Z serii co kupić

Data: 2013-04-23 18:18:20
Autor: Ianus
Z serii co kupić
Moja wysłużona ale też zasłużona Nokia E75 powoli wybiera się na emeryturę.
W związku z tym pytanie na co ja zamienić?

Pewnie pora na jakieś androidowca? Może to dziwne ale dość ważnym kryterium jest dla
mnie rozmiar telefonu. Nie bardzo mam ochotę kupować coś co ledwo mieści się w dłoni.

Coś co można kupić nowego poniżej 1000 zł. Dobrze by było żeby to bylo też w miarę trwałe
i nie rozpadło się przy pierwszym kontakcie z glebą, a nawet jeśli się rozpadnie to żeby
dało złożyć i uruchomić.

Przyglądałem się dość poważnie Samsungowi S III mini (głównie ze względu na przyzwoite
rozmiary). Chyba, że warto zaryzykować te 4 mm szerokości i 50 zł i kupic np.
Samsunga S II Plus.

A może cos zupełnie innej marki?

pozdr.
JS