Data: 2013-08-25 13:09:12 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Data: 2013-08-25 07:55:40 | |
Autor: Przemek | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 13:09:12 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ Identycznie robiono S8 w okolicach Piotrkowa. Co w tym takiego nadzwyczajnego? |
|
Data: 2013-08-25 18:47:01 | |
Autor: jerzu | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
On Sun, 25 Aug 2013 07:55:40 -0700 (PDT), Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> wrote: Identycznie robiono S8 w okolicach Piotrkowa. Czy identycznie, to bym jednak polemizował. Bo IMHO zapomnieli o wykończeniu :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2013-08-25 19:05:28 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 16:55, Przemek pisze:
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 13:09:12 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:Na S8 w okolicach Piotrkowa musieli skuwać 2km. A co bedzie za kilka lat? -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-25 15:06:00 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 13:09:12 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ? U nas tez maja, o, masz http://www.youtube.com/watch?v=WWlNnGJweOs Nawet lepsza, bo od razu dwa pasy rozklada :-) I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko aby odpowiednia firma przetarg wygrala :-) http://www.youtube.com/watch?v=Vsmk0C4XB3k http://www.youtube.com/watch?v=ONMQE8iFGEQ Calosc nie wyglada calkiem tak samo ? Nie martw sie, na reklamowce firmy by wygladalo :-) A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas kiepskiego(chudego) betonu, ktory ma popekac, potem wylano na druga warstwe mocnego, ktory pocieto regularnie, aby mogl sie rozszerzac i kurczyc przy zmianach temperatury. A u nich ciagle zbrojenie ? J. P.S. http://www.youtube.com/watch?v=jQGsKhxQka0 |
|
Data: 2013-08-25 16:27:57 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
> Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ? Nie maszynki tylko technologię. U nas tez maja, o, masz :) A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas Oni są światową potęgą autostradową i wiedzą co robią. Nowy odcinek A4 pomiędzy Wrocławiem a Opolem jest podziurawiony i połatany jak ser szwajcarski. To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-25 23:06:23 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 16:27:57 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze: Kiedy technologia to te maszynki. Zelbet jest znany od wiekow, wiec tu nie ma co podziwiac. U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi .. A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas Bez przesady. Polatany - owszem, umiarkowanie. Dziurawy - nie (bo polatany). To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał. To jest technologia. I beton i asfalt sa ciagle na swiecie stosowane. Na ile sie orientuje - betonowa nieco trwalsza, ale asfaltowa znacznie latwiejsza w naprawie. Wiec w perspektywie 50 lat wygladaja podobnie :-) Zauwaz ze na tym asfalcie kolein nie ma, choc to juz z 15 lat ma - pewnie czas na polozenie nowej "warstwy scieralnej". Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac. J. O, technologie: http://www.youtube.com/watch?v=dgptPWVZ-3k |
|
Data: 2013-08-25 23:46:44 | |
Autor: WildS | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis A zobacz ilu od razu w rowach lÄ duje ;) Oni "potrafiÄ " 150 w kaĹźdych warunkach. -- WildS |
|
Data: 2013-08-26 00:16:51 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: No wlasnie ze niewielu. Widac te 150 jest wzglednie bezpieczne. J. |
|
Data: 2013-08-26 08:03:51 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-26 00:16, J.F. pisze:
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a): U szkopów jest tak że jak pada deszcz to żaden z drogi nie wyleci. Jak słońce świeci i jest sucho to latają po bandach. Ale to nie wina podłoża tylko psychiki. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-26 19:04:14 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote:
Zelbet jest znany od wiekow Prosiłbym bez zaokrągleń. O ile teza że beton jest znany od tysiącleci ujdzie w tłoku, bo co starożytni Rzymianie ponastawiali to ich, żelazo tym bardziej, o tyle samego mnie też dziwi, że żelbet nawet na 200 lat naciągnąć się nie da. Jakoś tak nikt nie próbował :> Widocznie fakt "wiązania na mokro" słabo kojarzył się z ochroną stali przed korozją. Przy okazji wylosowane z gugla do rzucenia okiem: http://www.przegladbudowlany.pl/2012/10/2012-10-PB-13-18_raczkiewicz.pdf U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi .. Możliwa jest jeszcze wersja "lobby". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-26 23:40:23 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Mon, 26 Aug 2013 19:04:14 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote: Ale te niecale 200 lat to sie na 3 wieki rozciagaja, wiec moglem napisac "od wiekow" :-) U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..Możliwa jest jeszcze wersja "lobby". Mysle ze to ma ogolnoeuropejski zasieg. No chyba ze masz na mysli lobbying amerykanskich hut :-) J. |
|
Data: 2013-08-26 22:55:28 | |
Autor: John Kołalsky | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_toczenia_kola.pdf |
|
Data: 2013-08-27 07:58:59 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-26 22:55, John Kołalsky pisze:
Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na autostradach. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-30 16:31:48 | |
Autor: John Kołalsky | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na autostradach. Tak tak, policzyli to na palcach u lewej nogi żyrafy |
|
Data: 2013-08-27 09:42:50 | |
Autor: Jan45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 16:27, Krzysztof 45 pisze:
(...) Hitler miał lepszą i Niemiaszki brały robociznę nie płacąc robotnikom. Tak się robi w czasie okupacji i wojny. Zatrudnia się niewolników. Czyli więźniów i innych zniewolonych. W ZSRR też to odkryto, zwłaszcza przy budowach dróg wodnych i kolei. Człowiek wolny musi dostać zapłatę, a nasi gangsterzy -banksterzy nie za bardzo mają ochotę dzielić się "swoimi" pieniędzmi z maluczkimi. Co najwyżej z politykami co ważniejszymi się podzielą. Im mniej zamożny kraj, tym większy dystans między właścicielem a najmitą. I tym gorsza robota. Chyba że właściciel był faraonem, wtedy piramidy przetrwają i trzy tysiące lat. Ale dziś tak się nie dzieje. Nasze stadiony, lotniska i przede wszystkim koleje są tego dowodem. Aż mnie skręca, kiedy widzę, że od kilkunastu lat (!) nie można normalnie jechać pociągiem z Gdańska do W-wy. Trwa remont torów i dworców. A dowodzą tym magnaci z byłej PKP. W tej sytuacji nie spodziewajmy się wysokiej jakości. Z niewolnika nie będzie robotnika. Może nasze wnuki doczekają zmiany... My cieszmy się, że jakoś tam się da jechać. Tu i ówdzie nawet dość szybko. I koleją, i samochodem, i samolotem. Jan |
|
Data: 2013-08-26 09:13:54 | |
Autor: WW | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko I to starczy za cale podsumowanie tematu. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2013-08-25 18:14:07 | |
Autor: pepe | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 13:09, Krzysztof 45 pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ hehe czyli dobra droga to tylko ze zbrojonego betonu :) btw to są stany...? btw w 1.10 widzę lecącego drona :P |
|
Data: 2013-08-25 18:36:17 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 18:14, pepe pisze:
W dniu 2013-08-25 13:09, Krzysztof 45 pisze: Dokładnie. A przede wszystkim zbrojone wzdłużnie. Nie mówiąc już z pewnością o jakości betonu gdzie na S8 w okolicach Piotrkowa musieli skuwać 2km. btw to są stany...? Mt. Vernon, Illinois btw w 1.10 widzę lecącego drona :P To nie dron :) To multirotor helicopter. Przy jego pomocy powstało kilka ujęć do tego filmu. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-25 18:34:17 | |
Autor: Maciek | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 13:09:12 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ Ale jakie to ma zastosowanie do Polski? U nas nie robi sie drog z betonu, tylko ze smoly z piaskiem. Prymitywni Jankesi moga sie uczyc! -- Maciek Karkulowsiał zwartusiał Ratuwsianku Maciuwsio |
|
Data: 2013-08-25 18:46:20 | |
Autor: jerzu | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
On Sun, 25 Aug 2013 18:34:17 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote: U nas nie robi sie drog z betonu, Jednak się robi. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2013-08-25 19:08:27 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 18:34, Maciek pisze:
Ale jakie to ma zastosowanie do Polski? U nas nie robi sie drog z betonu, 70 tys km autostrad. Mogą się uczyć. :) http://www.youtube.com/watch?v=mA6ilwSAcy0 -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-25 18:50:20 | |
Autor: masti | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia piÄknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisaĹ: 70 tys km autostrad. te ich "autostrady" to sÄ czasem klasy naszej drogi gminnej. -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-08-25 22:24:09 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45 75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade. J. |
|
Data: 2013-08-26 08:17:59 | |
Autor: masti | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia piÄknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisaĹ:
Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisaĹ(a):czasem tak, czasem ... <http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthebanner1006/ upthebanner100600041/7134943-monument-valley-in-utah-interstate-163- usa.jpg> -- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-08-26 12:05:20 | |
Autor: Adam | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-26 10:17, masti pisze:
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień. Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół. Pomimo, że klimat podzwrotnikowy i duże gradienty temperatur, to jednak tam asfalt nie spływa. -- Pozdrawiam. Adam. |
|
Data: 2013-08-27 21:39:01 | |
Autor: kakmar | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia 26.08.2013 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisaĹ/a:
To jest wĹaĹnie jak dla mnie nie do ogarniÄcia, tam poĹatana moĹźe byÄ rĂłwna, u nas nowa jest nierĂłwna. Tak przejechaĹem siÄ po ĹÄ czniku S2-DK7 szumnie nazywanym poĹudniowÄ obwodnicÄ ... Jak to moĹźliwe Ĺźe coĹ takiego ktoĹ dopuĹciĹ do ruchu? -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2013-08-29 13:47:23 | |
Autor: komar | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-27 23:39, kakmar pisze:
Dnia 26.08.2013 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisaĹ/a: Gdzie tam masz nierĂłwnoĹci? |
|
Data: 2013-08-26 12:15:31 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Mon, 26 Aug 2013 08:17:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał: Ale to raczej nie jest "Interstate". Tzn droga 163 jest miedzystanowa, ale o I-163 nikt nie slyszal. Ani o I-63 Kto chce - niech sumuje http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Interstate_Highways J. |
|
Data: 2013-08-25 20:59:54 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia 25-08-2013 o 13:09:12 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ U nas problemem nie jest brak technologii czy maszyn - widziałem taką na A2, która kładła na raz 3 pasy betonowej autostrady. Nasz problem to złodziejstwo - nie da rady tego wyplenić, każdy, na każdym etapie musi coś "zakombinować" i efekty widać na większości budów. Jak ludzie się nie zmienią - nic się nie zmieni. Nie pomoże Tusk, Kaczyński czy Korwin. Kradną na etapie podbudowy, izolacji, zbrojenia, przygotowania betonu, wykończania gotowej nawierzchni. Nadzór dostaje w łapę od złodziei - fuszerka wychodzi na jaw, gdy widać ją gołym okiem na wykończonej nawierzchni. Wtedy zaczyna się przepychanka i nigdy nie ma winnych. TG |
|
Data: 2013-08-25 21:04:52 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 20:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Dnia 25-08-2013 o 13:09:12 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> Złodziejstwo i kombinacje są naszym problemem, ale o tyle, o ile dzieje się to naszym gruncie i my za to płacimy. Nie ma to wiele wspólnego "ze zmianą ludzi" czyli mentalnością, co chciałeś napisać. Tak jest wszędzie, tylko pytanie kiedy i jak szybko złapią... |
|