Z kim rozmawialem ???

Data: 2011-11-23 21:52:55
Autor: jadrys
Z kim rozmawialem ???
W dniu 2011-11-22 21:58, Marek pisze:
Ja: "Jesli ci Zydzi sa tu po to, zeby szkalowac Polske i nawolywac do
ideologii syjonistycznej, to moze lepiej, zeby stad sie wyniesli i
przeniesli sie na fora zydowskie"...

___ Przeciez "ci Zydzi " sa rowniez obywatelami Polski"...??

Ja: " Przeciez obywatel Polski nie moze tak szkalowac swojego kraju "

Z e-zopem?

Data: 2011-11-24 04:36:24
Autor: Marek
Z kim rozmawialem ???
On Nov 23, 9:52 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> ___ Przeciez "ci Zydzi " sa rowniez obywatelami Polski"...??

> Ja: " Przeciez obywatel Polski nie moze tak szkalowac swojego kraju "

Kolgejts otrzymal nawet zaszczytny tytul Honorowego Obywatela
Jedwabnego !

Data: 2011-11-25 15:57:44
Autor: jadrys
Z kim rozmawialem ???
W dniu 2011-11-24 13:36, Marek pisze:

Kolgejts otrzymal nawet zaszczytny tytul Honorowego Obywatela
Jedwabnego !

Tak, pamiętam Billy`ego.

Z kim rozmawialem ???