Z kim polatać szybowcem w okolicach Warszawy?

Data: 2009-08-31 08:40:47
Autor: Jesio
Z kim polatać szybowcem w okolicach Warszawy?
Cześć.

Mam prośbę do Kolegów.

Jestem paralotniarzem, ale mój kolega z Finlandii - który co jakiś
czas bywa w Polsce - jest pilotem szybowcowym. Chciałbym kiedyś zrobić
mu niespodziankę i dać szansę polatać szybowcem pod polskim niebem.
Myślę że taki lot powinien odbyć się pod okiem instruktora. Kolega
lata w Finlandii na Puchaczu. Chyba nie ma zbyt dużego nalotu.

Rozumiem że takie loty kosztują. Proszę o kontakt na priv osoby które
mogą mi pomóc w tej sprawie. Mieszkam w Warszawie, ale często bywam w
też Radomiu.

Pozdrawiam.

Marcin Jesionek

Data: 2009-08-31 17:48:40
Autor: Szuwaks
Z kim polatać szybowcem w okolicach Warszawy?
Witam,

Użytkownik "Jesio" <marcin.jesionek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d9b6eae2-7691-4b7d-b428-0a17eba1cc30d4g2000vbm.googlegroups.com...

Rozumiem że takie loty kosztują. Proszę o kontakt na priv osoby które
mogą mi pomóc w tej sprawie. Mieszkam w Warszawie, ale często bywam w
też Radomiu.
*********************

Wydaje mi się, że słuszniej będzie zapytać bezpośrednio w Aeroklubie Warszawskim:
http://www.aeroklub.waw.pl/

Szuwaks

Data: 2009-08-31 14:06:49
Autor: --Kondor-->
Z kim polatać szybowcem w okolicach Warszawy?

Wydaje mi się, że słuszniej będzie zapytać bezpośrednio w Aeroklubie
Warszawskim:http://www.aeroklub.waw.pl/
 Hahaha!
Tak, zapytaj w aeroklubie w-wskim. Wszyscy ci chętnie pomogą, zaproszą
na lotnisko, udostępnią szybowiec.... we śnie chyba. Sekcja szybowcowa
na babicach to żonglerka problemami typu: nie chce się komuś, nie ma
szybowca, nie ma wyciągarki, nie ma holówki, zły wiatr, niskie
podstawy, zamknięta strefa, lądowania na 15 na EPWA itd. I wielu
chętnych do latania z podstawówek. Daruj sobie.
Leszno, Lisie Kąty, Żar, może Włocławek, może Radom.

Data: 2009-09-07 12:47:21
Autor: Jesio
On 31 Sie, 23:06, "-- Kondor-- >" <konradmat...@wp.pl> wrote:
> [...]

chętnych do latania z podstawówek. Daruj sobie.
Leszno, Lisie Kąty, Żar, może Włocławek, może Radom.

Muszę się z Tobą zgodzić - przynajmniej częściowo. Wysłałem maila na
adres sekcji szybowcowej (znalazłem go na stronie areoklubu), i.....
cisza.

Pozdrawiam.

Marcin.

Data: 2009-09-07 22:42:17
Autor: FD
Jesio pisze:
[...]

Primo - był wypadek... na razie latania nie ma
Secundo - koniec sezonu...
Tertio - brak pogody

Z kim polatać szybowcem w okolicach Warszawy?