom do dziś wypomina się pijanego Jelcyna. No i pokazuje jaki mają niektóre kręgi stosunek do tragedii katyńskiej. Taki obrazek to byłaby gratka dla rosyjskich mediów i w sumie potwarz dla rodzin katyńskich.

dK

Data: 2011-01-12 21:03:32
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 20:56, dK pisze:
[...]

Ale zauważ że pijanego Kwassa nikt nie wypomina. Ba, mówiono, że jest
kandydatem na miejsce Ananasa Kofinasa.

W sumie rozumiem, ja też lubię się napić. A Ukraińcy mają wspaniałą wódkę :)

Data: 2011-01-12 21:14:07
Autor: K.S.
a jaką wódkę?
Właśnie - jaką wódkę? jaki gatunek?
To przecież bardzo ważne.

Data: 2011-01-12 12:17:50
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:14 pm, "K.S." <kochams...@poczta.onet.pl> wrote:
Właśnie - jaką wódkę? jaki gatunek?
To przecież bardzo ważne.

Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
Co pili ???
Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

Data: 2011-01-12 21:19:00
Autor: u2
a jaką wódkę?
W dniu 2011-01-12 21:17, Marek pisze:
[...]

Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)

Data: 2011-01-12 12:21:42
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:19 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
> Co pili ???
> Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)

Przeciez musial sie napic jeszcze we Warszawie...???

Data: 2011-01-12 23:55:24
Autor: u2
a jaką wódkę?
W dniu 2011-01-12 21:21, Marek pisze:
Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)
Przeciez musial sie napic jeszcze we Warszawie...???

Serio ? A ja naiwny myślałem że w Baguio na Filipinach :)

Data: 2011-01-12 12:29:21
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:19 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
> Co pili ???
> Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)

Moze byl jednym z ocalalych ( bylo ich 3-roje !) i ruski wlali mu wode
do gardla...?
Ilu jeszcze , sposrod zmarlych, mialo alkohol we krwi ?
Kaczynski musial byc trzezwy, bo inaczej ruski by o tym trabili...

Data: 2011-01-12 13:11:17
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:45 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
> Co pili ???
> Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

wodę kolońską ?

A tys co za jeden ?...-- --   przeslany przez U-Becje  prowokator ?

Data: 2011-01-12 13:25:01
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 10:17 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> A tys co za jeden ?...-- --  przeslany przez U-Becje  prowokator ?

a co to U-Becja ?

To jest to, dla czego pracujesz...moze nawet za darmo...bos glupi...

Data: 2011-01-12 22:37:57
Autor: Xan
a jaką wódkę?
W dniu 12.01.2011 22:25, Marek pisze:
[...]

zwolnili cię z UB i z zawiści plujesz ?
(a ja dalej nie wiem co to U-Becja)

Data: 2011-01-12 20:41:11
Autor: boukun
Z kim pil wodke Blasiak ?

[...]

Stolzmana ojciec podobno operował w 1940 w Katyniu i synalek potem pojechał kwiaty składać, ale musiał się upić, żeby to jakoś przełknąć. Następni potomkowie oprawców nie zostali już wpuszczeni przez duchy ofiar katyńskich... I wódka im nie pomogła...

boukun

Data: 2011-01-12 22:25:21
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:igkml9$vok$1news.onet.pl...
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie
picia  na pokladzie samolotu ? .

Czy próbki krwi gen. Błasika były pobrane w obecności polskich lekarzy?
Czy zawartość alkoholu  we krwi gen. Błasika była badana w obecności
polskich lekarzy?
Czy zabezpieczono druga próbkę krwi gen. Błasika i przekazano polskiej
stronie?

Data: 2011-01-12 22:38:45
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 22:25, mkarwan pisze:
[...]

Nie kombinuj, zawsze mozna go wykopać i przebadać jeszcze raz.

Data: 2011-01-12 23:09:49
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:igl716$jsi$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Data: 2011-01-13 01:15:09
Autor: MH
Z kim pil wodke Blasiak ?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Nie kombinuj, zawsze mozna go wykopać i przebadać jeszcze raz.

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.
========================

Buahaha.... , twoje posty mkarwan  są naprawdę debeściarskie..  Po kiego
robisz sobie tutaj aż takie jajca ?! GŁupi chyba nie jesteś !!  No bo gdybyś
był tak głupi jak twoje posty , to raczej nie umiałbyś czytać i pisać ..

MH

Data: 2011-01-13 10:37:32
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igljmt$8n8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skoro nie potrafisz odpowiedziec na moje pytania czemu zabierasz głos?

Data: 2011-01-13 09:58:16
Autor: dK
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d2e26ad$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpowiedź prosta. Musiały być takie procedury zachowane, żeby to co jest w raporcie było WERYFIKOWALNE.
Rosjanie wykonali diabelnie spójny raport, którego nie sposób ruszyć no może za wyjątkiem zwykłego PiSdolenia, a więc nie licz, że
podkładaliby się na arenie międzynareodowej dodając ten jeden szczegół bez możliwości weryfikacji. Niestety, raport zmiażdżył nasze pojęcie o funkcjonowaniu państwa. Warto z niego wyciągnąć wnioski nie tylko lotnicze, a nie obrażać się na prawdę i dalej tylko PiSdolić.

dK

Data: 2011-01-13 10:38:34
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2ebeac$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz na to jakies dowody?
Nie odpowiedziaeles na moje pytania.

Rosjanie wykonali diabelnie spójny raport, którego nie sposób ruszyć no
może  za wyjątkiem zwykłego PiSdolenia, a więc nie licz, że
Czytales go caly?

Czy znasz inne opinie na temat Smolenska?
Jesli nie, to czemu wypowiadasz sie w tej sprawie?

Data: 2011-01-12 23:57:28
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 22:25, mkarwan pisze:
[...]

Nieważne czy w obecności polskich lekarzy, ale czy w ogóle przebadano ?

Może Pani Minister Kopacz zaświadczy ? :)