Z kim pil wodke Blasiak ?

Data: 2011-01-12 18:09:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:igkml9$vok$1news.onet.pl...
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie picia na pokladzie samolotu ? .
Rzecz niewyobrazalna aby tuz przed tak waznymi uroczystosciami osoby udajace sie na miejsce sovieckiej zbrodni pily wodke i uidawaly sie tam pijane . Ten stan zakrawa na kpine z kraju i z nas obywateli , tym wieksza kpine im wiecej slow , udawanej jak sie okazuje rozpaczy po stracie polskich oficerow padlo z ust pisokonusow .  Sam Blasiak przeciez nie chlal , to niemal tak pewne  jak to , ze Lech dostal od Jarka polecenie ladowania za wszelka cene !. Skoro nie chlal tuz przed uroczystosciami sam , to z kim ? . Stawiam na prezydenta , wszak nie od parady i dla ozdoby jego kancelaria zakupila bezprecedensowo wielka ilosc malpek.
Czyzby powtorzyl sie scenariusz z innym prezydentem w tle , tyle , ze tym razem ze skutkami nieporownywalnie dramatyczniejszymi ? ............a moze dlatego byly one mniej dramatyczne bo tamten chlal z biskupem ? , Glodziem dodam dla jasnosci !. Czy choroba " goleni " to przypoadlosc wszystkich naszych prezydentow ? .

Opanuj się cycu. Nie idź tą drogą. Przezydent był czysty. Wyniki sekcji to potwierdzają.

Data: 2011-01-12 18:14:26
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
Opanuj się cycu. Nie idź tą drogą. Przezydent był czysty. Wyniki sekcji
to potwierdzają.

Ale lubił sobie winko wypić z Tuskiem.

Data: 2011-01-12 18:19:04
Autor: cyc
Z kim pil wodke Blasiak ?

--

Jesli nie wierzy sie ruskim w kazdej sprawie , to dlaczego mam wierzyc , ze napisali prawde w protokole sekcji zwlok prezydenta , tymbardziej , ze jego brat nie jest pewien , czy wlassnie jego blizniak lezy w trumnie ? .A moze to nie na prezydencie dokonano wywisekcji ? .
Nie rozumiem dlaczego mam wybiorczo podchodzic do informacji i w jedne , jak kaze pis wierzyc , jak np. w smolenska sztuczna mgle , czy bron magneyczna a w druga nie ? .

cyc

Data: 2011-01-12 17:28:37
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Ja nie wiem ! ja poddaje w watpliwosc warta roztzasania kazda informacje , tymbardziej jesli jest fizycznie i logicznie prawdopodobna .

jaka jest twoja logika, to juz udowodniles wielokrotnie zamieszczajac na tej
grupie notoryczne oszczerstwa pod adresem osob, ktore probujesz zniszczyc
poslugujac sie taktyka sowieckiego dezinformatora o wyjatkowo prymitywnym
poziomie.  Dziwie sie ludziom, ze jeszcze probuja z toba dyskutowac jak z Polakiem.

Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.

Data: 2011-01-12 10:01:49
Autor: Antenka
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 18:28, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.<

Cyc jest sowieckim agentem, dlatego proszę się nie dziwić.

Antenka

Data: 2011-01-12 10:27:05
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 19:01, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 12 Sty, 18:28, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.<

Cyc jest sowieckim agentem, dlatego proszę się nie dziwić.

Antenka

A ty podpierasz teraz latarnie ... Bidulko . Znowu nic ? Nudno?

I na nasze nieszczęscie paplesz bzdury przez komórkrie
Ehh , te wynalazki. Powinny byc  na kartki , albo jakos inaczej
reglamentowane
 :D

Data: 2011-01-12 19:28:36
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 19:27, robertbig pisze:
I na nasze nieszczęscie paplesz bzdury przez komórkrie
Ehh , te wynalazki. Powinny byc  na kartki , albo jakos inaczej
reglamentowane

Oj, wyłazi z ciebie kacapska natura reglamentowania swobód obywatelskich :)

Data: 2011-01-12 20:16:32
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 19:27, robertbig pisze:

A ty podpierasz teraz latarnie ... Bidulko . Znowu nic ? Nudno?

  :D

Znasz to a autopsji?

Data: 2011-01-12 11:25:12
Autor: robertbig
Z kim pil wodke Blasiak ?
On 12 Sty, 20:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-01-12 19:27, robertbig pisze:

> A ty podpierasz teraz latarnie ... Bidulko . Znowu nic ? Nudno?

>   :D

Znasz to a autopsji?

Takich lachonów ,  to ja patykiem nawet nie dotykam
fuuuuuuj !

Data: 2011-01-12 20:30:58
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 20:25, robertbig pisze:
[...]

Takich lachonĂłw ,  to ja patykiem nawet nie dotykam
fuuuuuuj !

O, wysokie mniemanie o sobie masz.. Ile bierzesz za numerek?

Data: 2011-01-12 18:05:39
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 12 Sty, 18:28, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Kiedys takim jak ty szmaciarzom, Polak nie podal reki.<

Cyc jest sowieckim agentem, dlatego prosz=EA si=EA nie dziwi=E6.

przeciez ja sie nie dziwie, ze jest agentem, bo sam przeciez caly czas o tym
pisze. Dziwie sie natomiasl osobom ktore nadal z nim rozmawiaja i traktuja jako jakiegos partnera do dyskuji.

U2 mi juz wytlumaczyl, dlaczego to robi.

Data: 2011-01-12 18:22:46
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 18:19, cyc pisze:
[...]

Nie wierzy się nie ruskim w ogóle, tylko czekistom w szczególe. A
czekistów wymyślił, Polak z pochodzenia, Felek Dzierżyński.

Data: 2011-01-12 17:33:42
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie wierzy się nie ruskim w ogóle, tylko czekistom w szczególe. A
czekistów wymyślił, Polak z pochodzenia, Felek Dzierżyński.

litosci u2, staremu kacapowi chcesz wytlumaczyc, ze nie wierzy sie w ruskim?

Przecie to ruski kacap jest:))

Data: 2011-01-12 18:46:24
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 18:33,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ja nie tłumaczę dla tego zgreda, tylko dla innych którzy mogą przeczytać
śmiecia :)

Data: 2011-01-12 17:58:23
Autor: obserwator
Z kim pil wodke Blasiak ?
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ja nie tłumaczę dla tego zgreda, tylko dla innych którzy mogą przeczytać
śmiecia :)

aaaa, chyba ze tak...ale na tym forum produkuje sie duzo wiecej takich jak on.
 Niektorzy pod wieloma nickami tu pisza, aby stworzyc odpowiednia oprawe tej rzekomej tutaj dyskusji.

sam cyc aka robertbig ma kilka nickow. Hers jest najlepiej w tym temacie
zorientowany, podobno mial kontakt osobisty z ta kanalia. --

Z kim pil wodke Blasiak ?