Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA

Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA

Data: 2013-08-25 13:09:12
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Data: 2013-08-25 07:55:40
Autor: Przemek
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 13:09:12 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ

Identycznie robiono S8 w okolicach Piotrkowa. Co w tym takiego nadzwyczajnego?

Data: 2013-08-25 18:47:01
Autor: jerzu
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
On Sun, 25 Aug 2013 07:55:40 -0700 (PDT), Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> wrote:

Identycznie robiono S8 w okolicach Piotrkowa.

Czy identycznie, to bym jednak polemizował. Bo IMHO zapomnieli o
wykończeniu :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-08-25 19:05:28
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 16:55, Przemek pisze:
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2013 13:09:12 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ

Identycznie robiono S8 w okolicach Piotrkowa. Co w tym takiego nadzwyczajnego?

Na S8 w okolicach Piotrkowa musieli skuwać 2km. A co bedzie za kilka lat?

--
Krzysiek

Data: 2013-08-25 15:06:00
Autor: J.F.
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Sun, 25 Aug 2013 13:09:12 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ

Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ? U nas tez maja, o, masz
http://www.youtube.com/watch?v=WWlNnGJweOs

Nawet lepsza, bo od razu dwa pasy rozklada :-)
I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko
aby odpowiednia firma przetarg wygrala :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Vsmk0C4XB3k
http://www.youtube.com/watch?v=ONMQE8iFGEQ


Calosc nie wyglada calkiem tak samo ? Nie martw sie, na reklamowce firmy by wygladalo :-)

A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas
kiepskiego(chudego) betonu, ktory ma popekac, potem wylano na druga
warstwe mocnego, ktory pocieto regularnie, aby mogl sie rozszerzac i
kurczyc przy zmianach temperatury.
A u nich ciagle zbrojenie ?

J.

P.S. http://www.youtube.com/watch?v=jQGsKhxQka0

Data: 2013-08-25 16:27:57
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
  > Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ?

Nie maszynki tylko technologię.

U nas tez maja, o, masz
http://www.youtube.com/watch?v=WWlNnGJweOs

:)

A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas
kiepskiego(chudego) betonu, ktory ma popekac, potem wylano na druga
warstwe mocnego, ktory pocieto regularnie, aby mogl sie rozszerzac i
kurczyc przy zmianach temperatury.
A u nich ciagle zbrojenie ?

Oni są światową potęgą autostradową i wiedzą co robią.
Nowy odcinek A4 pomiędzy Wrocławiem a Opolem jest podziurawiony i połatany jak ser szwajcarski. To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał.

--
Krzysiek

Data: 2013-08-25 23:06:23
Autor: J.F.
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Sun, 25 Aug 2013 16:27:57 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
  > Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ?
Nie maszynki tylko technologię.

Kiedy technologia to te maszynki.

Zelbet jest znany od wiekow, wiec tu nie ma co podziwiac.
U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..

A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas
kiepskiego(chudego) betonu, ktory ma popekac, potem wylano na druga
warstwe mocnego, ktory pocieto regularnie, aby mogl sie rozszerzac i
kurczyc przy zmianach temperatury.
A u nich ciagle zbrojenie ?

Oni są światową potęgą autostradową i wiedzą co robią.
Nowy odcinek A4 pomiędzy Wrocławiem a Opolem jest podziurawiony i połatany jak ser szwajcarski.

Bez przesady. Polatany - owszem, umiarkowanie. Dziurawy - nie (bo
polatany).

To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał.

To jest technologia. I beton i asfalt sa ciagle na swiecie stosowane.
Na ile sie orientuje - betonowa nieco trwalsza, ale asfaltowa znacznie
latwiejsza w naprawie. Wiec w perspektywie 50 lat wygladaja podobnie
:-)
Zauwaz ze na tym asfalcie kolein nie ma, choc to juz z 15 lat ma -
pewnie czas na polozenie nowej "warstwy scieralnej".

Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

J.

O, technologie:
http://www.youtube.com/watch?v=dgptPWVZ-3k

Data: 2013-08-25 23:46:44
Autor: WildS
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

A zobacz ilu od razu w rowach ląduje ;)
Oni "potrafią" 150 w każdych warunkach.

--
WildS

Data: 2013-08-26 00:16:51
Autor: J.F.
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

A zobacz ilu od razu w rowach ląduje ;)
Oni "potrafią" 150 w każdych warunkach.

No wlasnie ze niewielu. Widac te 150 jest wzglednie bezpieczne.

J.

Data: 2013-08-26 08:03:51
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-26 00:16, J.F. pisze:
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

A zobacz ilu od razu w rowach ląduje ;)
Oni "potrafią" 150 w każdych warunkach.

No wlasnie ze niewielu.
Widac te 150 jest wzglednie bezpieczne.

U szkopów jest tak że jak pada deszcz to żaden z drogi nie wyleci. Jak słońce świeci i jest sucho to latają po bandach. Ale to nie wina podłoża tylko psychiki.

--
Krzysiek

Data: 2013-08-26 19:04:14
Autor: Gotfryd Smolik news
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote:

Zelbet jest znany od wiekow

  Prosiłbym bez zaokrągleń.
  O ile teza że beton jest znany od tysiącleci ujdzie w tłoku,
bo co starożytni Rzymianie ponastawiali to ich, żelazo tym bardziej,
o tyle samego mnie też dziwi, że żelbet nawet na 200 lat
naciągnąć się nie da.
  Jakoś tak nikt nie próbował :>

  Widocznie fakt "wiązania na mokro" słabo kojarzył się
z ochroną stali przed korozją.

  Przy okazji wylosowane z gugla do rzucenia okiem:
http://www.przegladbudowlany.pl/2012/10/2012-10-PB-13-18_raczkiewicz.pdf

U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..

  Możliwa jest jeszcze wersja "lobby".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-26 23:40:23
Autor: J.F.
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Mon, 26 Aug 2013 19:04:14 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote:
Zelbet jest znany od wiekow
  Prosiłbym bez zaokrągleń.
  O ile teza że beton jest znany od tysiącleci ujdzie w tłoku,
bo co starożytni Rzymianie ponastawiali to ich, żelazo tym bardziej,
o tyle samego mnie też dziwi, że żelbet nawet na 200 lat
naciągnąć się nie da.

Ale te niecale 200 lat to sie na 3 wieki rozciagaja, wiec moglem
napisac "od wiekow" :-)

U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..
Możliwa jest jeszcze wersja "lobby".

Mysle ze to ma ogolnoeuropejski zasieg.

No chyba ze masz na mysli lobbying amerykanskich hut :-)


J.

Data: 2013-08-26 22:55:28
Autor: John Kołalsky
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>


Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_toczenia_kola.pdf

Data: 2013-08-27 07:58:59
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-26 22:55, John Kołalsky pisze:

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>


Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_toczenia_kola.pdf

Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na autostradach.
--
Krzysiek

Data: 2013-08-30 16:31:48
Autor: John Kołalsky
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>


Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.

http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_toczenia_kola.pdf

Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na autostradach.

Tak tak, policzyli to na palcach u lewej nogi żyrafy

Data: 2013-08-27 09:42:50
Autor: Jan45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 16:27, Krzysztof 45 pisze:
(...)  Hitler miał lepszą i
kasy za to nie brał.

Niemiaszki brały robociznę nie płacąc robotnikom.
Tak się robi w czasie okupacji i wojny. Zatrudnia
się niewolników. Czyli więźniów i innych zniewolonych.
W ZSRR też to odkryto, zwłaszcza przy budowach dróg
wodnych i kolei.

Człowiek wolny musi dostać zapłatę, a nasi gangsterzy
-banksterzy nie za bardzo mają ochotę dzielić się
"swoimi" pieniędzmi z maluczkimi. Co najwyżej z politykami
co ważniejszymi się podzielą. Im mniej zamożny kraj,
tym większy dystans między właścicielem a najmitą.
I tym gorsza robota. Chyba że właściciel był faraonem,
wtedy piramidy przetrwają i trzy tysiące lat. Ale
dziś tak się nie dzieje. Nasze stadiony, lotniska
i przede wszystkim koleje są tego dowodem. Aż mnie
skręca, kiedy widzę, że od kilkunastu lat (!) nie można
normalnie jechać pociągiem z Gdańska do W-wy. Trwa
remont torów i dworców. A dowodzą tym magnaci
z byłej PKP.

W tej sytuacji nie spodziewajmy się wysokiej jakości.
Z niewolnika nie będzie robotnika. Może nasze wnuki
doczekają zmiany... My cieszmy się, że jakoś tam
się da jechać. Tu i ówdzie nawet dość szybko. I koleją,
i samochodem, i samolotem.

Jan

Data: 2013-08-26 09:13:54
Autor: WW
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:

I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko
aby odpowiednia firma przetarg wygrala :-)

I to starczy za cale podsumowanie tematu.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2013-08-25 18:14:07
Autor: pepe
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 13:09, Krzysztof 45 pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ

hehe czyli dobra droga to tylko ze zbrojonego betonu :)

btw to są stany...?

btw w 1.10 widzę lecącego drona :P

Data: 2013-08-25 18:36:17
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 18:14, pepe pisze:
W dniu 2013-08-25 13:09, Krzysztof 45 pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ

hehe czyli dobra droga to tylko ze zbrojonego betonu :)

Dokładnie. A przede wszystkim zbrojone wzdłużnie. Nie mówiąc już z pewnością o jakości betonu gdzie na S8 w okolicach Piotrkowa musieli skuwać 2km.

btw to są stany...?

Mt. Vernon, Illinois

btw w 1.10 widzę lecącego drona :P

To nie dron :) To multirotor helicopter. Przy jego pomocy powstało kilka ujęć do tego filmu.

--
Krzysiek

Data: 2013-08-25 18:34:17
Autor: Maciek
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Sun, 25 Aug 2013 13:09:12 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ

Ale jakie to ma zastosowanie do Polski? U nas nie robi sie drog z betonu,
tylko ze smoly z piaskiem. Prymitywni Jankesi moga sie uczyc!

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2013-08-25 18:46:20
Autor: jerzu
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
On Sun, 25 Aug 2013 18:34:17 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
wrote:

U nas nie robi sie drog z betonu,


Jednak się robi.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-08-25 19:08:27
Autor: Krzysztof 45
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 18:34, Maciek pisze:

Ale jakie to ma zastosowanie do Polski? U nas nie robi sie drog z betonu,
tylko ze smoly z piaskiem. Prymitywni Jankesi moga sie uczyc!

70 tys km autostrad. Mogą się uczyć. :)
http://www.youtube.com/watch?v=mA6ilwSAcy0

--
Krzysiek

Data: 2013-08-25 18:50:20
Autor: masti
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:


70 tys km autostrad.

te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.


--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-08-25 22:24:09
Autor: J.F.
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
70 tys km autostrad.

te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.

75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.

J.

Data: 2013-08-26 08:17:59
Autor: masti
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof
45
70 tys km autostrad.

te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.

75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.

czasem tak, czasem ...
<http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthebanner1006/
upthebanner100600041/7134943-monument-valley-in-utah-interstate-163-
usa.jpg>



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-08-26 12:05:20
Autor: Adam
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-26 10:17, masti pisze:
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof
45
70 tys km autostrad.

te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.

75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.

czasem tak, czasem ...
<http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthebanner1006/
upthebanner100600041/7134943-monument-valley-in-utah-interstate-163-
usa.jpg>


To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień. Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół.

Pomimo, że klimat podzwrotnikowy i duże gradienty temperatur, to jednak tam asfalt nie spływa.


--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2013-08-27 21:39:01
Autor: kakmar
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia 26.08.2013 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał/a:

To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień. Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół.

Pomimo, że klimat podzwrotnikowy i duże gradienty temperatur, to jednak tam asfalt nie spływa.

To jest właśnie jak dla mnie nie do ogarnięcia, tam połatana może być równa, u nas nowa jest nierówna. Tak przejechałem się po łączniku S2-DK7
szumnie nazywanym południową obwodnicą... Jak to możliwe że coś takiego ktoś dopuścił do ruchu?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-08-29 13:47:23
Autor: komar
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-27 23:39, kakmar pisze:
Dnia 26.08.2013 Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał/a:

To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień.
Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z
poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół.

Pomimo, Ĺźe klimat podzwrotnikowy i duĹźe gradienty temperatur, to jednak
tam asfalt nie spływa.

To jest właśnie jak dla mnie nie do ogarnięcia, tam połatana może być
równa, u nas nowa jest nierówna. Tak przejechałem się po łączniku S2-DK7
szumnie nazywanym południową obwodnicą... Jak to możliwe że coś takiego
ktoś dopuścił do ruchu?


Gdzie tam masz nierówności?

Data: 2013-08-26 12:15:31
Autor: J.F.
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia Mon, 26 Aug 2013 08:17:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.

75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.

czasem tak, czasem ...
<http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthebanner1006/upthebanner100600041/7134943-monument-valley-in-utah-interstate-163-usa.jpg>

Ale to raczej nie jest "Interstate". Tzn droga 163 jest miedzystanowa, ale o I-163 nikt nie slyszal.
Ani o I-63

Kto chce - niech sumuje
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Interstate_Highways

J.

Data: 2013-08-25 20:59:54
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Dnia 25-08-2013 o 13:09:12 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>  napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ


U nas problemem nie jest brak technologii czy maszyn - widziałem taką na  A2, która kładła na raz 3 pasy betonowej autostrady.
Nasz problem to złodziejstwo - nie da rady tego wyplenić, każdy, na każdym  etapie  musi coś "zakombinować" i efekty widać na większości budów. Jak  ludzie się nie zmienią - nic się nie zmieni. Nie pomoże Tusk, Kaczyński  czy Korwin.
Kradną na etapie podbudowy, izolacji, zbrojenia, przygotowania betonu,  wykończania gotowej nawierzchni. Nadzór dostaje w łapę od złodziei -  fuszerka wychodzi na jaw, gdy widać ją gołym okiem na wykończonej  nawierzchni. Wtedy zaczyna się przepychanka i nigdy nie ma winnych.


TG

Data: 2013-08-25 21:04:52
Autor: Artur Maśląg
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
W dniu 2013-08-25 20:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Dnia 25-08-2013 o 13:09:12 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ


U nas problemem nie jest brak technologii czy maszyn - widziałem taką na
A2, która kładła na raz 3 pasy betonowej autostrady.
Nasz problem to złodziejstwo - nie da rady tego wyplenić, każdy, na
każdym etapie  musi coś "zakombinować" i efekty widać na większości
budów. Jak ludzie się nie zmienią - nic się nie zmieni. Nie pomoże Tusk,
Kaczyński czy Korwin.

Złodziejstwo i kombinacje są naszym problemem, ale o tyle, o ile
dzieje się to naszym gruncie i my za to płacimy. Nie ma to wiele
wspólnego "ze zmianą ludzi" czyli mentalnością, co chciałeś napisać.
Tak jest wszędzie, tylko pytanie kiedy i jak szybko złapią...

Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona