Z serii "Zwarci i gotowi" odc. "Ustawa"

Data: 2020-03-01 23:13:32
Autor: Bruno Brunowski
Z serii "Zwarci i gotowi" odc. "Ustawa"
Pod koniec zeszłego tygodnia rząd zapewniał, że jesteśmy zwarci i gotowi na koronawirusa, a procedury działają. A ty nagle w niedzielę po 22 okazuje się, że potrzeba pisanej na kolanie specustawy antywirusowej, a Anżej po 5 latach przypomniał sobie, że ma BBN.

Państwo z paździerza. --
Bruno

Data: 2020-03-02 12:36:13
Autor: z
Z serii "Zwarci i gotowi" odc. "Ustawa"
A temu znowu nie dogodzi.

Ulży Ci jak w końcu ktoś tego wirusa przywlecze?

Data: 2020-03-02 03:38:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 12:36:41 UTC+1 użytkownik z napisał:
A temu znowu nie dogodzi.

Ulży Ci jak w końcu ktoś tego wirusa przywlecze?

Mało prawdopodobne żeby go nie było, skoro wszędzie wokół jest.

--
Bruno

Data: 2020-03-02 13:55:55
Autor: 𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸 𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲
Am 02.03.20 um 12:38 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Wybrali juz komitet powitalny? Pierwszy zarazony zostanie przyjety z kwiatami czy chlebem i sola? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

Data: 2020-03-03 13:15:55
Autor: z
W dniu 2020-03-02 o 13:55, Sylvio Balconetti pisze:
Wybrali juz komitet powitalny? Pierwszy zarazony zostanie przyjety z kwiatami czy chlebem i sola?

Kidawa będzie czytać z promptera czy kartka wystarczy?

Data: 2020-03-02 14:11:10
Autor: A. Filip
"Ustawa Epidemiczna" - rząd/PiS powinien nic nie robić jak przewodniczący Partii Ludowej Tusk!
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Coby rząd/PiS nie zrobił dla opozycji/PO byłoby źle.

Uchwalili by taką ustawę "tydzień temu" to opozycja by opierdalała za
szerzenie paniki,  za przepychanie czegoś pod płaszczykiem
albo ustawa byłaby do poprawki już po kilku tygodniach.
Opozycja trochę racji ma bo jak przeważnie musi mieć, a jak wiele
to już każdy wyborca decyduje sam dla siebie.

Jakie spec rozwiązania przepycha przewodniczący siły przewodniej
euro-parlamentu Tusk? Żadne?  Widać tak POtrzeba ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-03-02 05:49:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 14:11:59 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

szerzenie paniki,  za przepychanie czegoś pod płaszczykiem
albo ustawa byłaby do poprawki już po kilku tygodniach.

Tydzień temu to rząd zapewniał, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i nie potrzeba żadnych dodatkowych rozwiązań, senatorowie PiS negowali potrzebę przedstawiania informacji przez rząd, a prezydent zachwalał tani olej i przejściowe podwyżki.

--
Bruno

Data: 2020-03-02 07:44:03
Autor: Bruno Brunowski
"Ustawa Epidemiczna" czyli "mądry jak każdy głupi PO fakcie"
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 15:00:50 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> negowali potrzebę przedstawiania informacji przez rząd, a prezydent
> zachwalał tani olej i przejściowe podwyżki.

Wystękaj jasno i wprost czyli wybierz linię ataku:
a) ustawa jest zbędna
b) ustawa jest potrzebna ale PO-Budka Kidawy to przespała
   więc nie jest lepsza od PiS [opozycja nie powinna być "czujna"?]

Drogi niepełnosprytny PO złożyło swój Nb projekt 14.02. Rząd zapewniał, że nie jest  to potrzebne i wszystko ma pod kontrolą, a marszałek Witek nie nadała sprawie biegu aż do piątku. Pisiorki obudziły się w niedzielę po 22.00, a dziś raźno wybiegły z sali obrad podczas informacji rządu.

--
Bruno

Data: 2020-03-02 17:23:12
Autor: A. Filip
"Ustawa Epidemiczna" czyli "mądry jak kaĹźdy głupi PO fakcie"
> [...]

marszałek Witek nie nadała sprawie biegu aż do piątku.

Pisiorki obudziły się w niedzielę po 22.00, a dziś raźno wybiegły z

No i jakbyś TAK nadawał od początku to może by wyszło że PO byłoby
lepsze (w tej sprawie), może by więcej miękkiego elektoratu PiS
łyknęło.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-02 08:30:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 17:23:13 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

No i jakbyś TAK nadawał od początku to może by wyszło że PO byłoby
lepsze (w tej sprawie), może by więcej miękkiego elektoratu PiS

Dla nich w zupełności wystarczy informacja, ze rząd zarzekał się, że jest zwarty i gotowy, a w niedzielę obudził się z ręką w nocniku.

Za to znów nie wyszła twoja betonowa próba przewałki na "abopeo". Pięknie się podłożyłeś.

--
Bruno

Data: 2020-03-02 18:58:59
Autor: A. Filip
> [...]

Za to znów nie wyszła twoja betonowa próba przewałki na

Wyszło twoje ciamajdaństwo: bez pomocnego naprowadzania nawet
przyzwoicie PiS dołożyć nie potrafisz.  Ja nie mam nic przeciw
"proporcjonalnemu" opierdalania rządu i partii rządzącej jak
sobie na to zasłużą.  Twoje zdolności do przekonywania że
tym razem sobie zasłużyli a nie pierdolisz na okrągło z byle
marnego powodu są "mierne".

<cynizm> Tobie PiS powinien dziękować za uodparnianie na tanią
gadkę opozycji.  Akurat to robisz naprawdę skutecznie IMHO :-) </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-02 10:20:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 18:59:01 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

<cynizm> Tobie PiS powinien dziękować za uodparnianie na tanią
gadkę opozycji.  Akurat to robisz naprawdę skutecznie IMHO :-) </cynizm>

Piękny kwik. A jaki donośny!

Pogrążaj się dalej, nikt nie robi tego z takim samozaparciem..

--
Bruno

Data: 2020-03-02 15:00:02
Autor: A. Filip
> [...]

b) ustawa jest potrzebna ale PO-Budka Kidawy to przespała
   więc nie jest lepsza od PiS [opozycja nie powinna być "czujna"?]

Czy rządy PiS są "nie najlepsze" (z wyobrażalnych)?  *OCZYWIŚCIE*
Czy PO rządziłaby lepiej?  Mnie do tego PO-Budka Kidawy nie przekonała.
Prawdziwa polityka to gra z (bardzo) ograniczonym wyborem.
Fundamentem filozofii parlamentarnej (z progiem wyborczym) jest:
Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym (realnie dostępnym wyborem).
Wiec do kurwy nędzy wystękaj wprost co PO zrobiłoby lepiej/inaczej
ale bez bycia "mądrym (dopiero) PO fakcie".  Co i kiedy mówili
_wcześniej_ a nie dopiero teraz?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-03 06:30:19
Autor: Runt
W dniu 2020-03-02 o 15:00, A. Filip pisze:

Wiec do kurwy nędzy wystękaj wprost co PO zrobiłoby lepiej/inaczej
ale bez bycia "mądrym (dopiero) PO fakcie".

PO nie jest przy korycie i nic nie musi robić. Od tego jest PiS, który został do "rządzenia" namaszczony przez KK i podległy mu elektorat.

Co i kiedy mówili _wcześniej_ a nie dopiero teraz?

Co mówił PiS wcześniej, a co dopiero teraz?
Podobno w PRL kiedy był problem zbierało się Plenum i wydawali okólniki nie robiąc w temacie nic. Co robi dziś PiS? Nic. Patrz stopka.
--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-03 13:19:35
Autor: z
"Ustawa Epidemiczna" - rząd/PiS powinien nic nie robić jak przewodniczący Partii Ludowej Tusk!
Gdyby te hieny tak nie wyły o wirusa i nie robiły paniki to by i ustawy nie było i pustych półek sklepowych.

Jak Kopaczowa nie kupowała szczepionek to był genialny fortel antywirusowy.

A jak PiS nie dogania Europy i nie załatwił sobie stosownego miejsca na wysokim szczeblu ;-) i nie ma wirusa to jesteśmy odsunięci, na uboczu i pomijani nawet przez wirusy.

Ja pierdolę.

POPYCHADŁO I ADRIAN

Data: 2020-03-03 04:04:57
Autor: mrbluesky.pl
[...]
-- -
ktotrom JeloPOzycja milczkiem czem prendzej przyklepala a POpapranczy senacik jeszcze dzis ze sraczKOm POcisnie ;P

Państwo z paździerza. -- -
Pazdzierze solidne kamienne a i marmurowe tez som ;P

Data: 2020-03-03 06:27:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 3 marca 2020 13:04:59 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Nie tak czym prędzej. Trochę im zeszło na tym poprawianiu projektu rządowego. Odziwo PiS nie oponował i grzecznie przyjął do wiadomości zmiany.

A o tym że zmiany prawa są potrzebne opozycja mówiła co najmniej od połowy lutego.

Państwo z paździerza. -- -
Pazdzierze solidne kamienne a i marmurowe tez som ;P

Lastryko to jednak nie marmur.

--
Bruno

Z serii "Zwarci i gotowi" odc. "Ustawa"