Z pamiętnika mechanika [piątkowo]

Data: 2009-04-27 07:56:43
Autor: Rowerex
Z pamiętnika mechanika [piątkowo]
On 23 Kwi, 20:49, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:
witam

Zaglądam tu czasem, a teraz wpadłem żeby podzielić się z Wami tekstami
jakie mi serwują klienci:

-Stożkowa obręcz jest wytrzymalsza dzieki swojej budowie i podwójnej
ściance.
- Aaaa rozumiem. Czyli nie bedzie tak łatwo ulegała decentralizacji?
-yyyy tak. zgadza sie... :)

- poproszę dętke o przekątnej 23cm

- Czy jest zmieniarka do górala?
nie tyle ze zdziwiło mnie jak on zainstalował radioodtwarzacz, i
głośniki, ale jaki akumulator bedzie woził....
klient chciał przerzutke.

- czy jestbidetdo roweru?
ja się nawet nie uśmiecham, podaje Bidon..

Przyszedł mi do głowy pomysł na rowerowy dowcip, jak że byłem ostatnio
w pewnym sklepie rowerowym, który znajduje sie obok pewnego innego
sklepu.

Dialog w sklepie rowerowym:
- Czy jest może dymano?
- Sex-shop jest za rogiem, proszę Pana

;o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-27 17:10:14
Autor: Coaster
Rowerex wrote:
[...]

Od pompek tez stronia? ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-27 19:21:59
Autor: Krees
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Rowerex wrote:

> - Czy jest może dymano?
> - Sex-shop jest za rogiem, proszę Pana

Od pompek tez stronia? ;-)

Mnie kiedyś klient zapytał, czy kupi u nas DYMANKO :). A żeby było śmieszniej,
dokładnie naprzeciwko naszego sklepu znajduje się znana na Woli agencja
towarzyska, więc ubaw mieliśmy niezły :-D.

Innym razem jakiś facet pod sześćdziesiątkę poprosił o przechowanie walizki,
bo chciał iść z wizytą do kolegi i głupio mu było targać ze sobą bagaż.
Zgodziłem się, a po jakimś czasie (minęła może godzina, może dłużej) spoglądam
sobie przez ulicę, a z willi mieszczącej agencję wychodzi dziarskim krokiem ów
jegomość i uśmiechnięty zmierza w naszą stronę. Podziękował, zabrał walizkę i
tyle go widziałem :D. Oj, były przygody podczas pracy w sr-rze, były... :).

--   Pozdrawiam,
Krees

--

Z pamiętnika mechanika [piątkowo]