[LIDL] Z perspektywy

Data: 2009-08-11 08:28:43
Autor: PeJot
[LIDL] Z perspektywy
Szewc pisze:
No to się zrobiła oddzielna kategoria postów :)

Trzeba się wszystkiemu w ofertach rowerowych przyglądać, bo chińskie rączki chińskim rączkom nierówne. Z rzeczy jakie kupiłem w Lidlu - okularki spoko, spodenki spoko.
/.../

Rękawiczki z Lidla się rozlatują, torebkę podsiodłową mam już trzecią, bo reszta się rozleciała. Ale za te pieniądze można kupować co roku, przynajmniej są świeże łatki i klej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-08-11 00:52:22
Autor: anu
Z perspektywy
On 11 Sie, 08:28, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:
Szewc pisze:> No to się zrobiła oddzielna kategoria postów

widzę, że kolega po nocach pisze zgryźliwe felietony i pozostając w
przekonaniu, że są doskonałe umieszcza je nie tylko jako odpowiedź,
ale kopiuje i tworzy z nich oddzielne tematy- zapewne w nadziei na
powszechny aplauz  nad wysublimowanym stylem literackim

Data: 2009-08-11 09:51:24
Autor: Moper
[LIDL] Z perspektywy
"PeJot" <PeJot@02.pl> wrote in message news:h5r32r$9e3$1inews.gazeta.pl...
Szewc pisze:
[...]

Jak kogoś na taką rozrzutność stać... :)

Data: 2009-08-11 09:55:00
Autor: PeJot
[LIDL] Z perspektywy
Moper pisze:

Rękawiczki z Lidla się rozlatują, torebkę podsiodłową mam już trzecią, bo reszta się rozleciała. Ale za te pieniądze można kupować co roku, przynajmniej są świeże łatki i klej.

Jak kogoś na taką rozrzutność stać... :)

Świeże łatki i klej co roku to rozrzutność ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-08-11 11:07:16
Autor: Moper
[LIDL] Z perspektywy
"PeJot" <PeJot@02.pl> wrote in message news:h5r84l$bt$1inews.gazeta.pl...
Moper pisze:

[...]

Och, to była ironia. Nie tyle chodzi o rozrzutność, co mały, w mojej opinii, sens kupowania rzeczy, które są trzy razy tańsze niż normalnie, ale rozlatują się cztery razy wcześniej lub co czwarta okazuje się dobra i użyteczna.

Data: 2009-08-11 11:44:26
Autor: PeJot
[LIDL] Z perspektywy
Moper pisze:

[...]

Cóż, torebki posiodłowej za 14.99 nie traktuję jako dorobku życia ;>

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-08-12 00:28:25
[...]