Z kim pil wodke Blasiak ?

Data: 2011-01-12 18:01:52
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 17:59, cyc pisze:
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie picia na pokladzie samolotu ? .

0,6 promila to dużo mniej niż ty masz w tej chwili. No i Błasik nie
prowadził samolotu :)

Data: 2011-01-12 10:31:21
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 18:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> na pokladzie samolotu ? .

0,6 promila to dużo mniej niż ty masz w tej chwili. No i Błasik nie

????????!     Tylko całe lotnictwo wojskowe RP .

Taki tam szczegól....niewazny
:D

Data: 2011-01-12 18:27:14
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 18:01, u2 pisze:
[...]

hmm, ale jest zawsze pytanie, czy trzeźwiał czy zaczynał dopiero tankować, a to już zgoła inaczej stawia sprawę.

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie miał prawa tam wchodzić

Data: 2011-01-12 10:22:10
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 18:27, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie
miał prawa tam wchodzić

A dlaczego ?

Data: 2011-01-12 19:51:44
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 19:22, robertbig pisze:
On 12 Sty, 18:27, Xan<i...@activsoft.pl>  wrote:

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie
miał prawa tam wchodzić

A dlaczego ?

Bo do kokpitu wchodził jako dowódca, czyli bedąc w pracy, a do pracy sie przychodzi trzeźwy.

Data: 2011-01-12 19:56:02
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 19:51, Xan pisze:
[...]

Pewnie wszedł i powiedział daj mi stery pokażę wam jak należy lądować ? :)

Data: 2011-01-12 12:08:46
Autor: Marek
Z kim pil wodke Blasiak ?
On Jan 12, 6:27 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> [...]

tankować, a to już zgoła inaczej stawia sprawę.

Błasik wchodząc do kokpitu powinien być trzeźwy, w innym wypadku nie

Pytanie jest inne: czy byl tam sluzbowo, czy prywatnie...???

Ja tez bylem napity i wchodzilem do kabiny pilotow  i robilem tam
fotki...

Data: 2011-01-12 21:10:47
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 21:08, Marek pisze:
> [...]

Pytanie jest inne: czy byl tam sluzbowo, czy prywatnie...???

Ja tez bylem napity i wchodzilem do kabiny pilotow  i robilem tam

Ale czy brałeś w ręce stery i mówiłeś : ja wam pokażę jak się ląduje ? :)

Data: 2011-01-12 12:19:58
Autor: Marek
Z kim pil wodke Blasiak ?
On Jan 12, 9:10 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> fotki...

Ale czy brałeś w ręce stery i mówiłeś : ja wam pokażę jak się ląduje ? :)

Nie bralem i Blasik tez nie bral...
Podczas mojego lotu nic sie nie wydarzylo, wiec Blasik tez nie mogl
byc przyczyna katastrofy...

Data: 2011-01-12 23:56:14
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 21:19, Marek pisze:
Ale czy brałeś w ręce stery i mówiłeś : ja wam pokażę jak się ląduje ? :)
Nie bralem i Blasik tez nie bral...
Podczas mojego lotu nic sie nie wydarzylo, wiec Blasik tez nie mogl
byc przyczyna katastrofy...

Ło matko, z duchem dyskutuję :)

Data: 2011-01-12 21:36:55
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 21:08, Marek pisze:
[...]

ale ty zapewne nie byłes szefem pilotów.

Z kim pil wodke Blasiak ?