Z magla na Prezesa RM.

Data: 2015-12-15 08:57:17
Autor: u2
Z magla na Prezesa RM.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x9n7yxy250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Na czele rzÄ…du stoi pani, ktĂłra nadaje siÄ™ do magla. A i to baby za
krętactwo by ją przegoniły.
.. #

Przyjrzałem się np. Kempie. Co za babsztyl. Twarz budząca raczej odrazę niż zaufanie. Mamy w Polsce rządy kurdupli umysłowych czyli motłochu i gospodyń domowych. Takie CCCP.

Data: 2015-12-15 14:13:15
Autor: stevep
Z magla na Prezesa RM.
W dniu .12.2015 o 08:57 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci  news:op.x9n7yxy250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Na czele rz±du stoi pani, która nadaje się do magla. A i to baby za
krętactwo by j± przegoniły.
. #

Przyjrzałem się np. Kempie. Co za babsztyl. Twarz budz±ca raczej odrazę  niż zaufanie. Mamy w Polsce rz±dy kurdupli umysłowych czyli motłochu i  gospodyń domowych. Takie CCCP.

Wprost przekupa.
--
stevep
-- -- -