Z kim w Warszawie kurs OWD?

Data: 2010-10-09 12:12:46
Autor: Renata Golebiowska
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Już jestem po konsultacjach lekarskich, szczególnie okulistycznych (dzięki pomocy judasa i jego żony). Teraz chcę wybrać szkołe i znów potrzebuję waszej pomocy. Możecie co¶ polecić, albo może kogo¶ odradzić? Albo wg jakich kryteriów szukać?

TIA Renata

PS Dzi¶ na basenie, w soczewkach już do wymiany, otworzyłam oczy bez okularów, pomrugałam, rozejrzałam się dokoła - soczewki nie wypadły, nie przesunęły się, eksperyment wypadł pomy¶lnie:)

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-09 11:21:46
Autor:
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał(a):
[...]

Łukasza znasz, mogę polecić.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-10 11:26:51
Autor: malgosia
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Łukasza znasz, mogę polecić.

LOL.
W warszawie dla kobiety z czystym sumieniem mogę polecić TYLKO Piotrka Kędzię http://www.buddy.pl/
Otwarte możesz zrobić w czasie safari

małgosia

Data: 2010-10-10 10:44:10
Autor:
Z kim w Warszawie kurs OWD?
malgosia <malgosia_zibro@onet.pl> napisał(a):
> Łukasza znasz, mogę polecić.

LOL.

Judas ma swoje imię, skoro zna juz familę, to warto pozostać w kręgu szczerych ludzi.

W warszawie dla kobiety z czystym sumieniem mogę polecić TYLKO Piotrka Kędzię http://www.buddy.pl/

To cholera jakie¶ PADI.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-10 16:43:27
Autor: malgosia
Z kim w Warszawie kurs OWD?
To cholera jakie¶ PADI.

jako kobiueta mam BARDZ złe do¶cwiadczenia z wariantami z CMAS

jk

Data: 2010-10-10 17:05:59
Autor: Renata Golebiowska
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Dnia 10.10.2010 malgosia <malgosia_zibro@onet.pl> napisał/a:
To cholera jakie¶ PADI.

jako kobiueta mam BARDZ złe do¶cwiadczenia z wariantami z CMAS

A o co chodzi i co ma do tego bycie kobiet±?

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-10 15:24:44
Autor:
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał(a):
A o co chodzi i co ma do tego bycie kobiet±?

To odpowiedĽ "koliny" (troll) bytu płci nie znanej, czasem komentarze s± zabawne, czasem dowcipne, zwykle merytorycznie mało istotne.
Ale człowiek m±dry nawet nad głupim pytaniem się zastanowi, je¶li napewno jest m±dry to może co¶ wymyslić.

pozdrawiam rc

Data: 2010-10-10 20:53:30
Autor: Hibernatus
Z kim w Warszawie kurs OWD?
W dniu 2010-10-10 17:05, Renata Golebiowska pisze:
Dnia 10.10.2010 malgosia<malgosia_zibro@onet.pl>  napisaĹ‚/a:
To cholera jakieĹ› PADI.

jako kobiueta mam BARDZ złe doścwiadczenia z wariantami z CMAS

A o co chodzi i co ma do tego bycie kobietÄ…?

Renata

hbs

Data: 2010-10-10 23:17:56
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Z kim w Warszawie kurs OWD?
On 2010-10-10 20:53, Hibernatus wrote:
  Ze szkÄ‚Ĺ‚Äąďż˝ polecam http://www.nowa-ama.pl/

hbs

Z tej strony - opis kursu CMAS P1

"(Ĺ‚Ä…cznie minimum 2 godziny pod wodÄ…)"

To tą jakość kursów nurkowania polecasz?

ROTFL

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-10-10 23:26:20
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Z kim w Warszawie kurs OWD?
On 2010-10-10 20:53, Hibernatus wrote:
Ze szk��� polecam http://www.nowa-ama.pl/

hbs

Z tej strony - opis kursu CMAS P1

"(��cznie minimum 2 godziny pod wod�)"

To t� jako�� kursów nurkowania polecasz?

ROTFL

Ja tą "wyśrubowaną" normę jakości szkolenia załatwiłem dzisiaj pierwszego dnia prywatnego kursu SSI OWD nurkując z JEDNĄ osobą (dokładnie 119 min pod wodą - łączny czas trzech nurkowań).
A jeszcze kilka dni przed nami :-)
Zwykle wychodzi ok. 150 min dziennie pod wodÄ… na kolorowych rafach :-)

Data: 2010-10-11 12:00:35
Autor: Włodzimierz Kołacz
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Dudziński a ile minimum zakłada szkolenie SSI?

Data: 2010-10-11 12:09:48
Autor: 666
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Trochę zależy, czy wolisz trafić na psa na kobiety, czy raczej jeste¶ już mężatk±.

-- -- -

Data: 2010-10-10 18:43:44
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
SAFARI - było - Z kim w Warszawie kurs OWD?
On 2010-10-10 11:26, malgosia wrote:
Łukasza znasz, mogę polecić.

LOL.
W warszawie dla kobiety z czystym sumieniem mogę polecić TYLKO Piotrka
Kędzię http://www.buddy.pl/
Otwarte możesz zrobić w czasie safari

małgosia

O tak, to niezła ciekawostka aby osoba po 1,5m basenie popłynęła na safari.. To taka Polska specjalno¶ć zdaje się..
A najlepsze s± moim zdaniem reklamy: "weĽ na Safari swoj± nienurkuj±c± rodzinę! Spędz± wspaniałe chwile na łodzi !!!

:-)

PS. wczoraj grupa Polaków (12 osób) wypływaj±ca na safari ( nie od nas ) zakupiła w Egipskim sklepie monopolowym alkoholu za 3000 le ( ca 1500 PLN).

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na ¶wiecie.

Data: 2010-10-10 21:56:19
Autor: abstynent
SAFARI - było - Z kim w Warszawie kurs OWD?

"PS. wczoraj grupa Polaków (12 osób) wypływaj±ca na safari ( nie od nas ) zakupiła w Egipskim sklepie monopolowym alkoholu za 3000 le ( ca 1500 PLN)."

Bo to polska grupa AA była, 120 zł na łba na berbeluche na 6 dni safarii (20
zyli na dzień) toż to głodowa stawka alkoholowa ¶wiadcz±ca ewidentnie, że to nie
byli prawdziwi Polacy.
Ja tam bez połówki w krwioobiegu do wody nie wchodzę, raz jak na trzeĽwo wlazłem
to mnie taka mała biała rybka tak pogoniła, że aż mi krople potu na czoło
wyszły, a arabski divemaster zapomniał chusteczek higienicznych i nie było jak
spoconego czoła obetrzeć.
No minimum 4 browary musi być.

Pozdrawiam przyszłych adeptów nurkowania

Data: 2010-10-11 13:23:09
Autor: Renata Golebiowska
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Dnia 11.10.2010  666 <666@gazeta.pl> napisał/a:

Trochę zależy, czy wolisz trafić na psa na kobiety, czy raczej jeste¶ już mężatk±.

W tym pierwszym przypadku wybrałabym kurs w Egipcie z egipskim instruktorem:)

Czy rzeczywi¶cie w tym w±tku jest troll zwany przez was kolin±? Jak rozpoznajecie i czy w takim razie info o buddy.pl jest wiarygodne, czy jest czę¶ci± trollowania?

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2010-10-11 13:41:41
Autor: Zakrzówek Kraken
Z kim w Warszawie kurs OWD?
Buddy jest OK niezależnie od troli
Jak chcesz parę konkretnych rekomendacji to podaj mi na adres
maciek@kraken.pl
swojego maila

Maciek "Szczę¶ciarz" Curzydło

Z kim w Warszawie kurs OWD?