Z małej litery

Data: 2011-01-13 11:32:53
Autor: wekon
Z małej litery
http://www.mak.ru/russian/investigations/2010/files/tu154m_101/comment_polsk.pdf

patrząc jak olewczy stosunek maja ruscy do naszego nierządu i uwzględniając jak te katabasy z peło ukrywały fakty przez tyle miesięcy, to w w/w dokumencie Rzeczpospolita powinna być pisana zdecydowanie z małej litery, wstyd i hańba!

wekon

Data: 2011-01-13 11:36:45
Autor: Tomek
Z małej litery

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d2ed4d5$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kolego, wstydem też jest używanie w języku polskim rusycyzmów! A takim jest sformułowanie "z małej litery" (po rosyjsku - s bolszoj/małoj bukwy). Poprawnie po polsku trzeba mówić - "małą/dużą/wielką literą". Więc poprawnie będzie: "słowo Rzeczpospolita powinno być pisane małą literą".
:-)
Pozdrawiam
Tomek

Ps. zamiast "w/w" trzeba pisać "ww."

Data: 2011-01-13 12:00:35
Autor: wekon
Z małej litery
"Tomek"  wrote in message news:4d2ed66b$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kolego ja nie mówiłem tylko pisałem. A swoją drogą cieszę się, że się zgadzasz co do mojej uwagi. Ten polski załącznik to doskonała analiza raportu MAK. Pokazuje krok po kroku jak kacapy walą z nami w chuja.

wekon

PS. Zamiast pisać pierdoły lepiej nie pisać nic.

Z małej litery