Z rozwodem, czy bez- ?a?osne to bunga- bun ga.

Data: 2014-02-10 02:01:27
Autor: stevep
Z rozwodem, czy bez- ?a?osne to bunga- bun ga.
# - Żadnego rozwodu nie będzie! Jaki kraj takie bunga-bunga - mówi Monika  Jaruzelska.

O tym, że jej matka planuje rozwieźć się z mężem, gen. Wojciechem  Jaruzelskim napisał "Super Express". Małżeńskie problemy u Jaruzelskich  roztrząsała nie tylko krajowa, ale i zagraniczna prasa.

Jej zdaniem nie przez przypadek materiał ukazał się w dniu 25 rocznicy  Okrągłego Stołu. - Nie sądzę, by inicjatywa rozmowy z mediami wyszła od  mojej
mamy - dodaje.

Jaruzelska przyznaje, że jej matka czuje się bardzo samotna. - W końcu też  już mocno starszą, 84-letnią panią. Miała guz mózgu, chore serce, nie może  spać. Bardzo chciałabym pomóc mamie, jednak nie mogę być z nią cały czas.  Niestety, nie mogę też zapobiec temu, żeby nie została łupem tabloidów.

- Tata nie chciał wydawać żadnego oświadczenia. Powiedział, że nie będzie  schodził do takiego poziomu - czytamy we "Wprost".

Monika Jaruzelska przyznaje, że w małżeństwie rodziców były kryzysy:

Trudno sobie wyobrazić tak dwie różne osobowości, różne charaktery,  temperamenty. Oni różnią się we wszystkim, również w okazywaniu emocji. A  jednak jest to małżeństwo, które przetrwało ponad 50 lat i nadal trwa.  (...) Ale one nigdy [kryzysy - przyp. red.] nie były związane z osobami  trzecimi, raczej z nieobecnością ojca w domu i decyzjami politycznymi,  które ojciec podejmował, a które odbijały się na nas, na rodzinie. To  powodowało, że wszyscy w domu czuliśmy się samotni. Chociaż, z drugiej  strony te wydarzenia paradoksalnie nas zbliżały - mówi "Wprost" córka  generała.

Jaruzelska wspomina też, że matka nie chciała, żeby ojciec obejmował  kolejne funkcje państwowe.

Kiedy ojciec został premierem, czy też I sekretarzem, płakała. Mówiła: to  już koniec. Pytała: po co mu to? A ja pytałam, czego koniec. Odpowiadała:  koniec rodziny, bo
jak się wejdzie w politykę, to jest koniec rodziny...

Córka Jaruzelskich zaznacza jednak, że w życiu publicznym jej matka nigdy  nie wypowiadała się przeciwko ojcu. Była lojalna. #
Ze strony:
http://tnij.org/v61rrc7

--
stevep
-- -- -

Z rozwodem, czy bez- ?a?osne to bunga- bun ga.