Z pamietnika nagród Darwina

Data: 2020-03-07 10:49:01
Autor: ąćęłńóśźż
Z pamietnika nagród Darwina
Zmienił pas przed maską jednego z aut.
Chwilę później wpadł pod tramwaj:
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/ochota-zmienil-pas-przed-maska-jednego-z-aut-chwile-pozniej-wpadl-pod-tramwaj-4297924

Data: 2020-03-08 12:28:38
Autor: Olivander
Z pamietnika nagród Darwina
Nie mogę obejrzeć, link sux, ale chyba widziałem to wcześniej gdzie indziej. Jeśli to to zdarzenie, tomam komentarz.

Do dziś, na kursach na kartę rowerową dla kurdupli szkolnych, uczą właśnie tej metody skrętu w lewo na wielopasmówce.
Nawet tu w trójmieście, mimo widomych przykładów, że da się inaczej.
Rowerowa Szkola SRG na początku na dzieńdobry najpierw sprawdzała  czego dzieciaków nauczono, bo zgroza.

Niedawno przypadkowo miałem okazję słuchać *cjanta-prelegenta. Zapytany o "skręt na dwa pas", pogubil się. Taki typowy utyty misiu, żenada.

Z pamietnika nagród Darwina