Z ostatniej chwili: Komorowski 30%

Data: 2010-06-16 14:55:26
Autor: brat_olin
Z ostatniej chwili: Komorowski 30%
http://andrzejleja.salon24.pl/195330,z-ostatniej-chwili-komorowski-nie-przekracza-30

Z ostatniej chwili: Komorowski nie przekracza 30%

"KOMOROWSKI NIE PRZEKRACZA 30% i spada! Taki jest ponoć prawdziwy
wynik sondaży. PO już o tym wie. Szykują ostatnią "bombę", która
miałaby poprawić ten wynik na tyle, by Komorowski dostał się chociaż
do II tury.

Tusk jest wściekły.

Wiadomość ta pochodzi od osoby, pracującej dla SMG, wysoko postawionej
w firmie. Prosiła by rozpuścić to w necie bez podawania nazwiska (co
zrozumiałe), ponieważ dość już ma tej ciągłej manipulacji. Podobno
wywierają na wszystkich wielką presję. Zdają sobie sprawę, że usuwa im
się grunt pod nogami...

I nie idzie tu tylko o firmy sondażowe!"

PS Jeśli o mnie chodzi to - Przebrała się tych tchórzy miarka

                                                 Ja głosuję - na
Jarka!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-06-16 15:02:46
Autor: Antenka
On 16 Cze, 23:55, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
[...]

A tak dokładnie to hrabia bóbr ma 25% :D. Jaruś bierze wszystko w I
turze! :-)))

Antenka

Data: 2010-06-17 08:02:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e71692b-6e9c-47a1-947e-34e12f934e2cz8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A co zrobisz jak będzie odwrotnie. Pochlastasz się?

Data: 2010-06-17 08:29:23
Autor: cytryna
> [...]

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Antenko, hrabia jest bardzo zajęty, równiez dziś "ma przyjemność odwiedzać" tereny popowodziowe i pozować do zdjęc na wałach. Normalka wały kochaja wały. Potem chłopcy z PZPR i PO w czerwonych budionówkach zapoluja na żubry - zgoda buduje każdą mafie totalitarną. Polacy mimo wszystko widzą to łajdactwo, ten
rabunek mienia ("prywatyzacja" KLD), to poddaństwo względem protektorów z Moskwy i Berlina, to skanaliczne oddanie śledztwa w sprawie smoleńskiej KGB. Koniec Fuhrera zdaje sie być bliski, a Trybunał Stanu wręcz konieczny.

Data: 2010-06-17 00:31:59
Autor: boukun

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:78a3b43e-813a-4764-920b-3f2617bf4656z8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Żyd głosuje na Żyda, to normalka...

boukun

Data: 2010-06-17 04:59:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 14:55:26 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

[...]

Pytanie za 100 pkt do wszystkich którym mazi się druga tura bez "Bobra" -
czy wiecie że w drugiej turze Jarek ma jeszcze jakiś cień szansy z p.
"Bobrem" - ale z Napieralskim już nie. Zaś w telewizyjnej debacie
Kaczyński-Napieralski kurdupel nie dałby rady nawet mlasnąć, nie mówiąc o
wyartykułowaniu jednego sensownego zdania "nie z kartki".

Więc lepiej wszyscy picdeusze głosujcie lepiej w pierwszej turze nie na
Jarka tylko na "Bobra" - bo możecie się po niej obudzić z ręką w nocniku,
niczym Mazowiecki w 1990.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 23:16:08
Autor: Hans Kloss
On 17 Cze, 04:59, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Zaś w telewizyjnej debacie
Kaczyński-Napieralski kurdupel nie dałby rady nawet mlasnąć, nie mówiąc o
wyartykułowaniu jednego sensownego zdania "nie z kartki".

Jako grupowicz specjalnej troski możesz nie wiedzieć, ale Jarkacz jest
znany właśnie z tego że nawet długie przemowy wykonujed "bez kartki",
stąd m.in. jego słynne lapsusy w rodzaju "nikt nam nie wmówi że czarne
jest czarne". Napieralski natomiast nie miałby żadnych szans w debacie
z moją koza a co dopiero z kaczyńskim.
J-23

Data: 2010-06-17 08:39:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 23:16:08 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

[...]

też powinienem uznać że białe jest czarne i odwrotnie?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-16 23:57:52
Autor: Antenka
> [...]

Więc lepiej wszyscy picdeusze głosujcie lepiej w pierwszej turze nie na
Jarka tylko na "Bobra" - bo możecie się po niej obudzić z ręką w nocniku,

Grześ spadaj ze swoim głupio-mądrym bolszewikiem - Napierdalarskim :D..
On zobaczy II turę jak czerwona świnia niebo :D

Antenka

Data: 2010-06-17 09:18:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 16 Jun 2010 23:57:52 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Sam spadaj. Nikt cię nie zmusza do czytania moich postów, to że się ze mną
nie zgadzasz nie upoważnia cię do decydowania kto ma pisać a kto nie ma
pisać postów na tej grupie dyskusyjnej.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-17 08:39:38
Autor: Krzysztof
Z ostatniej chwili: Komorowski 30%

Z ostatniej chwili: Komorowski nie przekracza 30%

"KOMOROWSKI NIE PRZEKRACZA 30%
A jarek ma 10 reszta nie glosuje i wszystko sie zgadza.

K.

Data: 2010-06-17 11:31:36
Autor: ab.666

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message

Z ostatniej chwili: Komorowski nie przekracza 30%

Ten sondaż jest zmanipulowany.... prawdziwe wyniki rzetelnego sondażu podał
"Nasz Dziennik" i "Radio Maryja":
- Kaczyński - 87 %
- Jurek/Marek - 10 %
- Komorowski - 2 %