Data: 2013-08-25 15:06:00 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 13:09:12 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=bTYmz6lPXGQ Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ? U nas tez maja, o, masz http://www.youtube.com/watch?v=WWlNnGJweOs Nawet lepsza, bo od razu dwa pasy rozklada :-) I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko aby odpowiednia firma przetarg wygrala :-) http://www.youtube.com/watch?v=Vsmk0C4XB3k http://www.youtube.com/watch?v=ONMQE8iFGEQ Calosc nie wyglada calkiem tak samo ? Nie martw sie, na reklamowce firmy by wygladalo :-) A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas kiepskiego(chudego) betonu, ktory ma popekac, potem wylano na druga warstwe mocnego, ktory pocieto regularnie, aby mogl sie rozszerzac i kurczyc przy zmianach temperatury. A u nich ciagle zbrojenie ? J. P.S. http://www.youtube.com/watch?v=jQGsKhxQka0 |
|
Data: 2013-08-25 16:27:57 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
> Ale o co chodzi - ze maja takie fajne maszynki ? Nie maszynki tylko technologię. U nas tez maja, o, masz :) A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas Oni są światową potęgą autostradową i wiedzą co robią. Nowy odcinek A4 pomiędzy Wrocławiem a Opolem jest podziurawiony i połatany jak ser szwajcarski. To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-25 23:06:23 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 16:27:57 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze: Kiedy technologia to te maszynki. Zelbet jest znany od wiekow, wiec tu nie ma co podziwiac. U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi .. A tak swoja droga ciekawe - u nas na A4 polozono najpierw pas Bez przesady. Polatany - owszem, umiarkowanie. Dziurawy - nie (bo polatany). To jest technologia? Hitler miał lepszą i kasy za to nie brał. To jest technologia. I beton i asfalt sa ciagle na swiecie stosowane. Na ile sie orientuje - betonowa nieco trwalsza, ale asfaltowa znacznie latwiejsza w naprawie. Wiec w perspektywie 50 lat wygladaja podobnie :-) Zauwaz ze na tym asfalcie kolein nie ma, choc to juz z 15 lat ma - pewnie czas na polozenie nowej "warstwy scieralnej". Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac. J. O, technologie: http://www.youtube.com/watch?v=dgptPWVZ-3k |
|
Data: 2013-08-25 23:46:44 | |
Autor: WildS | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis A zobacz ilu od razu w rowach lÄ duje ;) Oni "potrafiÄ " 150 w kaĹźdych warunkach. -- WildS |
|
Data: 2013-08-26 00:16:51 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
On 2013-08-25, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: No wlasnie ze niewielu. Widac te 150 jest wzglednie bezpieczne. J. |
|
Data: 2013-08-26 08:03:51 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-26 00:16, J.F. pisze:
Dnia Sun, 25 Aug 2013 23:46:44 +0200 (CEST), WildS napisał(a): U szkopów jest tak że jak pada deszcz to żaden z drogi nie wyleci. Jak słońce świeci i jest sucho to latają po bandach. Ale to nie wina podłoża tylko psychiki. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-26 19:04:14 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote:
Zelbet jest znany od wiekow Prosiłbym bez zaokrągleń. O ile teza że beton jest znany od tysiącleci ujdzie w tłoku, bo co starożytni Rzymianie ponastawiali to ich, żelazo tym bardziej, o tyle samego mnie też dziwi, że żelbet nawet na 200 lat naciągnąć się nie da. Jakoś tak nikt nie próbował :> Widocznie fakt "wiązania na mokro" słabo kojarzył się z ochroną stali przed korozją. Przy okazji wylosowane z gugla do rzucenia okiem: http://www.przegladbudowlany.pl/2012/10/2012-10-PB-13-18_raczkiewicz.pdf U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi .. Możliwa jest jeszcze wersja "lobby". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-08-26 23:40:23 | |
Autor: J.F. | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Dnia Mon, 26 Aug 2013 19:04:14 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote: Ale te niecale 200 lat to sie na 3 wieki rozciagaja, wiec moglem napisac "od wiekow" :-) U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..Możliwa jest jeszcze wersja "lobby". Mysle ze to ma ogolnoeuropejski zasieg. No chyba ze masz na mysli lobbying amerykanskich hut :-) J. |
|
Data: 2013-08-26 22:55:28 | |
Autor: John Kołalsky | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/files/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_toczenia_kola.pdf |
|
Data: 2013-08-27 07:58:59 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-26 22:55, John Kołalsky pisze:
Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na autostradach. -- Krzysiek |
|
Data: 2013-08-30 16:31:48 | |
Autor: John Kołalsky | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na autostradach. Tak tak, policzyli to na palcach u lewej nogi żyrafy |
|
Data: 2013-08-27 09:42:50 | |
Autor: Jan45 | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 16:27, Krzysztof 45 pisze:
(...) Hitler miał lepszą i Niemiaszki brały robociznę nie płacąc robotnikom. Tak się robi w czasie okupacji i wojny. Zatrudnia się niewolników. Czyli więźniów i innych zniewolonych. W ZSRR też to odkryto, zwłaszcza przy budowach dróg wodnych i kolei. Człowiek wolny musi dostać zapłatę, a nasi gangsterzy -banksterzy nie za bardzo mają ochotę dzielić się "swoimi" pieniędzmi z maluczkimi. Co najwyżej z politykami co ważniejszymi się podzielą. Im mniej zamożny kraj, tym większy dystans między właścicielem a najmitą. I tym gorsza robota. Chyba że właściciel był faraonem, wtedy piramidy przetrwają i trzy tysiące lat. Ale dziś tak się nie dzieje. Nasze stadiony, lotniska i przede wszystkim koleje są tego dowodem. Aż mnie skręca, kiedy widzę, że od kilkunastu lat (!) nie można normalnie jechać pociągiem z Gdańska do W-wy. Trwa remont torów i dworców. A dowodzą tym magnaci z byłej PKP. W tej sytuacji nie spodziewajmy się wysokiej jakości. Z niewolnika nie będzie robotnika. Może nasze wnuki doczekają zmiany... My cieszmy się, że jakoś tam się da jechać. Tu i ówdzie nawet dość szybko. I koleją, i samochodem, i samolotem. Jan |
|
Data: 2013-08-26 09:13:54 | |
Autor: WW | |
Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA | |
W dniu 2013-08-25 15:06, J.F. pisze:
I to nie GD, tylko na oko jakas miejska/gminna ulica, wystarczy tylko I to starczy za cale podsumowanie tematu. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |