[YT]Z piesem na rowerze

Data: 2011-11-22 22:34:43
Autor: Piotrek_P
[YT]Z piesem na rowerze

Co¶ do nacieszenia wnętrza:
http://www.youtube.com/watch?v=bim01gFuvNE

Wg mnie to ten piesio to za młodu korb± dostał i dla tego mu się pozmieniało że taka jazda (bieganie) jest OK. Bo inaczej to fake :-P he,he.

PP

Data: 2011-11-23 21:55:23
Autor: ToMasz
[YT]Z piesem na rowerze
W dniu 22.11.2011 22:34, Piotrek_P pisze:
[...]

któr± korb±? bo mnie ostatnio spadła na mały palec u stopy korba lewa, a tak cholernie bolało jakby to prawa była....

:)

ToMasz

[YT]Z piesem na rowerze