Z niemala satysfakcja obserwuje jak ...........

Data: 2010-12-08 18:22:25
Autor: cyc
Z niemala satysfakcja obserwuje jak ...........
...........Kaczynski , konusem zwany , jest ignorowany przez pastwowe struktury a takze przez pozostala czersc spoleczenstwa .
Oczywioscie jego staly elektorat jeszcze chwile bedzie podniecal sie jego , Fatygowej i Macierewicza projekcjami ale nikt powazny a tymbardziej myslacy nie zwraca na nich juz uwagi .
Jesli zdarza sie tak , jak wczoraj w programie Olejnik " Kropka na d i" , to tylko po to aby ich pozwolic im do konca sie osmieszyc .
Cieszy mnie , ze w koncu spoleczenstwo docenilo " sile " glupoty ludzi tefgo ugrupowania i spostrzeglo to , ze istnieje dzisiaj tylko po to aby z osoby brata konusa zrobic filar naszej histori , co jest o tylwe smieszne i zenujace , ze ow " filar " jawi sie wiekszosc Polakom jako nieudacznik i najgorszy z dotychczasowych prezydentow , taki , ktory jesli cokolwiek zrobil dla Polski , to tylko ciag nieszczesc i iecheci swiatowych politycznych partnerow .
Chwala Bogu za to  ze etap pisoglupoty mamy juz za soba bo to co po tym okresie pozostalo to tylko niechlubne wspomnienie i symboliczne resztki .

cyc

Data: 2010-12-08 18:26:03
Autor: rAzor
Z niemala satysfakcja obserwuje jak ...........
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
..........Kaczynski , konusem zwany................

Ile masz wzrostu, łysy dziadziu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-09 10:01:14
Autor: rAzor

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:idoesm$r5q$1news.onet.pl...
[...]

Nie obrażaj prezesa ty pospolity chamie!

razor

Data: 2010-12-09 10:21:01
Autor: kochamspamWYTNIJTO
wzruszam ramionami
[...]

Wzruszam ramionami na to zadufanie Cyca, któremu wydaje się, że wie iż społeczeńsrwo "ignoruje" "docenia" "spostrzegło" że z zapartym tchem śledzi los PiSu i z uwagą ogląda "Kropkę na i".
Zapewne miektórzy tak, a ilu ich jest ...?
Ja np mam dosyć wszystkich 4 naszych wiodących partii - i nie zwracam uwagi na to co ktoś w którejś o kimś powiedzial ani nie oglądam "Kropki nad i" itp.
Interesuje mnie głównie los pobieranych ode mnie pieniędzy, a pod tym wzglęem żadnych specjalnych różnic między partiami nie widzę. Wszystkie 4 chcą mnie maksymalnie złupić i za te pieniądze na siłę "uszczęśliwić". Socjalizm!

--

Z niemala satysfakcja obserwuje jak ...........