Z pamiętnika skruszonego kierowcy...

Data: 2009-04-28 13:57:45
Autor: CeSaR
Z pamiętnika skruszonego kierowcy...
4. Władze Radomia poszły w PREWENCJĘ a nie ZAROBKI

Tzn?

Data: 2009-04-29 00:27:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
CeSaR pisze:
4. Władze Radomia poszły w PREWENCJĘ a nie ZAROBKI

Jak n a razie jedyne miasto które fotoradary nie zro0biło szare między drzewami i krzakami a oczojebne - widoczne na km w pięknym pomarańczowym kilometrze - widziałem, że ustawili foto i pomyślałem, że skoro go tak oznakowali (tablica + oczojebny kolor) znaczy się, że tam jest niebezpiecznie - zwalniałem ...

DK8 - szare, i byle jak najgłębiej za krzakiem .

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 00:32:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Rafał "SP" Gil pisze:
CeSaR pisze:
[...]

No i słusznie. Takie oznakowanie fotopstryków powinno być wymagane prawem imho.

DK8 - szare, i byle jak najgłębiej za krzakiem .

Polska patologia, w której nie chodzi wcale o bezpieczeństwo.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-04-29 20:07:41
Autor: J.F.
On Wed, 29 Apr 2009 00:32:01 +0200,  Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Rafał "SP" Gil pisze:
CeSaR pisze:
[...]

Akurat na DK8 to przed kazdym FR stoi stosowna tablica z odblaskowej
folii.

J.

Data: 2009-04-29 20:24:07
Autor: Rafał \"SP\" Gil
J.F. pisze:

Akurat na DK8 to przed kazdym FR stoi stosowna tablica z odblaskowej
folii.

Zgadza się - i albo foto jest za 500 metrów, albo nie ma go w ogóle, albo jest to foto, które robi zdjęcia w drugą stronę.

W Radomiu dojeżdżając nawet ślepy widzi, że jest fotoradar.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 21:36:08
Autor: J.F.
On Wed, 29 Apr 2009 20:24:07 +0200,  Rafał "SP" Gil wrote:
J.F. pisze:
Akurat na DK8 to przed kazdym FR stoi stosowna tablica z odblaskowej
folii.

Zgadza się - i albo foto jest za 500 metrów,

No i o to chodzi - noga z gazu i dojezdzasz powoli zwalniajac od tych
150 :-)

Musze przyznac ze na gierkowce sa bardzo rozsadnie ustawione, choc
oczywiscie programowo jestem przeciw :-)

albo nie ma go w ogóle,

Z rzadka.

albo jest to foto, które robi zdjęcia w drugą stronę.

Ale czesc stoi na srodku i moga byc obracane, poza gierkowa niektore
moga focic od tylu ..

J.

Data: 2009-04-29 21:55:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
J.F. pisze:

Musze przyznac ze na gierkowce sa bardzo rozsadnie ustawione, choc
oczywiscie programowo jestem przeciw :-)

Będę się kłócił - conajmniej 5 jest ustawionych zupełnie bez sensu. Reszta (a jest ich bodaj naście czy nawet dziesiąt) jest OK - ale nie zgodzę się pod żadnym pozorem ze zdaniem brzmiącym "FOTO NA GIERKÓWCE" jest OK. - Przykład - przejścia na wzniesieniach - zasadniczo BRAK.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-30 08:03:34
Autor: J.F.
On Wed, 29 Apr 2009 21:55:52 +0200,  Rafał "SP" Gil wrote:
J.F. pisze:
Musze przyznac ze na gierkowce sa bardzo rozsadnie ustawione, choc
oczywiscie programowo jestem przeciw :-)

Będę się kłócił - conajmniej 5 jest ustawionych zupełnie bez sensu.

Na Piotrkow-Warszawa sobie takich nie przypominam.

Reszta (a jest ich bodaj naście czy nawet dziesiąt) jest OK - ale nie zgodzę się pod żadnym pozorem ze zdaniem brzmiącym "FOTO NA GIERKÓWCE" jest OK. - Przykład - przejścia na wzniesieniach - zasadniczo BRAK.

Szczerze przyznam ze niektorych faktycznie jakby brakuje :-)

J.

Data: 2009-04-30 09:31:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Będę się kłócił - conajmniej 5 jest ustawionych zupełnie bez
sensu.

Na Piotrkow-Warszawa sobie takich nie przypominam.

A ja sobie nie przypominam innych.
70 poza terenem zabudowanym na takiej trasie to skandal.
Byłaby usprawiedliwiona w przypadku jakiegoś ekstremum w rodzaju zwężki do 1 pasa.

Data: 2009-04-30 10:07:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Cavallino pisze:

A ja sobie nie przypominam innych.
70 poza terenem zabudowanym na takiej trasie to skandal.
Byłaby usprawiedliwiona w przypadku jakiegoś ekstremum w rodzaju zwężki do 1 pasa.

Są też na 100 bez wyraźnego powodu (zabudowania/przejścia) ... ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-30 10:14:43
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gtbm8c$e7s$3inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Też skandal.
Podobnie zresztą jak ogólny limit ;-)

Data: 2009-05-03 17:56:25
Autor: J.F.
On Thu, 30 Apr 2009 09:31:39 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

A w przypadku ekstremum takiego jak przejscie dla pieszych czy
skrzyzowanie, ktorym byc moze nawet traktor z dwiema przyczepami
bedzie musial przejezdzac ? J.

Data: 2009-05-04 23:52:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
J.F. pisze:

A w przypadku ekstremum takiego jak przejscie dla pieszych czy
skrzyzowanie, ktorym byc moze nawet traktor z dwiema przyczepami
bedzie musial przejezdzac ?

Jeśli chodzi o przejścia dla pieszych - jedno takie foto jest na jakieś 200 m od przejścia ... przy foto wszyscy mają 70, ale już na samym przejściu jest ponad 100 ;)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-05-06 10:20:14
Autor: Cavallino
[...]

Istnienie czegoś takiego na gierkówce również nie jest usprawiedliwione.
Zamiast stawiać znaki zakazu wystarczy polikwidować podobne pomysły.

Z pamiętnika skruszonego kierowcy...