Z kościołów powiało ciemnotą.

Data: 2009-12-29 09:04:07
Autor: WW
Z kościołów powiało ciemnotą.
Roger Perejro pisze:

Na mojej pasterce ksiądz z zapałem mówił

Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłeś ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-29 00:42:44
Autor: Antenka
Z kościołów powiało ciemnotą.

Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłeś ?<

Nie wiesz po co? Był tam służbowo!

Antenka

Data: 2009-12-29 09:59:48
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nareszcie znalazłsięświadek

> Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłeś ?<

Nie wiesz po co? Był tam służbowo!

Antenka

Cytuję:
"Sam był świadkiem - jako chłopiec - epoki, gdy dzieci, uznane za zbyt małe i słabe na niewolników, tysiącami szły do komór gazowych."
[ Wojciech Uszacki w swoim blogu ]

Ma więc z 75 lat.
Czy zeznawał w Norymberdze bądź gdzieś później?
Chyba nie, bo dotąd nigdzie nie czytałem tak dobitnego świadectwa.
Powinien jak najszybciej złozyć zeznanie i je zaprzysiąc.
K.S.

Data: 2009-12-29 10:08:39
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Sorry, pomyłka z pośpiechu

> [...]

Chyba nie, bo dotąd nigdzie nie czytałem tak dobitnego świadectwa.
Powinien jak najszybciej złozyć zeznanie i je zaprzysiąc.

To nie Wojciech Uszacki, lecz Wojciech Szacki.
I nie napisał o sobie, lecz o obecnym prymasie: *był świadkiem".
K.S.
Swoją drogą, skąd wie że Prymas "sam był świadkiem" tego okropieństwa.

Data: 2009-12-29 10:18:27
Autor: pluton
Sorry, pomyłka z pośpiechu
Swoją drogą, skąd wie że Prymas "sam był świadkiem" tego okropieństwa.

Pewnie widzial, jak prymas zagania dzieciaki do pieca.

Ale pojechalem po bandzie, co nie ?

Nullification

Data: 2009-12-29 12:43:02
Autor: Roger Perejro
Z kościołów powiało ciemnotą.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Nie pierwszy raz, to po cholerę tam polazłeś ?

Ja? Nie pomyliłeś mnie z Wojciechem Szackim?

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Z kościołów powiało ciemnotą.