Z okrągłą głowa nie można byc grubym?

Data: 2009-04-21 15:19:40
Autor: cirrus
Z okrągłą głowa nie można byc grubym?
# - Prezydent wcale nie jest gruby, tylko ma okrągłą głowę - tak Elżbieta Jakubiak, była szefowa gabinetu Lecha Kaczynskiego, broniła w Radiu Zet wizerunku prezydenta. Posłanka PiS zarzuca mediom, że celowo niekorzystnie filmują prezydenta. #
Ze strony:
http://tnij.org/c9na

--
stevep

Data: 2009-04-21 16:51:32
Autor: jesuss

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gskeqo$he1$1news.vectranet.pl...
[...]

Powinni brać go od dołu i zawsze gdy prezydent jest z przodu przed innymi ze 2 metry. Myślę jednak, że problem mimo wszystko leży w głowie prezydenta, na co też zwróciła uwage pani Ela. Jego tusza jest mniej istotna. Czy akurat chodzi tu o krągłość jego czaszki? Z tego co wiem, autorytet głowy państwa w społeczeństwie nie zależy od jej kształtu, a od tego, co z niej wypływa. Poza tym ta swoboda bycia Breżniewa i sjego skłonności dyktatorskie owocują minimalnym poparciem społecznym. To poparcie jest być, albo nie być prezydenta. Z takim poparciem wolałbym nie być, bo nie jest to honorowe, gdy większość jest przeciw, a prezydent uzurpuje sobie prawo do reprezentowania wszystkich Polaków. Tak mają despoci, a nie wybierani w demokratycznych wyborach przedstawiciele narodu. Prezydent jest po to, by gdy parlament foruje ustawy totalnie niezgodne z oczekiwaniami społecznymi, sprzeciwić się i je zawetować. To jeden z gwarantów demokracji, a nie teokracji, którą wolałbym nazwać klerokracją!!!

Bye!

Data: 2009-04-21 17:45:50
Autor: Panslavista
Z okrągłą głowa nie można byc grubym?
Użytkownik "jesuss" <ceraker@vp.pl> napisał w wiadomości

Najlepiej w kapeluszu zwanym pierogiem, lub trójgraniastym.
Proponuję oświetlenie twarzy do zdjęcia od dołu spod brody - ujawnia ono
prawdziwą naturę człowieka i w tym jest wprost niezawodne...

POLSKA  TYLKO  DLA  POLAKÓW  -  SŁOWIAN !!!

Data: 2009-04-21 19:29:50
Autor: cytryna
> [...]

Powinni brać go od dołu i zawsze gdy prezydent jest z przodu przed innymi ze 2 metry. Myślę jednak, że problem mimo wszystko leży w głowie prezydenta, na co też zwróciła uwage pani Ela. Jego tusza jest mniej istotna. Czy akurat chodzi tu o krągłość jego czaszki? Z tego co wiem, autorytet głowy państwa w społeczeństwie nie zależy od jej kształtu, a od tego, co z niej wypływa. Poza tym ta swoboda bycia Breżniewa i sjego skłonności dyktatorskie owocują minimalnym poparciem społecznym. To poparcie jest być, albo nie być prezydenta. Z takim poparciem wolałbym nie być, bo nie jest to honorowe, gdy większość jest przeciw, a prezydent uzurpuje sobie prawo do reprezentowania wszystkich Polaków. Tak mają despoci, a nie wybierani w demokratycznych wyborach przedstawiciele narodu. Prezydent jest po to, by gdy parlament foruje ustawy totalnie niezgodne z oczekiwaniami społecznymi, sprzeciwić się i je zawetować. To jeden z gwarantów demokracji, a nie teokracji, którą wolałbym nazwać klerokracją!!!

Jesuss jak ty pieprzysz te głupoty to mnie opadaja spodnie i podnosi sie koszula jako sygnał do strzelistego aktu uwielbienia z twojej strony.Popatrz
na swój nienawistny ryj w lustrze, na jad wydzielany wszystkimi otworami, na stek bredni z wdziękiem wypisywanych na psp. Kobierzyn czeka na tak cenny okaz głupoty politycznej i chamstwa. Szybciutko bo cię kumple z wierchuszki PO wyprzedzą. Bye, bye !

--

Z okrągłą głowa nie można byc grubym?