[LIDL] Z perspektywy

Data: 2009-08-11 00:21:35
Autor: Szewc
[LIDL] Z perspektywy
No to się zrobiła oddzielna kategoria postów :)

Trzeba się wszystkiemu w ofertach rowerowych przyglądać, bo chińskie rączki chińskim rączkom nierówne. Z rzeczy jakie kupiłem w Lidlu - okularki spoko, spodenki spoko. Nie próbowałem jeszcze ich pasty do lakieru. Woda mineralna też ok. Lampki tylnej też nie próbowałem (te Chińczycy raczej dobre robią), ale już lampka przednia na cztery paluszki to klapa na całej linii. Miałem inną tanią azjatycką czołówkę na 4x AA i wydawała mi się kiepska. (no to taka tania) Po jakimś czasie przestawała świecić i trzeba było styki poprawiać. Potem odmawiała współpracy po każdym wyboju czy dziurze.
Lampka z Lidla okazała się jednak bezkonkurencyjna. Świeciła bardzo szeroko i jasno. Ale tylko raz. Wszystkie próby zabawy ze stykami i innego wskrzeszania, zaklinania, spaliły na panewce.

pozdr.
szewc

p.s. Ale te okulary... :)

Data: 2009-08-11 00:51:36
Autor: anu
Z perspektywy
On 11 Sie, 00:21, Szewc <rock...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

widzę, że kolega po nocach pisze zgryźliwe felietony i pozostając w
przekonaniu, że są doskonałe umieszcza je nie tylko jako odpowiedź,
ale kopiuje i tworzy z nich oddzielne tematy- zapewne w nadziei na
powszechny aplauz  nad wysublimowanym stylem literackim

Data: 2009-08-11 22:40:53
Autor: deepblue
Z perspektywy

Użytkownik "anu" <perzan@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ab58961-f003-42e7-9155-35bd82031f37a26g2000yqn.googlegroups.com...

Nie ma to jak z rana komuś dowalić, bez sensu zreszta.
Od razu człowiek sie lepiej czuje..

--
deepblue

Data: 2009-08-12 08:39:05
Autor: Wojtas
Z perspektywy
anu pisze:

[...]

Nie pij więcej.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-08-11 08:28:43
Autor: PeJot
[LIDL] Z perspektywy
Szewc pisze:
No to się zrobiła oddzielna kategoria postów :)

Trzeba się wszystkiemu w ofertach rowerowych przyglądać, bo chińskie rączki chińskim rączkom nierówne. Z rzeczy jakie kupiłem w Lidlu - okularki spoko, spodenki spoko.
/.../

Rękawiczki z Lidla się rozlatują, torebkę podsiodłową mam już trzecią, bo reszta się rozleciała. Ale za te pieniądze można kupować co roku, przynajmniej są świeże łatki i klej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-08-11 00:52:22
Autor: anu
Z perspektywy
Szewc pisze:> No to się zrobiła oddzielna kategoria postów

Data: 2009-08-11 09:51:24
Autor: Moper
[LIDL] Z perspektywy
"PeJot" <PeJot@02.pl> wrote in message news:h5r32r$9e3$1inews.gazeta.pl...
Szewc pisze:
[...]

Jak kogoś na taką rozrzutność stać... :)

Data: 2009-08-11 09:55:00
Autor: PeJot
[LIDL] Z perspektywy
Moper pisze:

Rękawiczki z Lidla się rozlatują, torebkę podsiodłową mam już trzecią, bo reszta się rozleciała. Ale za te pieniądze można kupować co roku, przynajmniej są świeże łatki i klej.

Jak kogoś na taką rozrzutność stać... :)

Świeże łatki i klej co roku to rozrzutność ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-08-11 11:07:16
Autor: Moper
[LIDL] Z perspektywy
"PeJot" <PeJot@02.pl> wrote in message news:h5r84l$bt$1inews.gazeta.pl...
Moper pisze:

[...]

Och, to była ironia. Nie tyle chodzi o rozrzutność, co mały, w mojej opinii, sens kupowania rzeczy, które są trzy razy tańsze niż normalnie, ale rozlatują się cztery razy wcześniej lub co czwarta okazuje się dobra i użyteczna.

Data: 2009-08-11 11:44:26
Autor: PeJot
[LIDL] Z perspektywy
Moper pisze:

[...]

Cóż, torebki posiodłowej za 14.99 nie traktuję jako dorobku życia ;>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-08-12 00:28:25
Autor: Tomek Banach
[LIDL] Z perspektywy
PeJot wrote:
Szewc pisze:
[...]

Ale to nieekologiczne :)

Tomek

Data: 2009-08-12 10:35:13
Autor: #:-) gps
[LIDL] Z perspektywy
p.s. Ale te okulary... :)

zróbże jaką fotę, wrzuć do obceny i napisz czy jeszcze są do kupienia

ja z Lidla mam spodenki, koszulkę, skarpetki, długie spodnie i bluzę

za te pieniądze to b. dobry interes; szczególnie bluza jest świetna i mogła by kosztować 2x więcej w innym sklepie (kupiłem ją w Lidlu w Austrii za 7,00 EUR, w Polsce nie uświadczyłem takiej)
http://img36.imageshack.us/img36/9961/20080806034copy.jpg

#:-)
gps

Data: 2009-08-12 13:09:37
Autor: pw
Z perspektywy
On 12 Sie, 10:35, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

za te pieniądze to b. dobry interes; szczególnie bluza jest świetna i
mogła by kosztować 2x więcej w innym sklepie (kupiłem ją w Lidlu w

A gdzie jest logo Lidla???

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-12 22:29:19
Autor: click
Z perspektywy
pw pisze:

A gdzie jest logo Lidla???

a byles kiedys w lidlu?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-08-12 14:05:59
Autor: pw
Z perspektywy
On 12 Sie, 22:29, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
pw pisze:

> A gdzie jest logo Lidla???

a byles kiedys w lidlu?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

To byl taki joke :)

Pozdro,
pw