Z mapy edukacyjnej Polski zniknie blisko pół tysiąca szkół wg PO to dla dobra dzieci! hahahaaaaaaaaaaaaa

Data: 2011-03-23 04:44:47
Autor: muto2100
Z mapy edukacyjnej Polski zniknie blisko pół tysiąca szkół wg PO to dla dobra dzieci! hahahaaaaaaaaaaaaa
Data: 2011-03-23 13:10:23
Autor: Voodoo People
Z mapy edukacyjnej Polski zniknie blisko pól tysiaca szkól wg PO to dla dobra dzieci! hahahaaaaaaaaaaaaa

"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> wrote in message news:c19454ba-856e-4af3-af87-9a7eafa6f9fbs18g2000prg.googlegroups.com...
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-z-mapy-edukacyjnej-polski-zniknie-blisko-pol-tysiaca-szkol,nId,330678

Ciemnota latwiej rzadzic a przy wyborach wystarczy PrOpaganda (media).

Data: 2011-03-23 13:14:49
Autor: Axzse

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imcnvj$e8u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na szczęscie ciemnota nie doszła do władzy!  Ciemnota głosowała na PiS.

AAA

Data: 2011-03-23 13:59:04
Autor: Azxse

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imcq3u$lii$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie głosowałem na PiS! Nie głosowałem też na PO. Na PiS głosowała ciemnota z wiochy!

AAA

Data: 2011-03-23 14:06:04
Autor: cytryna

============
Na szczęscie ciemnota nie doszła do władzy!  Ciemnota głosowała na PiS.

AAA

=============

W ostanim rozdaniu (2007) aferzyści i złodzieje byli górą. "Urobek" imponujący
ponad 400 afer w 3,5 roku - tego nie dokonała dotychczas żadna ekipa. Czas więc
odpoczą na państwowym wikcie we Wronkach, co PiS gwarantuje. Drugi etap to pożegnanie delegatur UB, WSI, KOR, UD, UW czyli benificjentów okrągłego stołu.
Niejako po drodze uprzątnięci zostaną płatni nosiciele nowej ideologii (NWO)
oraz ich zbrojne ramie w postaci dyżurnych pałkarzy na Onecie i w massmediach.

Data: 2011-03-23 14:31:28
Autor: Azxse

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000003d8.4d89f03cnewsgate.onet.pl...

> [...]

oraz ich zbrojne ramie w postaci dyżurnych pałkarzy na Onecie i w massmediach.

Ci złodzieje i aferzyści to scheda po rządach PiS, a właściwie braci Kaczyńskich.

AAA

Z mapy edukacyjnej Polski zniknie blisko pół tysiąca szkół wg PO to dla dobra dzieci! hahahaaaaaaaaaaaaa