Z próżnego to i L. Głódź nie naleje!

Data: 2018-12-15 08:45:13
Autor: Pajdak
Z próżnego to i L. Głódź nie naleje!
http://wyborcza.biz/biznes/7,147880,24275376,alarmujacy-raport-zus-pustki-w-kasie-zakladu.html?disableRedirects=true#a=100097&c=145&s=BoxBizLink

"Zakład Ubezpieczeń Społecznych właśnie wyliczył, że w ciągu pięciu lat na
emerytury i renty może zabraknąć mu nawet 340 mld zł. To skutek m.in.
decyzji rządu PiS o obniżeniu wieku emerytalnego."

"W najbardziej optymistycznym na wypłaty w latach 2019-23 będzie brakowało po mniej więcej 41-45 mld zł rocznie."

No zenus, kogucie jeden. Jaki wpływ na dostatnie życie polskich emerytów ma
inflacja? ;-)))

Tak dla przypomnienia - 500+ dla nierobów to wydatek ok 25 mld rocznie.

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 02:28:24
Autor: TW Kłapouchy
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Serio?

Czemu więc:
2013.
Nowo przyznawane świadczenia z ZUS są o 40 proc. niższe niż wyliczane na starych zasadach.

https://www.rp.pl/artykul/1040236-Emerytury-beda-coraz-nizsze.html

Kogo Pajdaczku chcecie znów zrobić w chu?

 500+ dla nierobów to wydatek ok 25 mld rocznie.

Trza/można ratować to co pozostało.
https://www.rp.pl/Rodzina/306249909-Polki-rodza-coraz-wiecej-dzieci.html

Za żydokomuny było tylko zwijanie.

Data: 2018-12-15 16:17:52
Autor: Pajdak
pajac "TW Kłapouchy" <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:004b3bcb-20b0-4fbc-9a74-abf16631462agooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Mamy rok 2018 i jest "dojna zmiana!"

No zobacz, są niższe, a kasy brakuje! Czy to Rydzyk tak pazerny czy PiS kradnie na potęgę?

Kogo Pajdaczku chcecie znów zrobić w chu?

Byłeś w PZPR, że uzywasz liczby mnogiej?

Fakty są nieubłagalne. PiS wciska do takich łbów jak ty kit.

Pogadaj z kogutkiem na temat dobroczynnego wpływu inflacji na życie emerytów.

 500+ dla nierobów to wydatek ok 25 mld rocznie.

Trza/można ratować to co pozostało.
https://www.rp.pl/Rodzina/306249909-Polki-rodza-coraz-wiecej-dzieci.html

Więcej dzieci, więcej dopłat 500+. Emerytom zabraknie.

Za żydokomuny było tylko zwijanie.

O jakich czasach mówisz? Kiedy w PL była "zydokomuna"?

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 09:17:13
Autor: TW Kłapouchy
użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
> emerytury i renty może zabraknąć mu nawet 340 mld zł. To skutek m.in.
> decyzji rządu PiS o obniżeniu wieku emerytalnego."

Tak ale 3RP była przy żłobie 80% czasu:)

No zobacz, są niższe, a kasy brakuje!

Nie dość że jesteście natrętni to macie problem z jęz. PL
i nie rozumiecie prostej linijki.

Tam jest napisane może zabraknąć, a nie że brakuje.
Festiwal "może zabraknąć, "może nie być" już był i nic się
nie sprawdziło.

Czy to Rydzyk tak pazerny czy PiS kradnie na potęgę?

Jesteście nudni. I jeszcze jedno przestańcie żebrać o czytanie komentarzy

Byłeś w PZPR, że uzywasz liczby mnogiej?

Jestem za młody.

>  500+ dla nierobów to wydatek ok 25 mld rocznie.

Chyba ze potraktujemy 500 plusa jako zwolnienie podatkowe
czy ulgę.

>Trza/można ratować to co pozostało.
> https://www.rp.pl/Rodzina/306249909-Polki-rodza-coraz-wiecej-dzieci.html

Więcej dzieci, więcej dopłat 500+. Emerytom zabraknie.

Jak nie kijem to pałką. Spierdalaj pajacuniu.

Data: 2018-12-15 20:25:16
Autor: Pajdak
pajac "TW Kłapouchy" <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:fce64843-53d3-4f26-a0f3-f382585e3bc6googlegroups.com...
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 17:02:28 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
Mamy rok 2018 i jest "dojna zmiana!"

Tak ale 3RP była przy żłobie 80% czasu:)

Ditto.

No zobacz, są niższe, a kasy brakuje!

Nie dość że jesteście natrętni to macie problem

Na "wy" to mówiono w twojej PZPR.

z jęz. PL i nie rozumiecie prostej linijki.

Zauwazyłem, że coraz mniej rozumiem to co sie dzieje w PL i jak durny może być elektorat PiS.

Tam jest napisane może zabraknąć, a nie że brakuje.

Idź z tym na Nowogrodzką.

Festiwal "może zabraknąć, "może nie być"
już był i nic się nie sprawdziło.

Chodzi ci o obietnice PiS?

Czy to Rydzyk tak pazerny czy PiS
kradnie na potęgę?

Jesteście nudni.

Dokładnie tak. Wy jesteście nudni i żałośni.

I jeszcze jedno przestańcie żebrać o czytanie komentarzy

Denerwują co? ;-)))

Byłeś w PZPR, że uzywasz liczby mnogiej?

Jestem za młody.

 Jasne.

>  500+ dla nierobów to wydatek ok 25 mld rocznie.

Chyba ze potraktujemy 500 plusa jako zwolnienie podatkowe
czy ulgę.

Ditto!

>Trza/można ratować to co pozostało.
> https://www.rp.pl/Rodzina/306249909-Polki-rodza-coraz-wiecej-dzieci.html

Więcej dzieci, więcej dopłat 500+. Emerytom zabraknie.

Jak nie kijem to pałką.

Typowe PiS-owskie metody.

Spierdalaj pajacuniu.

Zabolało, co? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-15 09:26:24
Autor: dantes
Z próżnego to i L. Głódź nie naleje!
Dnia Sat, 15 Dec 2018 08:45:13 +0100, Pajdak napisał(a):

[...]
Tak dla przypomnienia - 500+ dla nierobów to wydatek ok 25 mld rocznie.

To niesprawiedliwe. Głoszący mitologię o gadającym wężu dostają 20 mld rocznie. A mają doktoraty.

Data: 2018-12-15 18:43:17
Autor: Zenek Kapelinder
Z próżnego to i L. Głódź nie naleje!
Wyliczyli po przeczytaniu z kartki przez nijakiego Schetyne obietnicy 500 dla kazdego co ma mniej niz srednie wynagrodzenie, czy zanim w sejmie nijaki Schetyna uruchomil punkt czytania bajek?

Z próżnego to i L. Głódź nie naleje!