Z pamiętnika Donka - ryżegocudotwórcy

Data: 2009-05-23 16:55:54
Autor: multivatinae
Z pamiętnika Donka - ryżegocudotwórcy

Czwartek, 14.05.2009 r.

Dzwoniła Angela. Była w bardzo złym humorze. Próbowałem ją jakoś pocieszyć, ale
nic z tego nie wyszło. Nawet mój żart, że właśnie rysujemy nową mapę Polski i
jakby chciała, to mógłbym jej oddać Świnoujście, a nawet część Szczecina, wcale
jej nie rozbawił... Angela ma coraz większe problemy z gospodarką. Wartość
produkcji spadła u niej najsilniej od 40 lat! Najgorsze, że Niemcy nie mogą
teraz wprowadzić euro, bo wprowadzili je już kilka lat temu. Cała nadzieja, że
jak już ratyfikują traktat lizboński, to od razu gospodarka ruszy z kopyta.

Piątek, 15.05.2009 r.

Jean-Vincent, czyli nasz Jacek z Ministerstwa Finansów, za bardzo kręci z tymi
prognozami dla gospodarki. 4,8 procent, 3,7 proc, 1,7 proc., a może nawet minus
1,4 procent... Zupełnie już nie wiem, jaki wzrost PKB przewiduje. Zmienia
zdanie, co innego mówi gazetom w Polsce, co innego za granicą. Przez niego
mówiłem dziennikarzom, że jesteśmy suchą wyspą stabilizacji na oceanie mokrego
kryzysu. Teraz, gdy okazało się, że deficyt budżetowy mocno wzrósł, musiałem
ogłosić, że suchą wyspą już nie jesteśmy, ale jesteśmy pewni, że poziom wody
będzie u nas wyraźnie niższy niż w większości państw Europy.

Sobota, 16.05.2009 r.

Studenci od Janusza z Lublina mocno mnie zawiedli. Ciągle nie zebrali 110
tysięcy euro, jakie Janusz obiecał Lechowi z Gdańska za rezygnację z kolejnych
spotkań z Libertasem! Sytuacja jest krępująca, ale nie mam zamiaru grzmieć.
Jeszcze zanim zatrudniliśmy ich w różnych urzędach, to pokazali, że potrafią
zgromadzić całkiem pokaźne kwoty. Lechu na razie czeka i nie wie, na jakie
spotkania będzie jeździł. Jego samodzielność stała się przysłowiowa.
Przypominanie mu o poleceniu Angeli, żeby nie popierać przeciwników traktatu i
nie podawać im ręki, niczego nie zmieni. Lechu naprawdę ich nie popiera. No i ma
wprawę w podawaniu nogi.

Poniedziałek, 18.05.2009 r.

Zrobiła się afera! W naszym sztabie wyborczym ktoś chyba podsłuchiwał moją
rozmowę z Angelą i z nadgorliwości zamieścił w naszym spocie reklamowym mapę, na
której Świnoujście i wyspa Wolin należą do Niemców. Opozycja od razu to
wykorzystała i dopytywała się, czy nie sprzedaliśmy Świnoujścia w zamian za
stołek przewodniczącego Parlamentu Europejskiego dla Jurka... Jakby tego było
mało, przyszły już pierwsze dane o wynikach gospodarki w kwietniu. Produkcja
przemysłowa była w tym miesiącu o 12,4 proc. niższa niż przed rokiem. Mówiliśmy,
że będzie cud w gospodarce... Ale na szczęście nie mówiliśmy jaki!

Wtorek, 19.05.2009 r.

Bardzo fajnie wyszła debata ze związkowcami ze stoczni. Telewizja wszystko
transmitowała. Można było spokojnie porozmawiać, bo przyszli tylko dwaj nasi
związkowcy. Puste krzesła rozstawione po sali też nikomu nie przeszkadzały.
Potem okazało się, że zadymiarze spod stoczni słuchali mojego przemówienia, ale
chyba nie zrozumieli, bo zażądali powołania komisji śledczej, która wyjaśniłaby,
kto spowodował upadek polskich stoczni. Nie mieliśmy akurat pod ręką Janusza,
więc do dziennikarzy poszedł wtedy Zbyszek, szef naszego klubu parlamentarnego.
Zaproponował powołanie komisji lekarskiej dla tych, co chcieliby komisji
śledczej... A ile śmiechu przy tym było!
Piotr Tomczyk

Data: 2009-05-24 13:55:06
Autor: [heÂŽsk]
Z pamiętnika Donka - ryżegocudotwórcy
On Sat, 23 May 2009 16:55:54 +0200, "multivatinae"
<carlos_sWYTNIJTO@vp.pl> wrote:

 z pamietnika prezesa pis-u

 Czwartek, 14.05.2009 r. - udzial w wiecach
 Piątek, 15.05.2009 r. - udzial w wiecach
 Sobota, 16.05.2009 r. - wyjazd do juraty, jazda gokartem.
 Niedziela 17.05.2009 r. - dobre to gruzinskie wino...
 Poniedziałek, 18.05.2009 r. - udzial w wiecach
 Wtorek, 19.05.2009 r. - udzial w wiecach
  ten czlowiek tyle dobrego robi dla Polski!

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2