Z nieudacznika chce zrobić świętego.

Data: 2011-04-13 12:00:28
Autor: Azsxse
Z nieudacznika chce zrobić świętego.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:io3gv4$ouh$1inews.gazeta.pl...
Nie milkną oceny niedzielnych obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej. Zdaniem wiceprzewodniczącego klubu parlamentarnego PO Rafała Grupińskiego Jarosław Kaczyński swoim zachowaniem "tworzy mit zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego i robi z niego osobę świętą".

"Natychmiast święty!!!". Budujmy pomniki! Sadźmy dęby! Chwała! Chwała! Nie pomoże to JarKaczowi, nie zostanie nigdy prezydentem!

AAA

Data: 2011-04-13 18:05:52
Autor: cytryna
Z wnuka Szczynukowicza chcą zrobić prezysenta.

> [...]

"Natychmiast święty!!!". Budujmy pomniki! Sadźmy dęby! Chwała! Chwała! Nie

pomoże to JarKaczowi, nie zostanie nigdy prezydentem!

*******************

Dziadek "hrabiego" Bronisława Komorowskiego, niejaki Osip Szczynukowicz - to rezun oddelegowany przez Sowiecki Rewolucyjny Komintern do dywersji na terenach pozaborczych, odebranych Rosji Traktatem Wersalskim.
W czasie wojny polsko-bolszewickiej, dziadek Komorowskiego był czekistą w armii Tuchaczewskiego i po sromotnym laniu w bitwie nad Niemnem w 1920r. dostał się do polskiej niewoli. Zachowała się jego kartoteka jeńca wojennego.
W październiku 1920 dziadkowi Komorowskiego udało się zbiec i schronił się na Litwie w Kowaliszkach u polskiej szlachty o nazwisku Komorowscy. Właściciele majątku zginęli z rąk Rosjan, a Szczynukowicz przywłaszczył sobie ich nazwisko. Tam w roku 1925 narodził się Zygmunt Leon Komorowski, ojciec Bronisława Marii.
Po wyparciu Niemców z Litwy przez Armię Czerwona pod koniec roku 1944 Zygmunt Leon Komorowski wstępuje do wojska polskiego - armii Berlinga. Służy w 12 Kołobrzeskim Pułku Piechoty i błyskawicznie awansuje na stopień oficerski.
Bronek na temat swojego ojca na swojej stronie, pisze: "Zygmunt Komorowski, mój ojciec (1925-1992), za czasów tzw. pierwszej okupacji sowieckiej i za okupacji niemieckiej działał w konspiracji (ps.Kor), a od jesieni 1943 roku był w AK. Pod koniec wojny ojciec przebijał się do Polski razem z Łupaszką. Złapali go bolszewicy z bronią w ręku, ale nie rozstrzelali jak stu innych, tylko wsadzili do więzienia. Za złoty pierścionek babuni strażnik wyprowadził go z celi, z której więźniowie trafiali pod stienku, do takiej w której siedzieli rekruci do armii Berlinga."
Niech Bronek wytłumaczy ten "cud nad cudami", że oto żołnierz AK z oddziału Łupaszki, śmiertelnego wroga Sowietów i polskich zdrajców, złapany z bronią w ręku, w ciągu paru miesięcy zostaje oficerem LWP.
Jeżeli fakty podane przez Bronka, że jego ojciec był w oddziale Łupaszki są prawdziwe, to jedynym wytłumaczeniem tego "cudu" jest to, że Zygmunt Leon Komorowski, ojciec Bronisława - był sowieckim agentem! Był nim także i syn Bronek, który jak wskazuje przeciek z utajnionego aneksu do raportu o WSI, bł sowieckim agentem działającym w polskich WSI.>

Data: 2011-04-13 18:38:30
Autor: pluton
[...]

A dziadek Tuska byl w Wermachcie. I co ? Kto ma lepszego dziadka ?

Nullification

Data: 2011-04-13 18:43:08
Autor: u2
W dniu 2011-04-13 18:38, pluton pisze:
A dziadek Tuska byl w Wermachcie. I co ? Kto ma lepszego dziadka ?

Byl, ale kiedy zrozumial, ze Niemcy i tak dostana w 4 litery to
zdezerterowal.

Data: 2011-04-13 18:46:38
Autor: u2
W dniu 2011-04-13 18:05, cytryna pisze:
Dziadek "hrabiego" Bronisława Komorowskiego, niejaki Osip Szczynukowicz - to rezun oddelegowany przez Sowiecki Rewolucyjny Komintern do dywersji na terenach pozaborczych, odebranych Rosji Traktatem Wersalskim.

Serio tak sie nazywal ? Jesli tak to rozumiem agenturalnosc Donka i Bronka.

Data: 2011-04-13 18:48:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-13 18:46, u2 pisze:
[...]

Nikt nie lubi byc tak obrazliwie nazywany. Ani Szczynukowicz ani Tusk,
czyli kundel po kaszubsku, nie brzmi dobrze :)

Data: 2011-04-13 18:54:14
Autor: u2
W dniu 2011-04-13 18:48, u2 pisze:
[...]

Choc po angielsku Tusk brzmi w porzadku :)

Data: 2011-04-13 19:00:10
Autor: pluton
> [...]
> terenach pozaborczych, odebranych Rosji Traktatem Wersalskim.

Serio tak sie nazywal ? Jesli tak to rozumiem agenturalnosc Donka i

A jak wytlumaczyc agenturalnosc Romana, Andrzeja, Leszka i Jarka ?

Nullification

Data: 2011-04-13 19:04:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-13 19:00, pluton pisze:
Serio tak sie nazywal ? Jesli tak to rozumiem agenturalnosc Donka i
Bronka.

A jak wytlumaczyc agenturalnosc Romana, Andrzeja, Leszka i Jarka ?

Kazdy kto byl w rzadzie ma zwiazki ze specsluzbami, nie oszukujmy sie.
Istotne jest jednak to, ze za czasow Kaczki nie rzadzily specslzuby jak
obecnie. Obecnie mamy wladze na modle specsluzb ruskich.

Oczywisce w NKWD bylo najmniej ruskich, ale to temat na inna dyskusje :)

Data: 2011-04-13 21:51:29
Autor: pluton
Z wnuka Szczynukowicza chcą zrobić prezysenta.
Istotne jest jednak to, ze za czasow Kaczki nie rzadzily specslzuby jak
obecnie.

Chyba byles w tym na biegunie polnocnym bez radia i internetu.
Za czasow kaczki glownie rzadzily sluzby.
Ziobry, Kaczmarki, aferki gruntowe, marioty, Blida, lekarze od
transplantacji,
podsluchy, napuszczanie jednych ministrow na innych ministrow itp. itd.

Nullification

Data: 2011-04-13 21:54:19
Autor: u2
W dniu 2011-04-13 21:51, pluton pisze:
[...]

Dziwny jestes sowiecki agencie.

Jesli CBA, jedyna specsluzba dzialajaca zgodnie z interesem Polakow,
rzadzila za czasow PiSu to wielka im chwala za to.

Teraz merdialne sluzby odzyskuja teren, ale nie ludz sie, Polacy wygonia
je wszystkie tam gdzie raki zimuja.

Data: 2011-04-13 22:20:12
Autor: pluton
Z wnuka Szczynukowicza chcą zrobić prezysenta.
Jesli CBA, jedyna specsluzba dzialajaca zgodnie z interesem Polakow,
rzadzila za czasow PiSu to wielka im chwala za to.

Niewatpliwie rozlozenie na lopatki polskiej transplantantologii,
wrobienie wicepremiera w aferke sprzedazy dzialki, zabicie Blidy
to byly podstawowe priorytety Polakow.

Nullification

Data: 2011-04-13 15:39:13
Autor: Hans Kloss
Z wnuka Szczynukowicza chcą zrobić prezysenta.
On 13 Kwi, 22:20, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Niewatpliwie rozlozenie
Niewątpliwie powtarzanie platfonskich propagandowych bredni masz
opanowane na poziomie odruchu bezwarunkowego.
J-23

Data: 2011-04-14 00:05:58
Autor: Piotrek
Z wnuka Szczynukowicza chcą zrobić prezysenta.

 zabicie Blidy

Akurat z nią to źle trafiłeś. Musiała mieć sporo za uszami skoro nie zawahała się przed strzeleniem sobie w serducho. Ludzie zdrowi psychicznie raczej nieczęsto popełniają samobójstwo bez solidnego powodu, coś tam na sumieniu raczej miała. --

Data: 2011-04-14 07:41:50
Autor: Przemysław W
Z wnuka Szczynukowicza chcą zrobić prezysenta.
Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Sama sobie strzeliła? Ciekawe jak to zrobiła, bo na broni nie było jej śladów, a ekspert powiedział, iż kula weszła pod takim kątem, że wyklucza samobójstwo.

Przemek

--

"Natrętna retoryka męczeństwa, ofiary, spisku i smoleńskiego kłamstwa złączyła się z moralnym szantażem - wymuszaniem kultu prezydenta Lecha Kaczyńskiego.
Jedność pierwszych dni zamieniono w spektakl wykluczania z polskości, a z krzyża uczyniono symbol podziału społeczeństwa i Kościoła."

Data: 2011-04-14 08:00:50
Autor: pluton
> [...]
>  zabicie Blidy

Akurat z nią to źle trafiłeś. Musiała mieć sporo za uszami skoro nie

Skoro miala za uszami, to zabicie jej bylo priorytetem wszystkich Polakow.

Nullification

Z nieudacznika chce zrobić świętego.