Z kim pil wodke Blasiak ?

Data: 2011-01-12 22:25:21
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:igkml9$vok$1news.onet.pl...
Czy oprocz polecenia dopilnowania ladowania Blasiak dostal polecenie
picia  na pokladzie samolotu ? .

Czy próbki krwi gen. Błasika były pobrane w obecności polskich lekarzy?
Czy zawartość alkoholu  we krwi gen. Błasika była badana w obecności
polskich lekarzy?
Czy zabezpieczono druga próbkę krwi gen. Błasika i przekazano polskiej
stronie?

Data: 2011-01-12 22:38:45
Autor: Xan
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 12.01.2011 22:25, mkarwan pisze:
[...]

Nie kombinuj, zawsze mozna go wykopać i przebadać jeszcze raz.

Data: 2011-01-12 23:09:49
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:igl716$jsi$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Data: 2011-01-13 01:15:09
Autor: MH
Z kim pil wodke Blasiak ?
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Nie kombinuj, zawsze mozna go wykopać i przebadać jeszcze raz.

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.
========================

Buahaha.... , twoje posty mkarwan  są naprawdę debeściarskie..  Po kiego
robisz sobie tutaj aż takie jajca ?! GŁupi chyba nie jesteś !!  No bo gdybyś
był tak głupi jak twoje posty , to raczej nie umiałbyś czytać i pisać ..

MH

Data: 2011-01-13 10:37:32
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igljmt$8n8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Skoro nie potrafisz odpowiedziec na moje pytania czemu zabierasz głos?

Data: 2011-01-13 09:58:16
Autor: dK
Z kim pil wodke Blasiak ?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d2e26ad$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpowiedź prosta. Musiały być takie procedury zachowane, żeby to co jest w raporcie było WERYFIKOWALNE.
Rosjanie wykonali diabelnie spójny raport, którego nie sposób ruszyć no może za wyjątkiem zwykłego PiSdolenia, a więc nie licz, że
podkładaliby się na arenie międzynareodowej dodając ten jeden szczegół bez możliwości weryfikacji. Niestety, raport zmiażdżył nasze pojęcie o funkcjonowaniu państwa. Warto z niego wyciągnąć wnioski nie tylko lotnicze, a nie obrażać się na prawdę i dalej tylko PiSdolić.

dK

Data: 2011-01-13 10:38:34
Autor: mkarwan
Z kim pil wodke Blasiak ?
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2ebeac$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz na to jakies dowody?
Nie odpowiedziaeles na moje pytania.

Rosjanie wykonali diabelnie spójny raport, którego nie sposób ruszyć no
może  za wyjątkiem zwykłego PiSdolenia, a więc nie licz, że
Czytales go caly?

Czy znasz inne opinie na temat Smolenska?
Jesli nie, to czemu wypowiadasz sie w tej sprawie?

Data: 2011-01-12 23:57:28
Autor: u2
Z kim pil wodke Blasiak ?
W dniu 2011-01-12 22:25, mkarwan pisze:
[...]

Nieważne czy w obecności polskich lekarzy, ale czy w ogóle przebadano ?

Może Pani Minister Kopacz zaświadczy ? :)