Z kim pil wodke Blasiak ?

Data: 2011-01-12 20:16:40
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 17:59, cyc pisze:
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie picia
na pokladzie samolotu ? .

cyc

Wcale nie musiał pić tego alkoholu na pokładzie samolotu. Mogło to być np następstwo jakiejś nocnej popijawy.  To nic złego, - wszyscy to robimy od czasu do czasu.

Data: 2011-01-12 20:25:48
Autor: dK
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igkun0$ts3$2news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza przed ważną uroczystością państwową z udziałem Prezydenta, delegacji obcych państw,....
Pominę tu aspekt, czy nie był to dla generała jednak wylot służbowy, ale we wspaniałym moralnym świetle stawia to i generała, i Prezydenta, który przecież musiał widzieć, zwłaszcza przy starcie, że generał jest.... niedzisiejszy.... i nie polecił mu zchować się gdzieś na tylnym siedzeniu.

"To nic złego"... tolerujmy takie wybryki dalej, na drogach, na kolei, w szpitalach, w samolotach.... to taka typowa polska tolerancja na chlejów, ze zbrodniczymi wręcz konsekwencjami. Wczoraj było na TV o lekarce na bani, która odbierała poród, pocieła noworodka... ale to nic złego taka nocna popijawa....

dK

Data: 2011-01-12 20:41:29
Autor: jadrys
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 20:25, dK pisze:

[...]

Jakie wybryki? Generałowi nie wolno wypić kielicha wieczorem gdy służbę zaczyna rano?

A propos tej lekarki i kierowców, - gdyby byli trzeźwi a mimo wszystko zdarzyłyby im się te wypadki to byś ich usprawiedliwił?

Wiesz, jeszcze kilkanaście lat temu nie wsiadałem trzeźwy do auta. Często wchodziłem do niego na przysłowiowych czterech nogach. Nigdy nie miałem nawet otarcia. A po trzeźwemu nie zliczę różnych stłuczek .

Data: 2011-01-12 12:33:46
Autor: Marek
Z kim pil wodke Blasiak ?
On Jan 12, 8:41 pm, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Często wchodziłem do niego na przysłowiowych czterech nogach. Nigdy nie
miałem nawet otarcia. A po trzeźwemu nie zliczę różnych stłuczek .

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Hide quoted text -

Wiedzialem, Jadrys, ze nie jestes normalny...

Data: 2011-01-12 20:56:56
Autor: dK
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igl065$3kd$2news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, że nie.  Ale w orzecznictwie alkohol to okoliczność obciążająca

Wiesz, jeszcze kilkanaście lat temu nie wsiadałem trzeźwy do auta. Często wchodziłem do niego na przysłowiowych czterech nogach. Nigdy nie miałem nawet otarcia. A po trzeźwemu nie zliczę różnych stłuczek .

wiem, są tacy którym dopiero po kielichu ręce nie trzęsą się :)))

Ale nie o to chodzi, tylko o to czy nasi politycy, szefowie wojsk mają na forach miedzynarodowych być prezentowani w okolicznościach syndromu dnia następnego? Przecież to wstyd na cały świat. Rosjanom do dziś wypomina się pijanego Jelcyna. No i pokazuje jaki mają niektóre kręgi stosunek do tragedii katyńskiej. Taki obrazek to byłaby gratka dla rosyjskich mediów i w sumie potwarz dla rodzin katyńskich.

dK

Data: 2011-01-12 21:03:32
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 20:56, dK pisze:
[...]

Ale zauważ że pijanego Kwassa nikt nie wypomina. Ba, mówiono, że jest
kandydatem na miejsce Ananasa Kofinasa.

W sumie rozumiem, ja też lubię się napić. A Ukraińcy mają wspaniałą wódkę :)

Data: 2011-01-12 21:14:07
Autor: K.S.
a jaką wódkę?
Właśnie - jaką wódkę? jaki gatunek?
To przecież bardzo ważne.

Data: 2011-01-12 12:17:50
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:14 pm, "K.S." <kochams...@poczta.onet.pl> wrote:
Właśnie - jaką wódkę? jaki gatunek?
To przecież bardzo ważne.

Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
Co pili ???
Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

Data: 2011-01-12 21:19:00
Autor: u2
a jaką wódkę?
W dniu 2011-01-12 21:17, Marek pisze:
[...]

Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)

Data: 2011-01-12 12:21:42
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:19 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
> Co pili ???
> Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)

Przeciez musial sie napic jeszcze we Warszawie...???

Data: 2011-01-12 23:55:24
Autor: u2
a jaką wódkę?
W dniu 2011-01-12 21:21, Marek pisze:
Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)
Przeciez musial sie napic jeszcze we Warszawie...???

Serio ? A ja naiwny myślałem że w Baguio na Filipinach :)

Data: 2011-01-12 12:29:21
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:19 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
> Co pili ???
> Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

Ukraińcy preferują czystą goriłkę. Polecam :)

Moze byl jednym z ocalalych ( bylo ich 3-roje !) i ruski wlali mu wode
do gardla...?
Ilu jeszcze , sposrod zmarlych, mialo alkohol we krwi ?
Kaczynski musial byc trzezwy, bo inaczej ruski by o tym trabili...

Data: 2011-01-12 13:11:17
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 9:45 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> Wlasnie... kto z nim pil...??? czy sa swiadkowie ?
> Co pili ???
> Zwykla wode, czy jakis koniaczek ?

wodę kolońską ?

A tys co za jeden ?...-- --   przeslany przez U-Becje  prowokator ?

Data: 2011-01-12 13:25:01
Autor: Marek
a jaką wódkę?
On Jan 12, 10:17 pm, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

> A tys co za jeden ?...-- --  przeslany przez U-Becje  prowokator ?

a co to U-Becja ?

To jest to, dla czego pracujesz...moze nawet za darmo...bos glupi...

Data: 2011-01-12 22:37:57
Autor: Xan
a jaką wódkę?
W dniu 12.01.2011 22:25, Marek pisze:
[...]