Z rowerem do Wloch - jak?

Data: 2009-03-17 16:09:54
Autor: nn
Z rowerem do Wloch - jak?
Kamtzu <kamtzu@USUNTOtlen.pl> napisał(a):
Chcielibysmy pod koniec sierpnia objechac troche Wlochy na rowerze - prawdopodobnie polnocne wybrzeze, np. Wenecja - Ancona albo cos podobnego. Tempo spacerowe 40-60km dziennie, max 10 dni.
Pomozcie jak tanio przetransportowac 4 osoby + 4 rowery + jakies sakwy z Gdańska do Włoch i spowrotem?
Pociagiem? Samolot pewnie drogo wyjdzie... Sa prywatne busy ale slabo widze, zeby ktos wzial 4 rowery :( Znacie jakies dogodne polaczenia? Jestesmy elastyczni, mozemy sie gdzies przesiasc, dojechac rowerem itp..

busiarze sa dosc elastyczni i czesto jezdza z przyczepkami. nie wiem tylko czy
z polnocy jacys jezdza, czy musielibyscie sie pofatygowac blizej centrum polski

pozdrawiam
nn

Data: 2009-03-17 17:18:31
Autor: Kamtzu
Z rowerem do Wloch - jak?
Użytkownik " nn" <glupi_login@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpoi0i$ckj$1inews.gazeta.pl...
Kamtzu <kamtzu@USUNTOtlen.pl> napisał(a):
busiarze sa dosc elastyczni i czesto jezdza z przyczepkami. nie wiem tylko czy
z polnocy jacys jezdza, czy musielibyscie sie pofatygowac blizej centrum polski

Z dojazdem w Polsce jakos sobie poradzimy. Zona dzwonila do jakiegos przewoznika to powiedzial ze moze nam sprzedac
bilety ale nie gwarantuje czy znajdzie sie miejsce na rowery :/ Bedzie chyba trzeba po kolei oddzwaniac.. Moze ktos jechal
i ma sprawdzony namiar?

Data: 2009-03-19 18:09:57
Autor: Kamtzu
Z rowerem do Wloch - jak?
[...]

Narazie dostalem oferte: Trojmiasto - Wenecja 420 EURO, powrót Rzym - Trojmiasto 500 EURO (ceny za 4 osoby + 4 rowery).
Tylko ten kurs Euro :/

Z rowerem do Wloch - jak?