Z pamiętnika mechanika [piątkowo]

Data: 2009-04-23 21:49:03
Autor: ToMasz
Z pamiętnika mechanika [piątkowo]
witam

Zaglądam tu czasem, a teraz wpadłem żeby podzielić się z Wami tekstami
jakie mi serwują klienci:

-Stożkowa obręcz jest wytrzymalsza dzieki swojej budowie i podwójnej
ściance.
- Aaaa rozumiem. Czyli nie bedzie tak łatwo ulegała decentralizacji?
-yyyy tak. zgadza sie... :)

- poproszę dętke o przekątnej 23cm

- Czy jest zmieniarka do górala?
nie tyle ze zdziwiło mnie jak on zainstalował radioodtwarzacz, i
głośniki, ale jaki akumulator bedzie woził....
klient chciał przerzutke.

- czy jest bidet do roweru?
ja się nawet nie uśmiecham, podaje Bidon..

ToMasz

Data: 2009-04-23 22:19:41
Autor: PeJot ( home)
ToMasz pisze:
[...]

Pośmiać się można, ale pamiętaj, że takie techniczne półgłówki dają Ci zarobić.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-04-23 22:30:48
Autor: Krees
Z pamiętnika mechanika [piątkowo]
Z moich wspomnień:

1. Wolant do roweru - kierownica + mostek,
2. Wałek do roweru - suport,
3. Gejlajkra - spodenki kolarskie z wkładką :).

Fantazji klientów nie sposób ogarnąć rozumem ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-04-23 21:52:30
Autor: Flash
Z pamiętnika mechanika [piątkowo]
Dla osob, ktore nie sa biegle w terminologii rowerowej, wszystko jest
takie proste... tylko rama, kola (peklo mi kolo = pekla mi obrecz,
wytarlo mi sie kolo = wytarlami sie opona, latanie kola = latanie
detki), jakies zebatki (nie wazne, z przodu, czy z tylu) i jakies
piasty (nawet suport)... a no i kierownica (stery? mostek? panie, ja
mam luzy w kierownicy)... a no i lancuch kupowany na kilogramy, nic
profi i zeby tylko tego nie smarowac bo sie wybrudzi ;)

Data: 2009-04-24 06:18:15
Autor: Menel
Flash <flash997@gmail.com> napisał(a):
[...]

Jeden jest biegły przy rowerach a drugi umi pisać po polskiemu.

Data: 2009-04-23 23:04:33
Autor: Rafał Tomczak

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gsqfpc$vsk$1news.interia.pl...
[...]

Płzaszcz na rower -opona
konik -przerzutka tył
automat-przerzutka tył
pieski-zapadki
kiszka -detka
cipognioty-spodenki z wkładką antybakteryjną

Pewnie bylo tego więcj lecz na tą chwilę tylko tyle sobie przypomnialem

Data: 2009-04-24 12:21:33
Autor: dsoto
Z pami�tnika mechanika [pi�tkowo]

Rafał Tomczak napisał(a):
Płaszcz na rower -opona

na to bym nie wpadł w życiu, wiedząc nawet że jest coś takiego jak
przewód płaszczowy

konik -przerzutka tył

konik jest w tokarce, więc chyba jakiś tokarz przyszedł ;)

automat-przerzutka tył

z tym spotykam się często i ma to jeszcze jakiś sens - klikasz i
automatycznie się zmienia :)

pieski-zapadki

żadna nowość - można sprawdzić w googlach, dziwi mnie natomiast to, że
można je kupić z osobna ;)

Data: 2009-04-24 12:10:20
Autor: dsoto
Z pamiętnika mechanika [piątkowo]
A jak nazywacie wizualny wskażnik wybranego przełożenia ;) ? Ja to
nazywam "telewizorkiem", więc "zmieniarka" do rowera wymięka :-)

Data: 2009-04-27 07:56:43
Autor: Rowerex
On 23 Kwi, 20:49, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
[...]

Przyszedł mi do głowy pomysł na rowerowy dowcip, jak że byłem ostatnio
w pewnym sklepie rowerowym, który znajduje sie obok pewnego innego
sklepu.

Dialog w sklepie rowerowym:
- Czy jest może dymano?
- Sex-shop jest za rogiem, proszę Pana

;o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-27 17:10:14
Autor: Coaster
Rowerex wrote:
[...]

Od pompek tez stronia? ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-27 19:21:59
Autor: Krees
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Rowerex wrote:

> - Czy jest może dymano?
> - Sex-shop jest za rogiem, proszę Pana

Od pompek tez stronia? ;-)

Mnie kiedyś klient zapytał, czy kupi u nas DYMANKO :). A żeby było śmieszniej,
dokładnie naprzeciwko naszego sklepu znajduje się znana na Woli agencja
towarzyska, więc ubaw mieliśmy niezły :-D.

Innym razem jakiś facet pod sześćdziesiątkę poprosił o przechowanie walizki,
bo chciał iść z wizytą do kolegi i głupio mu było targać ze sobą bagaż.
Zgodziłem się, a po jakimś czasie (minęła może godzina, może dłużej) spoglądam
sobie przez ulicę, a z willi mieszczącej agencję wychodzi dziarskim krokiem ów
jegomość i uśmiechnięty zmierza w naszą stronę. Podziękował, zabrał walizkę i
tyle go widziałem :D. Oj, były przygody podczas pracy w sr-rze, były... :).

--   Pozdrawiam,
Krees

--

Z pamiętnika mechanika [piątkowo]