Z kim rozmawialem ???

Data: 2011-11-22 12:58:22
Autor: Marek
Z kim rozmawialem ???
Ja: "Jesli ci Zydzi sa tu po to, zeby szkalowac Polske i nawolywac do
ideologii syjonistycznej, to moze lepiej, zeby stad sie wyniesli i
przeniesli sie na fora zydowskie"...

___ Przeciez "ci Zydzi " sa rowniez obywatelami Polski"...??

Ja: " Przeciez obywatel Polski nie moze tak szkalowac swojego kraju "

Data: 2011-11-22 13:28:03
Autor: Marek
Z kim rozmawialem ???
On Nov 22, 9:58 pm, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
[...]

Oczywiscie - nie wiecie...

Wydaje sie Wam, ze moim rozmowca , musial byc jakis byly komuch, albo
inny skrajny liberal...

Tymczasem... moim rozmowca...wtedy...jakies 10-12 lat temu, kiedy
zaczynalem moja aktywnosc na PSP, byl osobnik - nastawiony liberalnie
i lekko radykalnie( tak mu sie wtedy wydawalo)...
W testach na nastawienie polityczne wypadal  na skrajnego stalinowca,
a jego oceny polityczne mogly wprawiac w zastanowienie...

Po pewnym czasie , wycofal sie z z aktywnego komentowania polityki i
skupil sie na wlasnym zyciu pracownika agencji eksportowej...

Noooo....kto to byl ...???

Data: 2011-11-22 23:06:09
Autor: boukun
Z kim rozmawialem ???

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:0a6990cc-a3d9-4ccd-a09e-84019f217a0fw1g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Byl taki jeden, jechal za Olechowskim jak Warzywny za Tuskiem...
Albo Dyson.

boukun

Data: 2011-11-23 02:03:42
Autor: sofu
Z kim rozmawialem ???

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:d12ab95f-8931-471d-a831-2931404776724g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -

Z samym soba po nawachaniu sie kleju?
Jak sie zadaje takie pytania to sie podaje i odpowiedz, o ile to kogos w ogóle interesuje...

sofu

Data: 2011-11-22 21:40:05
Autor: Marek
Z kim rozmawialem ???
On Nov 23, 2:03 am, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:d12ab95f-8931-471d-a831-2931404776724g2000yqu.googlegroups.com...

> [...]

Z samym soba po nawachaniu sie kleju?
Jak sie zadaje takie pytania to sie podaje i odpowiedz, o ile to kogos w

Kolgejts.
Taaak....taki on byl na poczatku.
A pozniej nstal sie naczelnym antysemita PSP.

Data: 2011-11-23 13:57:38
Autor: oyster
Z kim rozmawialem ???
Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Guzik prawda - Kolgejts był antysemitą z przymruzeniem oka, koniunkturalnym, na pokaz i ku uciesze i zbulwersowaniu gawiedzi.

Data: 2011-11-23 14:07:08
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Z kim rozmawialem ???

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jaiqk1$6to$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Nie znałem Kolgejtsa ale czytałem wiele na twój temat. Byłeś albo wciąż jesteś Wszechpolakiem w najgorszym tego słowa znaczeniu. Nie udawaj tu człowieku jedynego sprawiedliwego, który ma prawo oceniać innych.

BBR

Data: 2011-11-23 18:11:52
Autor: Leprechaun
Z kim rozmawialem ???

Użytkownik - Marek napisał:
[...]

To dawny rAzor, wyjatkowy łajdak. Zmienił nick i udaje skrzyżowanie osiołka z owcą górską!

BomBel

Data: 2011-11-24 14:57:32
Autor: stevep
Z kim rozmawialem ???

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym%19.pl> napisał w wiadomości  news:jaiqk1$6to$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Roi się tu od takich przechrztów.

--
stevep

Data: 2011-11-23 18:10:46
Autor: Leprechaun
Z kim rozmawialem ???

Użytkownik - Marek napisał:
[...]

Jeżeli Kolgejts był antysemitą to ty jesteś pajacem.

BomBel

Data: 2011-11-23 18:23:46
Autor: Przemysław W
Z kim rozmawialem ???

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

Kolgejts był antysemitą z przymruzeniem oka,
koniunkturalnym, na pokaz i ku uciesze i zbulwersowaniu gawiedzi.

Był idiotą, podobnie jak ty.

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-23 18:28:03
Autor: Leprechaun
Z kim rozmawialem ???

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:jaja72$69l$1news.onet.pl...

[...]

Nie sądzę by ktoś w debiliźmie  przebił rAzorka aka smierdząca małża. Może tylko raff.

BommBel

Data: 2011-11-24 04:36:24
Autor: Marek
Z kim rozmawialem ???
On Nov 23, 9:52 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> ___ Przeciez "ci Zydzi " sa rowniez obywatelami Polski"...??

> Ja: " Przeciez obywatel Polski nie moze tak szkalowac swojego kraju "

Kolgejts otrzymal nawet zaszczytny tytul Honorowego Obywatela
Jedwabnego !

Data: 2011-11-25 15:57:44
Autor: jadrys
Z kim rozmawialem ???
W dniu 2011-11-24 13:36, Marek pisze:

Kolgejts otrzymal nawet zaszczytny tytul Honorowego Obywatela
Jedwabnego !

Tak, pamiętam Billy`ego.

Z kim rozmawialem ???