Z okazji 1 MAJA

Data: 2009-05-01 09:13:17
Autor: WW
Z okazji 1 MAJA
Wszystkim tym, którzy utrzymują się z własnej pracy.
a nie zerują na pracy innych,
Najlepsze życzenia z okazji Międzynarodowego Święta Ludzi Pracy.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-05-01 09:36:47
Autor: Panslavista
Z okazji 1 MAJA

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
Wszystkim tym, którzy utrzymują się z własnej pracy.
a nie zerują na pracy innych,

To o mnie, ja żeruję na własnych żonach i dzieciach.

Komuchy - na każdym pracującym, stąd ich troska o nich - aby mieli na kim
żerować.

Najlepsze życzenia z okazji Międzynarodowego
Święta Ludzi Pracy.

Dzięki, czczę to święto intensywnie pracując - robię porządki w piwnicach,
garażu i na działce.

Data: 2009-05-01 10:46:10
Autor: matusm
Z okazji 1 MAJA

[...]

Piszesz spod pomnika pamięci Czynu Rewolucyjnego  CCCP na Zdrowiu???
Zdaj relacje ,pewnie  zebrał się cały aktyw,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Z okazji 1 MAJA