Z ostatniej chwili: Komorowski 30%

Data: 2010-06-16 15:02:46
Autor: Antenka
Z ostatniej chwili: Komorowski 30%
On 16 Cze, 23:55, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
http://andrzejleja.salon24.pl/195330,z-ostatniej-chwili-komorowski-ni...

Z ostatniej chwili: Komorowski nie przekracza 30%

"KOMOROWSKI NIE PRZEKRACZA 30% i spada! Taki jest ponoć prawdziwy
wynik sondaży. PO już o tym wie. Szykują ostatnią "bombę", która
miałaby poprawić ten wynik na tyle, by Komorowski dostał się chociaż
do II tury.

Tusk jest wściekły.

Wiadomość ta pochodzi od osoby, pracującej dla SMG, wysoko postawionej
w firmie. Prosiła by rozpuścić to w necie bez podawania nazwiska (co
zrozumiałe), ponieważ dość już ma tej ciągłej manipulacji. Podobno
wywierają na wszystkich wielką presję. Zdają sobie sprawę, że usuwa im
się grunt pod nogami...

I nie idzie tu tylko o firmy sondażowe!"

PS Jeśli o mnie chodzi to - Przebrała się tych tchórzy miarka

                                                 Ja głosuję - na
Jarka!

--
Smart questions to stupid answers

A tak dokładnie to hrabia bóbr ma 25% :D. Jaruś bierze wszystko w I
turze! :-)))

Antenka

Data: 2010-06-17 08:02:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e71692b-6e9c-47a1-947e-34e12f934e2cz8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

A co zrobisz jak będzie odwrotnie. Pochlastasz się?

Data: 2010-06-17 08:29:23
Autor: cytryna
> [...]

Antenka

Antenko, hrabia jest bardzo zajęty, równiez dziś "ma przyjemność odwiedzać" tereny popowodziowe i pozować do zdjęc na wałach. Normalka wały kochaja wały. Potem chłopcy z PZPR i PO w czerwonych budionówkach zapoluja na żubry - zgoda buduje każdą mafie totalitarną. Polacy mimo wszystko widzą to łajdactwo, ten
rabunek mienia ("prywatyzacja" KLD), to poddaństwo względem protektorów z Moskwy i Berlina, to skanaliczne oddanie śledztwa w sprawie smoleńskiej KGB. Koniec Fuhrera zdaje sie być bliski, a Trybunał Stanu wręcz konieczny.

--

Z ostatniej chwili: Komorowski 30%