Z pamiętnika skruszonego kierowcy...

Data: 2009-04-28 16:34:35
Autor: Mr.FX
Z pamiętnika skruszonego kierowcy...
[
Nie wiem ile mam punktów.
[...]
Normalnie jadąc jak morderca/pirat/zbrodniarz wojenny z Przemyśla via Jarosław,Biłgoraj,Lublin,Kurów,Zakręt - do Warszawy jadę 3 godziny do 3 godzin 45 minut.
[...]
Metoda jazdy była hardcorowa - zero ekonomii - Poza zabudowanym jechałem GPSowe 105 - pojawiało się ograniczenie - hebel zero jedynkowo do dozwolonej prędkości, gaz do oporu przy odwołaniu
[...]
jadąc "na przepisie" stworzyłem tyle niebezpiecznych zagrożeń ilu w ciągu roku nie wygenerowałem chyba
[...]

Mam nadzieję, że nie wyjeżdżasz ze swoimi wnioskami i stylem jazdy,
zarówno tym "na przepisie" jak i pod nim, na nim i obok niego oraz "normalnie jak morderca" bardziej na północ niż Warszawa.

Użytkownicy dróg północy życzą szerokiej drogi, i dziękują za trzymanie się południowych regionów naszego kraju.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-04-29 00:28:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mr.FX pisze:

Mam nadzieję, że nie wyjeżdżasz ze swoimi wnioskami i stylem jazdy,
zarówno tym "na przepisie" jak i pod nim, na nim i obok niego oraz "normalnie jak morderca" bardziej na północ niż Warszawa.

NO HUJ - MUSZę CIE ZMARTWIć. Latam do trójmiasta i szczecina conajmniej 3 razy w miesiącu ...
\
Użytkownicy dróg północy życzą szerokiej drogi, i dziękują za trzymanie się południowych regionów naszego kraju.

No to kurwa życzenia im się nie spełniły.

Przekażesz ?

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 17:38:37
Autor: Mr.FX
[...]

Pozostaje więc mieć nadzieję, że kolejnym razem już nie "dolecisz"
i oby tylko z powodu ilości złapanych punktów, a nie bliskiego
spotkania 4 stopnia.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-04-29 20:25:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mr.FX pisze:

Pozostaje więc mieć nadzieję, że kolejnym razem już nie "dolecisz"
i oby tylko z powodu ilości złapanych punktów, a nie bliskiego
spotkania 4 stopnia.

Znów Cie muszę zasmucić. Niestety będziesz mnie dalej spotykał na drodze tak jak spotykałeś do tej pory. Zabiję ci pewnie zatem (tak wynika z twojej wypowiedzi) już ósmą babcię, szesnastego dziadka, pięćdziesiąt czwartego szwagra i siódmą żonę.

Dzieci nie policzyłem.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 21:23:37
Autor: zosia.grzybiarka
Mr.FX pisze:

[...]

no to bede wiedział w kim TIRa zaparkować, obawiam się jednak że twój
anus będzie zbyt mały nawet dla pojedyńczej lampki z kontenera :)

hej ho

Data: 2009-04-29 23:19:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
zosia.grzybiarka@gmail.com pisze:

no to bede wiedział w kim TIRa zaparkować, obawiam się jednak że twój
anus będzie zbyt mały nawet dla pojedyńczej lampki z kontenera :)

Uważaj, by  w wyniku wstrząsu szoferką grzybki ci nie poodpadały z najwilgotniejszych miejsc.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 21:34:57
Autor: zosia.grzybiarka
[...]

będzie to raczej przeżycie typu "ops - komarek siem rozpostarł na
szybkiem" , dwa razy trysnąć ludwikiem po szybie - trzy razy machnąć
wycieraczkami i nie ma kleine korduplero :)

ps. duży może więcej, pomimo tego że małe jest piękne :)

hej ho

Data: 2009-04-29 23:39:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Z pamiętnika skruszonego kierowcy.. .
zosia.grzybiarka@gmail.com pisze:

szybkiem" , dwa razy trysnąć ludwikiem po szybie - trzy razy machnąć
wycieraczkami i nie ma kleine korduplero :)

Kryzys widać. Byle baba z grzybem do szoferki wlezie i już trza ludwikiem okna zacierać.

ps. duży może więcej, pomimo tego że małe jest piękne :)

Z grzybami jest tak samo ?

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 21:44:13
Autor: zosia.grzybiarka
Z pamiętnika skruszonego kierowcy...

Kryzys widać. Byle baba z grzybem do szoferki wlezie i już trza ludwikiem okna zacierać.

a co rydzy nie lubisz ? ;)

ps. duży może więcej, pomimo tego że małe jest piękne :)

Z grzybami jest tak samo ?

a spójrz na nóżki to będziesz wiedzioł ;)

Data: 2009-04-29 23:13:51
Autor: Mr.FX
[...]

W prawdziwym życiu nie chodzi o siedem żon. Wystarczy jedna.
Ta pierwsza. Przed którą "mistrz kierownicy" nie spowodował
żadnego ważkiego zdarzenia na drodze. Nie trzeba przy tym
być ani sprawcą, ani związanym z ofiarą aby to zrozumieć.
Wystarczy posiadać wyobraźnię.

W tym wątku jednak nie o samo łamanie przepisów chodzi.
Nikt tu "święty" nie jest, mnie też zdarza się jeździć 80MPH
"na pięćdziesiątce", tyle, że ja wcale nie jestem z tego dumny,
nie tworzę infantylnych wątków, w których narzekam na ograniczenia
prędkości i nie popisuje się "rekordami" na publicznych drogach
ani zero-jedynkowym traktowaniem pedału hamulca w normalnych
warunkach. Promowanie takiego zachowania to zwyczajne świństwo.
Później jadąc przepisowo (niektórzy tutaj określają to pejoratywnie:
jak kapelusz), człowiek jest narażony na oglądanie w lusterku
spoconych, czerwonych ze złości i ociekających pianą z ust
zawodników, którym droga publiczna się z torem pomyliła.
"Bo taka moda, że znaki są dla frajerów". Żałosne.

Są tacy, co narzekają na ograniczenie do 70 na prostej, ale nie
zauważają już małej polnej drogi która tam łączy się z jezdnią.
Niech nawet dwa razy w roku początkujący kierowca próbuje stamtąd
skręcać w lewo na droge z pierszeństwem, przy umiarkowanym ruchu gdy
wszyscy jadą 100 "bo prosto" łatwiej wymusi pierwszeństwo i może
dojść do tragedii. Nie neguję przy tym istnienia drogowych absurdów,
lecz większość znaków przy drogach umieszczona jest w konkretnych
celach. Przejechanie 50 razy daną trasą nie musi wcale dawać
pewności o tym, czy konkretne ograniczenie jest słuszne czy też nie.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-04-29 23:18:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mr.FX pisze:

celach. Przejechanie 50 razy daną trasą nie musi wcale dawać
pewności o tym, czy konkretne ograniczenie jest słuszne czy też nie.

Ale zauważyłeś, że znów nie odpowiedziałeś na postawione, proste, jasne, klarowne pytanie ?

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-29 23:26:03
Autor: Mr.FX
[...]

Nie zwykłem odpowiadać na pytania retoryczne, to po pierwsze.
Po drugie Usenet to nie wiezięnie w Guantanamo, nie muszę więc
odpowiadać na każde pytanie i mogę komentować cudze wypowiedzi
w sposób jaki uważam za stosowny. Podobnie jak i Ty. Dobranoc. ;)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-04-29 23:38:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Mr.FX pisze:

Nie zwykłem odpowiadać na pytania retoryczne, to po pierwsze.

Zmuś się.

Po drugie Usenet to nie wiezięnie w Guantanamo, nie muszę więc
odpowiadać na każde pytanie i mogę komentować cudze wypowiedzi
w sposób jaki uważam za stosowny. Podobnie jak i Ty. Dobranoc. ;)

Słusznie. Ja cie nie wyganiam, ale spierdalaj.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-30 10:32:39
Autor: Arek (G)
Z pamiętnika skruszonego kierowcy.. .
Mr.FX pisze:
[...]
jak kapelusz), człowiek jest narażony na oglądanie w lusterku
spoconych, czerwonych ze złości i ociekających pianą z ust
zawodników, którym droga publiczna się z torem pomyliła.
[...]

Mówi się, że jadą z "chujem" tudzież "kurwą" na twarzy. Czasem fajny widok. Owszem jest to świństwo, ale czasem jak siedzi mi taki centymetry na zderzaku, to zwalniam do przepisowej prędkości i obserwuje w lusterku, jak takiemu chuj na gębie rośnie:) Jeszcze raz przyznaje, zachowanie świńskie ale ile frajdy:)

A.

Data: 2009-04-29 21:36:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> napisał w wiadomości news

[...]

Skończ już swoje durne wywody kapeluszu.

Data: 2009-04-29 22:04:37
Autor: Mr.FX
Z pamiętnika skruszonego kierowcy...
Pozostaje więc mieć nadzieję, że kolejnym razem już nie "dolecisz"

Skończ już swoje durne wywody kapeluszu.

To, że trollom w beretach, wydaje się to durne, nie znaczy,
że obiektywnie takim jest. ;) EOT. :P

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Z pamiętnika skruszonego kierowcy...