Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.

Data: 2009-12-29 08:06:09
Autor: Roger Perejro
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±
Cytat z prymasa Henryka Muszyńskiego, całkiem ¶wieży, bo z tegorocznych ¦wi±t Bożego Narodzenia: "Tak wiele mówi się o prawach dziecka, a chyba nigdy ich życie, godno¶ć i rozwój nie były tak bardzo zagrożone, jak wła¶nie dzi¶".
Czemu prymas gada od rzeczy? Dla efektu retorycznego? Tak± hiperbol± chce wiernych uwie¶ć? To niech przestanie. Sam był ¶wiadkiem - jako chłopiec - epoki, gdy dzieci, uznane za zbyt małe i słabe na niewolników, tysi±cami szły do komór gazowych.
Z ko¶ciołów w Boże Narodzenie powiało ciemnot±. Bp Stanisław Stefanek mówił o feministkach jak o czarownicach, które rzucaj± urok na społeczeństwo i maj± "spięte i powykrzywiane twarze".
Bp Kazimierz Ryczan w Kielcach w jednym zdaniu umie¶cił Nerona, Hitlera, Stalina i premiera Hiszpanii Zapatero.
Na mojej pasterce ksi±dz z zapałem mówił o "możnych Unii Europejskiej", którzy chc± walczyć z chrze¶cijaństwem i czego pierwszym sygnałem jest wyrok Trybunału w Strasburgu w sprawie krzyża.
Na jednej z poprzednich pasterek - na liberalnym, ¶wietnie wykształconym Ursynowie - ksi±dz jako trzy wielkie zagrożenia dla godno¶ci człowieka wymienił nazizm, komunizm i liberalizm.
Duchowni, od księży po prymasa, głosz± pogl±dy, które nie s± sporne, kontrowersyjne, dyskusyjne, ale - w naj¶ci¶lejszym sensie - bezdennie głupie. Nie mówię tu o chwalebnych wyj±tkach - tak jak nie tykam, by nie zaciemniać sprawy, Radia Maryja, mówię o głosie, który dzi¶ w Ko¶ciele dominuje.
Nie tylko polskim. Logicznie nie do obrony jest nauka Ko¶cioła o ¶rodkach antykoncepcyjnych: dopuszczenie antykoncepcji naturalnej (a więc seksu jako Ľródła przyjemno¶ci, a nie narzędzia do robienia dzieci) i brak zgody na prezerwatywę czy pigułki. Stosunek do kondoma jest zreszt± - przy epidemii AIDS w Afryce - jednym z większych grzechów Ko¶cioła i chwała tym księżom i zakonnicom, którzy jednak prezerwatywy w Afryce rozdaj±.
I to jest w skrócie mój kłopot z - moim - Ko¶ciołem. Czemu robi tak wiele, żeby mnie od siebie odepchn±ć? Pewnie nie tylko mnie zreszt±.
Na przed¶wi±tecznej spowiedzi powiedziałem mniej więcej to, co teraz piszę pewnemu m±dremu księdzu. Na pokutę zadał mi udział w pasterce. Chwilę się zastanowił i sprecyzował: - Tylko nie idĽ byle gdzie, bo się znowu głupot nasłuchasz. IdĽ do dominikanów.
Niestety, tej rady nie posłuchałem.

http://wojciechszacki.blox.pl/2009/12/Z-kosciolow-powialo-ciemnota.html

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie póĽnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w li¶cie otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek ¦wietlicki, Przewodnicz±cy Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa ¦l±skiego. I ogłasza odej¶cie z partii, w której był od pocz±tku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2009-12-29 08:35:03
Autor: pluton
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
[...]

Prymas ma na mysli, ze dzieci sa wykorzystywane przez ksiezy.

Nullification

Data: 2009-12-29 09:04:07
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
Roger Perejro pisze:

Na mojej pasterce ksi±dz z zapałem mówił

Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłe¶ ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2009-12-29 00:42:44
Autor: Antenka
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.

Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłe¶ ?<

Nie wiesz po co? Był tam służbowo!

Antenka

Data: 2009-12-29 09:59:48
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nareszcie znalazłsię¶wiadek

> Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłe¶ ?<

Nie wiesz po co? Był tam służbowo!

Antenka

Cytuję:
"Sam był ¶wiadkiem - jako chłopiec - epoki, gdy dzieci, uznane za zbyt małe i słabe na niewolników, tysi±cami szły do komór gazowych."
[ Wojciech Uszacki w swoim blogu ]

Ma więc z 75 lat.
Czy zeznawał w Norymberdze b±dĽ gdzie¶ póĽniej?
Chyba nie, bo dot±d nigdzie nie czytałem tak dobitnego ¶wiadectwa.
Powinien jak najszybciej złozyć zeznanie i je zaprzysi±c.
K.S.

Data: 2009-12-29 10:08:39
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Sorry, pomyłka z po¶piechu

Cytuję:
[...]

To nie Wojciech Uszacki, lecz Wojciech Szacki.
I nie napisał o sobie, lecz o obecnym prymasie: *był ¶wiadkiem".
K.S.
Swoj± drog±, sk±d wie że Prymas "sam był ¶wiadkiem" tego okropieństwa.

Data: 2009-12-29 10:18:27
Autor: pluton
Sorry, pomyłka z po¶piechu
Swoj± drog±, sk±d wie że Prymas "sam był ¶wiadkiem" tego okropieństwa.

Pewnie widzial, jak prymas zagania dzieciaki do pieca.

Ale pojechalem po bandzie, co nie ?

Nullification

Data: 2009-12-29 12:43:02
Autor: Roger Perejro
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłe¶ ?

Ja? Nie pomyliłe¶ mnie z Wojciechem Szackim?

Przemek

Data: 2009-12-29 11:23:00
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Tue, 29 Dec 2009 08:06:09 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Z ko¶cio?ów powia?o ciemnot±

 [...]

 kolejny lewacki smiec chce decydowac za wiekszosc?

http://wojciechszacki.blox.pl/2009/12/Z-kosciolow-powialo-ciemnota.html

 a to co za polglowek ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 12:39:36
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:
On Tue, 29 Dec 2009 08:06:09 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Z ko¶cio?ów powia?o ciemnot±

Wiesz, z ciekawością czekam chwili, gdy to zostanie wreszcie uczciwie policzone.
Kto "wierny", podatek na kk i juz wiadomo - ilu Was.  :-)

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-29 13:04:12
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Tue, 29 Dec 2009 12:39:36 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Wiesz, z ciekawo¶ci± czekam chwili, gdy to zostanie wreszcie uczciwie policzone.
  masz okazje zrobic to w kazdej chwili...

Kto "wierny", podatek na kk i juz wiadomo - ilu Was.  :-)

 kolejny raz ci przypominam, ze  nie pisze w imieniu "was"
 tylko wylacznie swoim. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 14:16:54
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:
On Tue, 29 Dec 2009 12:39:36 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Wiesz, z ciekawością czekam chwili, gdy to zostanie wreszcie uczciwie policzone.
  masz okazje zrobic to w kazdej chwili...

To państwo musi to zrobić, poprzez stosowna rubrykę w zeznaniu podatkowym.

Kto "wierny", podatek na kk i juz wiadomo - ilu Was.  :-)

 kolejny raz ci przypominam, ze  nie pisze w imieniu "was"
 tylko wylacznie swoim.

Kolejny raz powtarzam, ĹĽe  wq*** mnie Twoje kodowanie  :-P

Data: 2009-12-29 14:42:09
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Tue, 29 Dec 2009 14:16:54 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  >  masz okazje zrobic to w kazdej chwili...

To państwo musi to zrobić,

 panstwo powiadasz... czyli kto ? moze jakies referendum ? ;o)))

poprzez stosowna rubrykę w zeznaniu podatkowym.

 czy ateisci beda mieli w takim przypadku ulge podatkowa ?
>  tylko wylacznie swoim.

Kolejny raz powtarzam, że  wq*** mnie Twoje kodowanie  :-P

 nic nie wymysle ;o). przyzwyczailem sie do agenta ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 14:56:07
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:
[...]

Nie przypominam sobie, aby rozpisywano referendum w sprawie podatkĂłw.
Każdy wierny zadeklaruje, ile płaci na kk, US policzy i odprowadzi na konto kk stosowna kwotę.
Jano, przejrzyście i uczciwie.

 czy ateisci beda mieli w takim przypadku ulge podatkowa ?

Wszak, sami dĹşwigajÄ… swĂłj los, a Wam bĂłg pomaga.
Za cięższa pracę, większa płaca - uczciwie.

 nic nie wymysle ;o). przyzwyczailem sie do agenta ;o)))

I ja muszę Was i Wasze pomysły znosić.

Data: 2009-12-29 15:28:25
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Tue, 29 Dec 2009 14:56:07 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  panstwo powiadasz... czyli kto ? moze jakies referendum ? ;o)))
Nie przypominam sobie, aby rozpisywano referendum w sprawie podatków.

 tym razem moze ateisci zorganizuja ? to ich pomysl.

Każdy wierny zadeklaruje, ile płaci na kk, US policzy i odprowadzi na konto kk stosowna kwotę.

 buhhhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahahahhahahahhahahaaa.

Jano, przejrzy¶cie i uczciwie.

buuuuhahhahahahhahahaaaa !

>  czy ateisci beda mieli w takim przypadku ulge podatkowa ? Wszak, sami dĽwigaj± swój los, a Wam bóg pomaga.

 a WAM/ci kto pomaga? Leninek wiecznie zywy ? ;o)))

Za cięższa pracę, większa płaca - uczciwie.

 czyli ateista i katol na tym samym stanowisku nie
 powinni otrzymywac tej samej placy?  interesujace.

>  nic nie wymysle ;o). przyzwyczailem sie do agenta ;o)))
I ja muszę Was i Wasze pomysły znosić.

 co ci z tym "was" ? zostalo ci z czasow prl?
 pomysl placenia podatkow przez katoli to pomysl ateistow
 wiec swoje zale i bole tam adresuj.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 16:06:25
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:

 czy ateisci beda mieli w takim przypadku ulge podatkowa ?
Wszak, sami dĹşwigajÄ… swĂłj los, a Wam bĂłg pomaga.

 a WAM/ci kto pomaga? Leninek wiecznie zywy ? ;o)))

Sugeruje głębsze przemyślenie znaczenia słowa "sami".

Za cięższa pracę, większa płaca - uczciwie.

 czyli ateista i katol na tym samym stanowisku nie
 powinni otrzymywac tej samej placy?  interesujace.

A kto tak twierdzi. ?
Jeśli katolik chce ze swoich pieniędzy opłacać kk, to jego prawo i nikomu nie wolno mu w tym przeszkadzać.

 nic nie wymysle ;o). przyzwyczailem sie do agenta ;o)))
I ja muszę Was i Wasze pomysły znosić.

 co ci z tym "was" ? zostalo ci z czasow prl?
 pomysl placenia podatkow przez katoli to pomysl ateistow

Bo Wy dobrze wiecie, że wtedy liczba "katolików" w Polsce spadła by dramatycznie.
Dlatego tak siÄ™ boicie sprawdzenia.

Przykłady już były.

Data: 2009-12-29 17:47:13
Autor: *he®sk*
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Tue, 29 Dec 2009 16:06:25 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  a WAM/ci kto pomaga? Leninek wiecznie zywy ? ;o)))
Sugeruje głębsze przemy¶lenie znaczenia słowa "sami".

 sadze, ze uwielbiasz samoudreczanie sie ;o)))

>  czyli ateista i katol na tym samym stanowisku nie
>  powinni otrzymywac tej samej placy?  interesujace.

A kto tak twierdzi. ?

  ty... ;o))

Je¶li katolik chce ze swoich pieniędzy opłacać kk, to jego prawo i nikomu nie wolno mu w tym przeszkadzać.

 to czy katolik chce czy nie chce oplacac kk ze swoich
 pieniedzy powinno gie obchodzic takich jak ty.

>  co ci z tym "was" ? zostalo ci z czasow prl?
>  pomysl placenia podatkow przez katoli to pomysl ateistow

Bo Wy dobrze wiecie,

 ta forma pozostala ci z czasow pzpr ?

że wtedy liczba "katolików" w Polsce spadła by dramatycznie.

 a co to obchodzi ateiste? nie twoje pieniadze i nie twoj problem.
 gdyby partie takie jak sld czy inna lewizna utrzymywaly sie wylacznie
 ze skladek ich czlonkow a nie zagladaly do kieszeni katoli liczba  ich czlonkow spadlaby do kilku w przeciagu miesiaca ;o))).
 widzisz, na twoja partie ida moje pieniadze.  dobrze sie z tym czujesz?

Dlatego tak się boicie sprawdzenia.

 znow pzpr? sprawdzenia czego przez kogo?

Przykłady już były.

 tak, tusku probowal oderwac partie od spolecznego cycka ale
 twoja partia byla przeciw. --

 HeSk

Data: 2009-12-30 08:56:47
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
*he®sk* pisze:

 sadze, ze uwielbiasz samoudreczanie sie ;o)))

Nie ale wole byc kowalem swojego losu niĹĽ tragarzem.
Owieczka pasiona przez czarnych też mi się nie uśmiecha.

Za cięższa pracę, większa płaca - uczciwie.
 czyli ateista i katol na tym samym stanowisku nie
 powinni otrzymywac tej samej placy?  interesujace.
A kto tak twierdzi. ?

  ty... ;o))

Gdzie ?
Ja twierdze, że jak wierzący chcą mieć swój kościół, to nich go utrzymując płacąc ze swoich.
Ateiści nie potrzebują i nie płacą.

Jeśli katolik chce ze swoich pieniędzy opłacać kk, to jego prawo i nikomu nie wolno mu w tym przeszkadzać.

 to czy katolik chce czy nie chce oplacac kk ze swoich
 pieniedzy powinno gie obchodzic takich jak ty.

Właśnie to napisałem powyżej. :-P

 a co to obchodzi ateiste? nie twoje pieniadze i nie twoj problem.

Bo wtedy przestaniecie kraść moje.

Data: 2009-12-30 11:49:58
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Wed, 30 Dec 2009 08:56:47 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Ja twierdze, że jak wierz±cy chc± mieć swój ko¶ciół, to nich go utrzymuj±c płac±c ze swoich.

 przeciez placa podatki. daja na tace itd itp.

Atei¶ci nie potrzebuj± i nie płac±.

wiec w czym masz problem? zyjesz na koszt katoli...

>  to czy katolik chce czy nie chce oplacac kk ze swoich
>  pieniedzy powinno gie obchodzic takich jak ty.

Wła¶nie to napisałem powyżej. :-P
 to po jaka cholere bijesz piane? co cie obchodza pieniadze katoli?

>  a co to obchodzi ateiste? nie twoje pieniadze i nie twoj problem.

Bo wtedy przestaniecie kra¶ć moje.

 ja twoich pieniedzy nie kradne wiec troche przybastuj  ze swoimi rewelacjami. jezeli juz to ty zyjesz z pieniedzy
 katoli. jest ich wiekszosc i to oni placa podatki z ktorych
 ty bezprawnie korzystasz. to nie twoje wiec zabieraj lapy
 od cudzych pieniedzy i utrzymuj sie z tego co zbiora twoi
 lewicujacy kolesie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 13:46:08
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:
On Wed, 30 Dec 2009 08:56:47 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Ja twierdze, że jak wierzący chcą mieć swój kościół, to nich go utrzymując płacąc ze swoich.

 przeciez placa podatki. daja na tace itd itp.

Ale kk ściąga z budżetu, na który nie tylko wierzący płacą.

Ateiści nie potrzebują i nie płacą.

wiec w czym masz problem? zyjesz na koszt katoli...

Niby jak ?

 to czy katolik chce czy nie chce oplacac kk ze swoich
 pieniedzy powinno gie obchodzic takich jak ty.

Właśnie to napisałem powyżej. :-P
 to po jaka cholere bijesz piane? co cie obchodza pieniadze katoli?

PrzestanÄ…, jak ich przestana moje.

 a co to obchodzi ateiste? nie twoje pieniadze i nie twoj problem.
Bo wtedy przestaniecie kraść moje.

 ja twoich pieniedzy nie kradne wiec troche przybastuj

Pisze Wy  :-P

 ze swoimi rewelacjami. jezeli juz to ty zyjesz z pieniedzy
 katoli. jest ich wiekszosc i to oni placa podatki z ktorych
 ty bezprawnie korzystasz.

Bezprawnie ?

Data: 2009-12-30 15:04:49
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Wed, 30 Dec 2009 13:46:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przeciez placa podatki. daja na tace itd itp.

Ale kk ¶ci±ga z budżetu, na który nie tylko wierz±cy płac±.

buuuhhahahahhahhhaaa. a niby w jaki sposob kk "sciaga z budzetu" ?

> wiec w czym masz problem? zyjesz na koszt katoli...
Niby jak ?

 katoli jest 80-90% wiec reszta do ktorej nalezysz  korzysta z ich pieniedzy. sami byscie przepadli ;o))

> to po jaka cholere bijesz piane? co cie obchodza pieniadze katoli?
Przestan±, jak ich przestana moje.
  niby jakie twoje? kaze ci dawac na tace ?
 jak na razie to ty wpieprasz sie w temat katoli.

>  ja twoich pieniedzy nie kradne wiec troche przybastuj
Pisze Wy  :-P

 pzpr-owskie nalecialosci.

>  ze swoimi rewelacjami. jezeli juz to ty zyjesz z pieniedzy
>  katoli. jest ich wiekszosc i to oni placa podatki z ktorych
>  ty bezprawnie korzystasz.
Bezprawnie ?

 oczywiscie. korzystasz z pieniedzy placonych przez katoli.
 nie brzydzisz sie tym?  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 15:19:39
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:

 katoli jest 80-90% wiec reszta do ktorej nalezysz  korzysta z ich pieniedzy. sami byscie przepadli ;o))

WĹ‚asnie w tym problem, ĹĽe to Wy twierdzicie, ĹĽe jest tyle.
Ja postuluje policzyć.

 niby jakie twoje?

Z budĹĽetu ktĂłry zasilam swoimi podatkami a idÄ… na Wasze potrzeby.

 ja twoich pieniedzy nie kradne wiec troche przybastuj
Pisze Wy  :-P
 pzpr-owskie nalecialosci.

Bo Wy wszyscy tacy sami i tak samo reagujecie. gdybyście sie choc ociupine odwazyli sami pomysleć ...

[...]

Do budżetu płaca nie katolicy a obywatele RP do których i ja się zaliczam.
Jednak zamiast iść na dobro ogólne, to Wy je kradniecie.

Ergo, katolicy okradajÄ… niewierzÄ…cych i innej wiary.
Jak zawsze.

Data: 2009-12-30 15:35:13
Autor: =he®sk=
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
On Wed, 30 Dec 2009 15:19:39 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  katoli jest 80-90% wiec reszta do ktorej nalezysz >  korzysta z ich pieniedzy. sami byscie przepadli ;o))

Własnie w tym problem, że to Wy twierdzicie,

 "wy" to twoje pzpr-owskie nalecialosci

że jest tyle.

 a jakie to ma znaczenie? na pewno ateuszy jest malusko.

Ja postuluje policzyć.

 no to sobie postuluj.

>  niby jakie twoje? Z budżetu który zasilam swoimi podatkami a id± na Wasze potrzeby.

 j.w pzpr.

 twoje wplaty do budzetu sa znikome z tym co wplacaja katole
 tak wiec to ty zyjesz z ich pieniedzy a nie odwrotnie.

>  pzpr-owskie nalecialosci.

Bo Wy wszyscy tacy sami

 "wy"  to mozesz sobie mowic do swoich lewicowych kolesi

i tak samo reagujecie. gdyby¶cie sie choc ociupine odwazyli sami pomysleć ...

 cienias jestes. co sie z toba dzieje? kiedys byles normalny.

>  oczywiscie. korzystasz z pieniedzy placonych przez katoli.
>  nie brzydzisz sie tym? Do budżetu płaca nie katolicy a obywatele RP do których i ja się zaliczam.

 tyle ze tych katoli jest 80-90 a takich jak ty garstka.

Jednak zamiast i¶ć na dobro ogólne, to Wy je kradniecie.

 buuuhhhhhhahahhahahahahahhahahaa.  chcialbys gospodarowac nie swoimi poieniedzmi ?
 w tym przypadku TY jestes zlodziejem.

Ergo, katolicy okradaj± niewierz±cych i innej wiary.
  jasne.
Jak zawsze.

jasne. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-30 15:55:29
Autor: WW
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
=he®sk= pisze:
[...]

ĹĽe jest tyle.

 a jakie to ma znaczenie? na pewno ateuszy jest malusko.

"Na pewno" to Kopernik nie ĹĽyje.

Policzmy, czego siÄ™ boicie ?

Data: 2009-12-30 16:46:07
Autor: Roman Rumian
Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.
Panie WW,

W dniu 2009-12-29 14:56, WW pisze:
(...)
Każdy wierny zadeklaruje, ile płaci na kk, US policzy i odprowadzi na
konto kk stosowna kwotÄ™.
Jano, przejrzyście i uczciwie.

proponuję zacząć od siebie, daj Pan dobry przykład.
Na początek proponuję zakupy pieczywa. Wpłaca Pan do US zadeklarowana kwotę, a państwo "Jano, przejrzyście i uczciwie" przekazuje je wybranemu przez Pana piekarzowi, chyba że woli Pan sieć piekarni.

Śmiało !

Roman Rumian

P.S. Ja wiem, ze te tematy (związne z Kosciołem) to pańska obsesja i w nich na dobre rozstał sie Pan z logiką i rozsądkiem. Nie tylko Pan, o ile to Pana pocieszy.

Z ko¶ciołów powiało ciemnot±.