Z rowerem w gory jutro

Data: 2015-09-14 18:43:28
Autor: Jacek G.
Z rowerem w gory jutro
W dniu 2015-09-14 15:02, msawic@gmail.com napisał(a)::
Po 100 latach jeżdżenia na rowerze turystyczno-szosowym w końcu
zaopatrzyłem się w górski. Zaprawę na mazowieckich wydmach mam za
sob± i planuję wypróbować go w górach. Wyjazd jutro rano, powrót w
pi±tek wieczorem. Kto¶ chce doł±czyć? My¶lę o Beskidach, okolice
Szczyrku lub Wisły, ale jestem otwarty na inne pomysły.
Chyba trafiłe¶ na fajn± pogodę, więc życzę udanego wyjazdu. Ale (jako że
nie wiem jakie masz do¶wiadczenia z górami) polecam uważnie planować
trasy. Beskidy wcale nie s± banalne na rower. To jednak nie to samo co
mazowieckie wydmy. Szlaki piesze nie zawsze dadz± się łatwo przejechać,
typowo rowerowych szlaków górskich jest nie za wiele i często s±
bardziej wyczynowe niż turystyczne. Natomiast można wykorzystać
nieznakowane stokówki, których sporo powstało do wywozu drzew ze
zniszczonych lasów. Tyle, że może ich nawet nie być na mapach.
Je¶li będziesz w Beskidzie ¦l±skim, to możesz też wyskoczyć do Czech w
¦l±sko-Morawski (okolice Trzyńca, Jabłonkowa). Czesi maj± sporo fajnych
szlaków rowerowych w tych górach.
--
Jacek G.

Data: 2015-09-14 19:35:08
Autor: PeJot
Z rowerem w gory jutro
W dniu 2015-09-14 o 18:43, Jacek G. pisze:

Chyba trafiłe¶ na fajn± pogodę, więc życzę udanego wyjazdu. Ale (jako że
nie wiem jakie masz do¶wiadczenia z górami) polecam uważnie planować
trasy. Beskidy wcale nie s± banalne na rower.

Żadne góry nie s± banalne na rower. Do¶wiadczenie na szosie wręcz może być zgubne. Na pierwszy raz zaleciłbym trzymanie się asfaltu, łatwiej oszacować siły i czas, a dzień już przykrótki.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2015-09-14 18:00:06
Autor: Piotr Rogoza
Z rowerem w gory jutro
Dnia Mon, 14 Sep 2015 19:35:08 +0200, PeJot napisał(a):

W dniu 2015-09-14 o 18:43, Jacek G. pisze:

Chyba trafiłeś na fajną pogodę, więc życzę udanego wyjazdu. Ale (jako
że nie wiem jakie masz doświadczenia z górami) polecam uważnie planować
trasy. Beskidy wcale nie sÄ… banalne na rower.

Żadne góry nie są banalne na rower. Doświadczenie na szosie wręcz może
być zgubne. Na pierwszy raz zaleciłbym trzymanie się asfaltu, łatwiej
oszacować siły i czas, a dzień już przykrótki.
E tam. Na pierwszy ogień kiedyś wybrałem okolicę Szklarskiej Poręby, zaliczyłem OTB, przy okazji się dowiedziałem że spd działają i ciągle żyję i nie było wcale tak źle. --
piecia aka dracorp

Data: 2015-09-14 20:44:10
Autor: PeJot
Z rowerem w gory jutro
W dniu 2015-09-14 o 20:00, Piotr Rogoza pisze:
[...]

E tam. Na pierwszy ogień kiedy¶ wybrałem okolicę Szklarskiej Poręby,
zaliczyłem OTB, przy okazji się dowiedziałem że spd działaj± i ci±gle
żyję i nie było wcale tak Ľle.

Z opisu wynika że pytajnik ma wiek 100+ :)

Data: 2015-09-14 20:59:40
Autor: Piotr Rogoza
Z rowerem w gory jutro
Dnia Mon, 14 Sep 2015 20:44:10 +0200, PeJot napisał(a):

Z opisu wynika ĹĽe pytajnik ma wiek 100+ :)

No to jak dożył tak sędziwego wieku to tym bardziej nie powinien się przejmować.

--
piecia aka dracorp

Z rowerem w gory jutro