[YT]Z piesem na rowerze

Data: 2011-11-22 20:47:51
Autor: piecia aka dracorp
[YT]Z piesem na rowerze
Witam
Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-11-22 22:34:43
Autor: Piotrek_P
[YT]Z piesem na rowerze

Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Wg mnie to ten piesio to za młodu korb± dostał i dla tego mu się pozmieniało że taka jazda (bieganie) jest OK. Bo inaczej to fake :-P he,he.

PP

Data: 2011-11-23 21:55:23
Autor: ToMasz
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 22.11.2011 22:34, Piotrek_P pisze:
[...]

któr± korb±? bo mnie ostatnio spadła na mały palec u stopy korba lewa, a tak cholernie bolało jakby to prawa była....

:)

ToMasz

Data: 2011-11-23 09:30:45
Autor: Wojtas
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 2011-11-22 21:47, piecia aka dracorp pisze:

Witam
Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Ciekawe czy wytrzymałby trasę liczon± w dziesi±tkach km. Bo to z filmu to zwykły spacer.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2011-11-23 11:18:58
Autor: zly
[YT]Z piesem na rowerze
Dnia Tue, 22 Nov 2011 20:47:51 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisał(a):

Witam
Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Gazem burka ;)

--
marcin

Data: 2011-11-23 12:40:14
Autor: Krzysztof Naworyta
[YT]Z piesem na rowerze
piecia aka dracorp wrote:

| Co¶ do nacieszenia wnętrza:
| http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Bardzo ładne :)

--
KN

Data: 2011-11-23 21:54:13
Autor: ToMasz
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 23.11.2011 12:40, Krzysztof Naworyta pisze:
piecia aka dracorp wrote:

| Co¶ do nacieszenia wnętrza:
| http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Bardzo ładne :)

--
KN

oni wolno jad±/biegn± - dlatego zwierz nie wymięka.
Dajcie wiecej takich filmów, w których widać piękno turystyki rowerowej, dynamikę jazdy  i niebanalne ujęcia.
ToMasz

Data: 2011-11-24 00:12:22
Autor: kosik
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 2011-11-23 21:54, ToMasz pisze:
Dajcie wiecej takich filmów, w których widać piękno turystyki rowerowej,
dynamikę jazdy i niebanalne ujęcia.

Ja polecę rodzim± produkcję, która niedawno miała premiere
http://player.vimeo.com/video/32447309?autoplay=1

kosik

Data: 2011-11-24 09:34:25
Autor: Jan Srzednicki
[YT]Z piesem na rowerze
On 2011-11-23, kosik wrote:
W dniu 2011-11-23 21:54, ToMasz pisze:
Dajcie wiecej takich filmów, w których widać piękno turystyki rowerowej,
dynamikę jazdy i niebanalne ujęcia.

Ja polecę rodzimą produkcję, która niedawno miała premiere
http://player.vimeo.com/video/32447309?autoplay=1

Faajna. Ale ile oni tych rowerów właściwie mają? I co, przemalowują na
zmiane tego Ibisa czy jak..? :)

Data: 2011-11-24 10:40:47
Autor: kosik
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 2011-11-24 10:34, Jan Srzednicki pisze:
Faajna. Ale ile oni tych rowerów właściwie mają? I co, przemalowują na
zmiane tego Ibisa czy jak..? :)

Dystrybutor Ibisa był chyba jednym ze sponsorów :)

kosik

Data: 2011-11-29 09:09:07
Autor: Milosz K.
[YT]Z piesem na rowerze
Oj, gdybym to ja miał taki sprzęt to aż zacz±łbym się o siebie martwić

Pozdrawiam, Mv.

Bardzo ładne :)

--
KN

Data: 2011-11-24 15:35:08
Autor: Ryszard Mikke
[YT]Z piesem na rowerze
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
Witam
Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Sympatyczne. Z moim bym sie bal - albo on za glupi, albo za szybki i pakuje sie pod kolo czasem...

--
rmikke

Data: 2011-12-11 22:17:57
Autor: Colt
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 2011-11-22 21:47, piecia aka dracorp pisze:
Witam
Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

ojej!