Z porannej prasy...

Data: 2018-03-07 07:25:03
Autor: Wiesiaczek
Z porannej prasy...
"Nie zaobserwowaliśmy dowodów na znaczące zabiegi Rosji, ale wiemy, że nadal prowadzą szkodliwą działalność" - dodał Coats podczas posiedzenia komisji poświęconego ogólnoświatowym zagrożeniom.

"Jest wysoce prawdopodobne, że będą nadal coś robić. Po prostu nie wiemy jak, kiedy ani gdzie" - powiedział.

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/swiat/news-amerykanski-wywiad-rosja-prowadzi-szkodliwa-dzialalnosc,nId,2553836#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Ech z ta Ameryką:)
Ja jestem przekonany, że ta ruda z pod piątki daje dupy za pieniądze. Nie wiem tylko jak i gdzie :D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Z porannej prasy...