Z serii "co to jest?"

Data: 2009-06-12 21:04:15
Autor: kogutek
Z serii "co to jest?"
Cześć,

 Właśnie odkopałem intrygujące zdjęcie sprzed kilku lat - może ktoś będzie
wiedział co to za wynalazek stoi na "lawecie"? :)

 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/66da96248ec150f1.html

-- Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
To docelowy model pojazdu służącego do poruszania się w dużych i zatłoczonych
miastach. Ktoś napisał że w Hiszpanii popularne. Potwierdzam. Widziałem je
wszędzie. Co chwila jakaś taka popierdółka przejeżdżała. Fajne były kabriolety.
Widziałem jak na jednym miejscu parkingowym stały takie trzy. Niektóre modele
maja całkiem zgrabne silniczki, na oko ponad 20 koni. Ruszały spod świateł
bardzo żwawo.   --

Data: 2009-06-12 19:08:29
Autor: Robert Rędziak
Z serii "co to jest?"
On Fri, 12 Jun 2009 21:04:15 +0200, kogutek <kogutek4@op.pl>
wrote:

To docelowy model pojazdu służącego do poruszania się w dużych i zatłoczonych
miastach. Ktoś napisał że w Hiszpanii popularne. Potwierdzam. Widziałem je
wszędzie.

 Popularne przede wszystkim we Francji, bo na takie popierdółki
 nie trzeba mieć uprawnień.

Widziałem jak na jednym miejscu parkingowym stały takie trzy. Niektóre modele
maja całkiem zgrabne silniczki, na oko ponad 20 koni. Ruszały spod świateł
bardzo żwawo.

 http://www.ligier-automobiles.com/site/uk/gfx/pdf/classic/22%20pages%20X-TOO%202.pdf

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-06-12 21:19:30
Autor: kogutek
Z serii "co to jest?"
wrote:

> [...]

> maja całkiem zgrabne silniczki, na oko ponad 20 koni. Ruszały spod świateł

-- _________________________________________________________________
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Francję widuję jedynie z wysokości kilku kilometrów. Ciężko rozróżnić co jedzie,
a i chmury czasami przeszkadzają. W Hiszpanii widziałem je z bliska. Nawet byłem
przewieziony takim cudakiem.  --

Data: 2009-06-13 07:23:59
Autor: Przemek V
Z serii "co to jest?"

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000afd.4a32aa42newsgate.onet.pl...
Francję widuję jedynie z wysokości kilku kilometrów. Ciężko rozróżnić co jedzie,
a i chmury czasami przeszkadzają. W Hiszpanii widziałem je z bliska. Nawet byłem
przewieziony takim cudakiem.

Z ciekawości czy kierowca zaliczał się do jednej z grup:
A. Odebrane uprawnienia za jazdę po pijaku albo punkty
B. 90latek, któremu zabrano już prawko
C. 15latek/latka?

A jeśłi nie to jakie jest uazasadnienie wyboru takiego dziwaka?

Data: 2009-06-13 08:14:32
Autor: Robert Rędziak
Z serii "co to jest?"
On Sat, 13 Jun 2009 07:23:59 +0200, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

[...]

 To jest chyba mniejsze od smarka.

Data: 2009-06-13 10:33:35
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Z serii "co to jest?"
Robert Rędziak pisze:
 Popularne przede wszystkim we Francji, bo na takie popierdółki
 nie trzeba mieć uprawnień.

podobnie w Holandii. Do tego podatek drogowy za to placi sie jak motoroweru, przy parkowaniu traktowany jest jak motorower (nie trzeba pozwolen parkingowych, biletow parkingowych)

Z serii "co to jest?"