Z pamiętnika mechanika

Data: 2012-05-09 20:14:11
Autor: Kuba 'inimicus' Stasiak
Z pamiętnika mechanika
ToMasz<twitek4@.gazeta.pl> wrote:
Z dzisiaj z  za lady sklepu rowerowego:
Wchodzi klient "K"
Sprzedawca pyta "S"
S: Dziędobry, proszę
k: ......
S: Proszę bardzo
K: CO?!!!
S: Proszę bardzo
K: o co mnie Pan prosi?
Łazi klient sam po sklepie i ogląda rowery. wszystkie- jak "żyd", a nie jakąś konkretną grupę- jak klient który czegoś szuka.
Łazi tak i nic niechce przez 10 minut. Nagle zadaje pytanie:
K: jak u Was się kupuje rowery.
S: yyyyy
S: Płaci się w kasie, siada się na rower i jedzie
Klient wyszedł trzaskając głośno drzwiami
K:mantel...
S:słucham?
K:nie wie Pani co to jest mantel? PŁASZCZ
(jawnie wali w pręta, bo jakby powiedział "płaszcz na 26 cali" bez dyskusji dostałby żądaną w jego dziwnym języku oponę.)
S: Mamy tylko takie pelerynki przeciwdeszczowe, żółte, albo biało czarne z orzełkiem, którą podać?
Miny ludzi w kolejce bezcenne, znowu trzask drzwiami.....

Dziwie sie, ze jeszcze macie klientow.
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2012-05-09 22:25:28
Autor: zly
Z pamiętnika mechanika
Dnia Wed, 09 May 2012 20:14:11 +0200, Kuba 'inimicus' Stasiak napisał(a):

Dziwie sie, ze jeszcze macie klientow.

Z moich doświadczeń to jest tak, że mechanicy zazwyczaj są gburowaci,
często się znają, ale bywa, że nie. Natomiast ci mili i usłużni pracują w
różnych decatlonach i tam bym roweru nie dał :)
--
marcin

Data: 2012-05-09 23:12:14
Autor: ToMasz
Z pamiętnika mechanika
W dniu 09.05.2012 22:25, zly pisze:
[...]

ja na ten przykład, jestem miły, usłużny... (nawet mówię dzieńdobry, proszę..) ale do momentu kiedy nie trafię na buraka, albo osobę która nie wie czego chce i jak to powiedzieć, ale jednocześnie ma o sobie wysokie mniemanie. Z niemową, "blądynką" drugoklasistą, wietnamką, dogadam się. Ze sztygarem na emeryturze - małe szanse.

ToMasz

Data: 2012-05-11 14:12:41
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Z pamiętnika mechanika
Z moich doświadczeń to jest tak, że mechanicy zazwyczaj są gburowaci,

Ale mechanik nie powinien miec kontaktu z klientem bezposrednio, bo nie ma kompetencji m.in. do "trudnych klientow".

::f::

Data: 2012-05-10 00:25:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Z pamiętnika mechanika
Kuba 'inimicus' Stasiak, Wed, 09 May 2012 20:14:11 +0200, pl.rec.rowery:
Dziwie sie, ze jeszcze macie klientow.

Uważaj, żebyś kiedyś nie trafił w MK Bike (w Jaworznie albo Sosnowcu) na
Kazka. Specyficzny człowiek, ale magik.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-05-10 13:39:59
Autor: -Mr. Makarena-
Z pamiętnika mechanika

Dziwie sie, ze jeszcze macie klientow.

A pracowales kiedys z klienatami ?

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA

Data: 2012-05-10 22:02:32
Autor: Kuba 'inimicus' Stasiak
Z pami�tnika mechanika
-Mr. Makarena-<makarena@neostrada.pl> wrote:
> Dziwie sie, ze jeszcze macie klientow.
A pracowales kiedys z klienatami ?
-- -- Pozdrawiam :
  Mr.MAKARENA

Tak, wiem rowniez, jak potrafia byc natretni, wymagajacy cudów, dziwni. Jednak to w naszej kwestii leży by mieć do nich profesjonalne podejście. W końcu jesteśmy w pracy.

Data: 2012-05-11 09:55:59
Autor: whitey
Z pami�tnika mechanika
On 10/05/12 21:02, Kuba 'inimicus' Stasiak wrote:
-Mr. Makarena-<makarena@neostrada.pl> wrote:
> Dziwie sie, ze jeszcze macie klientow.
A pracowales kiedys z klienatami ?

Tak, wiem rowniez, jak potrafia byc natretni, wymagajacy cudĂłw, dziwni.
Jednak to w naszej kwestii leży by mieć do nich profesjonalne podejście.
W końcu jesteśmy w pracy.

O to mi sie dokladnie rozchodzi. Supoeru tez przecinakiem i mlotkiem nie
odkrecasz. No nie zawsze ;-)

--
whitey

Z pamiętnika mechanika