Z seksistowskim świętem sześciu króli PRECZ! ;-)

Data: 2017-01-01 15:44:36
Autor: A. Filip
Z seksistowskim świętem sześciu króli PRECZ! ;-)

No ja się pytam: Dlaczego tam nie ma zupełnie żadnej KRÓLOWEJ?! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-01 07:03:15
Autor: Zenek Kapelinder
Z seksistowskim świętem sześciu króli PRECZ! ;-)
Jak to dlaczego? W czasach kiedy powstawala ta religia pokoju i dobroci kobiety mialy mniej wiecej takie powazanie jak zapchlony kundel bez oka. Jak juz przy krolach jestesmy to nic nie wiadomo jakimi panstwami czy krainami rzadzili.

Data: 2017-01-01 22:46:03
Autor: Krzyżak
Z seksistowskim świętem. boją się
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości

No ja się pytam: Dlaczego tam nie ma zupełnie żadnej KRÓLOWEJ?! ;-)

A. Filip

W biblii pisze też o królowej, ale badacze biblii boją się
to ujawnić, bo właściciele boga spalą ich na stosie.

Zdobytej wlasności nie oddamy NIGDY !!!!

Z seksistowskim świętem sześciu króli PRECZ! ;-)