[LIDL] Z perspektywy

Data: 2009-08-12 10:35:13
Autor: #:-) gps
[LIDL] Z perspektywy
p.s. Ale te okulary... :)

zróbże jaką fotę, wrzuć do obceny i napisz czy jeszcze są do kupienia

ja z Lidla mam spodenki, koszulkę, skarpetki, długie spodnie i bluzę

za te pieniądze to b. dobry interes; szczególnie bluza jest świetna i mogła by kosztować 2x więcej w innym sklepie (kupiłem ją w Lidlu w Austrii za 7,00 EUR, w Polsce nie uświadczyłem takiej)
http://img36.imageshack.us/img36/9961/20080806034copy.jpg

#:-)
gps

Data: 2009-08-12 13:09:37
Autor: pw
Z perspektywy
On 12 Sie, 10:35, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

za te pieniądze to b. dobry interes; szczególnie bluza jest świetna i
mogła by kosztować 2x więcej w innym sklepie (kupiłem ją w Lidlu w

A gdzie jest logo Lidla???

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-12 22:29:19
Autor: click
Z perspektywy
pw pisze:

A gdzie jest logo Lidla???

a byles kiedys w lidlu?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-08-12 14:05:59
Autor: pw
Z perspektywy
On 12 Sie, 22:29, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
pw pisze:

> A gdzie jest logo Lidla???

a byles kiedys w lidlu?

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

To byl taki joke :)

Pozdro,
pw