Z m臋偶em kurduplem jest co艣 niehalo.

Data: 2011-11-10 12:10:54
Autor: jadrys
Z m臋偶em kurduplem jest co艣 niehalo.
W dniu 2011-11-10 08:04, Przemys艂aw W pisze:
Jak od faceta odchodzi jedna, dwie 偶ony, to mo偶na m贸wi膰 o przypadku. Gdy odchodzi si贸dma, to nasuwa si臋 podejrzenie, 偶e to z m臋偶em jest co艣 niehalo - ocenia roz艂am w PiS europose艂 Micha艂 Kami艅ski.

Przemek

A co mo偶na my艣le膰 o facecie kt贸ry oddaje ho艂d dyktatorowi maj膮cemu na sumieniu tysi膮ce ludzkich ofiar. Jacek, naprawd臋 nie masz ju偶 kogo艣 godniejszego do zacytowania?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-11-10 15:21:18
Autor: Przemys艂aw W
Z m臋偶em kurduplem jest co艣 niehalo.
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂

A co mo偶na my艣le膰 o facecie kt贸ry oddaje ho艂d dyktatorowi maj膮cemu na sumieniu tysi膮ce ludzkich ofiar. Jacek, naprawd臋 nie masz ju偶 kogo艣 godniejszego do zacytowania?

To samo co o grupowiczu, kt贸ry opluwa polityk贸w, a poproszony o podanie przyk艂adu - milczy. Wiesz kogo mam na my艣li?

Przemek

--

"Fundusz Ko艣cielny zosta艂 ustanowiony w z艂ych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. My艣la艂em, 偶e skoro Ko艣ci贸艂 odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-10 20:00:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-10 15:21, Przemys艂aw W pisze:
[...]

Nie wiem. Ale jeste艣 pewny 偶e to opluwanie a nie rzetelna recenzja ich stylu bycia?  Z tym przyk艂adem to mo偶e by膰 tak jak z udowodnieniem 偶e istnieje s艂o艅ce. Wszyscy widz膮 a nie dotkn膮艂 nikt. Publiczne napisanie prawdy o z艂odzieju polityku mog艂oby poparzy膰 bardziej ni偶 s艂o艅ce,.

Data: 2011-11-10 21:17:38
Autor: Przemys艂aw W
Z m臋偶em kurduplem jest co艣 niehalo.
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j9h6vo$1o3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ciebie mia艂em na my艣li.

Ale jeste艣 pewny 偶e to opluwanie a nie rzetelna recenzja ich  stylu bycia?

To dlaczego nigdy nie potrafisz poda膰 przyk艂ad贸w?

 Z tym przyk艂adem to mo偶e by膰 tak jak z udowodnieniem 偶e  istnieje s艂o艅ce. Wszyscy widz膮 a nie dotkn膮艂 nikt.

Ty wierzysz w istnienie tylko tego co mo偶esz dotkn膮膰? No to moje gratulacje

Przemek

Data: 2011-11-11 09:06:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-10 21:17, Przemys艂aw W pisze:
[...]

Domy艣la艂em si臋. I nie mam sobie nic do zarzucenia.

Ale jeste艣 pewny 偶e to opluwanie a nie rzetelna recenzja ich  stylu bycia?

To dlaczego nigdy nie potrafisz poda膰 przyk艂ad贸w?

Jak to nie? Nie ma juz tak gdzie艣 ze 3/4 firm w r臋kach obywateli.. Gdzie one si臋 podzia艂y i kto odnius艂 z tego szabru korzy艣ci? Jaki mam ci poda膰 przyk艂ad? Taki 偶e ministerstwo przekszta艂ce艅 w艂asno艣ciowych pod rz膮dami Wies艂awa K. wyceni艂o w prywatyzacji pewien  browar poni偶ej koszt贸w postawionego niedawno komina w kot艂owni? Mam ci pokazywa膰 krople z艂odziejstwa w oceanie szabru?

[...]

Wierz臋 w to co widz臋. M.in. w to co zrobiono z pos艂em na sejm za par臋 pyta艅 z m贸wnicy sejmowej.

Data: 2011-11-11 12:54:51
Autor: the_foe
W dniu 2011-11-10 12:10, jadrys pisze:
[...]

to pikus, w sumie nie wiemy nie wiemy ile ten pucz uratowal ludzi zawracjac ich z drogi realnego socjalizmu. Najdziwniejsze jest to ze oddawali ho艂d ultraliberalowi gospodarczemu. Przy tym co zrobil Pinochet z gospodarka Chile to program PO z 2005 roku to czysty socjalizm.

--
the_foe

Data: 2011-11-11 13:08:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Z m臋偶em kurduplem jest co艣 niehalo.

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j9j2e9$phq$4news.dialog.net.pl...
[...]

To jest gdybanie.
Wiemy natomiast ile z grubsza ten "mi艂y staruszek" wymordowa艂 ludzi.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-11-11 19:42:21
Autor: the_foe
[...]

ale PIS jest za mordowaniem pewnego rodzaju ludzi. Tak wiec jest to slaby zarzut. Mocnejszy jest wlasnie taki, ze Pinochet wdrozyl najbardziej liberalny program gospodarczy w historii ludzkosci.

--
the_foe

Data: 2011-11-11 21:33:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-11 12:54, the_foe pisze:
[...]

Ale偶 wiemy ilu zosta艂o zamordowanych i zniewolonych przez Pana Augusto . I tylko z tego go chcia艂y rozliczy膰 rodziny ofiar. I chyba z tego powodu pragn臋li go wesprze膰 ci nasi og艂upieni prawicowcy.