Z pamiętnika skruszonego kierowcy...

Data: 2009-04-29 21:12:05
Autor: Szop
Z pamiętnika skruszonego kierowcy...
Gratuluję przepisowej jazdy i życze utrzymania tego stylu prowadzenia do końca zycia, który pewnie dzięki temu szybko nie nastąpi. A jeśli już, to w niebie czekać będzie nagroda.

Data: 2009-04-29 21:57:07
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Szop pisze:
Gratuluję przepisowej jazdy i życze utrzymania tego stylu prowadzenia do końca zycia, który pewnie dzięki temu szybko nie nastąpi. A jeśli już, to w niebie czekać będzie nagroda.

To nie na moje nerwy - zaczynam zapierdalać ponownie ;)

Przekraczam limit punktów - idę na egzamin i "wracam zabijać" z czystym kontem :)

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-04-30 15:54:12
Autor: p

Tak potrafisz : http://moto.onet.pl/4932335,0,4,filmy.html?node=28 ?

Data: 2009-05-04 23:58:58