Z serii jaki telefon - Era

Data: 2009-08-11 19:15:39
Autor: Kuba
Z serii jaki telefon - Era
Witam,
jestem na etapie przedłużenia umowy w erze. Dostałem cennik telefonów i nie
za bardzo wiem co wybrać. Może ktoś doradzi, który telefon jest wart uwagi.
Poniżej zamieszczam linka do cennika telefonów, w grę wchodzi taryfa biznes
prestiż.
http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/biz/sohosmezal_070207.pdf

Początkowo napaliłem się na Nokię N75, planowałem z ery wziąć N66 sprzedać
i kupić N75. Potem poczytałem o N75 i pomyslełem, że może warto dołozyć do
N97, no ale poczytałem i o tym telefonie i się zniechęciłem.

Teraz zastanawiam się nad kupnem na wolnym rynku jakiegoś HTC w granicach
1500 zł. W takim przypadku telefon kupiony w erze idzie do sprzedaży.
Ewentualnie myślełem nad SE Xperia X1.

Moje potrzeby nie są zbyt duże (może wynika to z tego, że dotychczas miałem
raczej przeciętne telefon), telefonu uzywam głównie do rozmów i może 2-3
króciutkie smsy na dzień, czasami jako notatnika i do zdjęć na szybko
(dlatego zależy mi na w mierę dobrym aparacie).

Bede wdzięczny za wszystkie wskazówki, chciałbym jak najszybciej podpisać
aneks i mieć spokój.

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2009-08-11 19:22:08
Autor: adam
Z serii jaki telefon - Era
jestem na etapie przedłużenia umowy w erze. Dostałem cennik telefonów i nie

sugeruje iphone

Data: 2009-08-11 11:29:54
Autor: arek
Z serii jaki telefon - Era
On 11 Sie, 19:22, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
> jestem na etapie przedłużenia umowy w erze. Dostałem cennik telefonów i
> nie

sugeruje iphone

Jak ma byc prestiz, to koniecznie iphon.

Data: 2009-08-11 19:38:47
Autor: Waldek Godel
Z serii jaki telefon - Era
Dnia Tue, 11 Aug 2009 11:29:54 -0700 (PDT), arek napisał(a):

sugeruje iphone

Jak ma byc prestiz, to koniecznie iphon.

Jak chodzi o prestiż w klubie dla gejów to bezapelacyjnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-11 20:15:21
Autor: peter
Z serii jaki telefon - Era
Kuba pisze:
[...]

Tego nie radze. 1 wrzesnie bedzie jakas zupelnie inna oferta bo sa
jakies tam urodziny ery

Data: 2009-08-11 21:47:25
Autor: Flo
Z serii jaki telefon - Era
peter pisze:

Tego nie radze. 1 wrzesnie bedzie jakas zupelnie inna oferta bo sa
jakies tam urodziny ery

Chyba 13-te

Jeśli się nie mylę to sieć ruszyła na jesieni 1996 roku jakoś w podobnym terminie jak +)

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-08-11 22:13:45
Autor: Kot Prezydenta
Z serii jaki telefon - Era

Użytkownik "peter" <peter@peter.com> napisał w wiadomości news:h5scfd$i11$1news.task.gda.pl...
Kuba pisze:
[...]

Urodzin już było sporo i nigdy jakiejś wyrazistej różnicy ofert nie było, nie demonizujmy

Data: 2009-08-11 20:29:02
Autor: Piotr M
Z serii jaki telefon - Era
Kuba pisze:

[...]

Jeśli dotykowiec to polecam z Allegro nową Omnie, jak na komórkę robi bardzo dobre zdjęcia, za relatywnie małą kasę masz super sprzęt, z 1500zł zostanie ci w kieszeni jeszcze duża reszta. A jak nie chcesz reszty to sobie weź Omnie HD z aparatem 8 MPix!, szybka decyzja i już.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-11 22:49:37
Autor: Viator
Z serii jaki telefon - Era
On Tue, 11 Aug 2009 19:15:39 +0200, Kuba <jsr@nospampoczta.onet.pl> wrote:

[...]

Chlopie, daj sobie spokoj z HTC, zwlaszcza, ze do tej pory nie miales tego  typu urzadzenia i z tego co napisales wynika, ze wcale go nie  potrzebujesz. Poczytaj moje wczesniejsze posty na temat Diamonda, WM to  nie jest rzecz dla normalnych ludzi.

Data: 2009-08-11 22:51:09
Autor: pawelj
Z serii jaki telefon - Era

Teraz zastanawiam się nad kupnem na wolnym rynku jakiegoś HTC w granicach
1500 zł. W takim przypadku telefon kupiony w erze idzie do sprzedaży.
Moge ci mojego htc sprzedać. zresztą jutro naallegro będzie.
Chociaż z tego co piszesz to raczej ci htc niepotrzebny.
Jestem przyzwyczajony do obsługi telfonu jedną ręką. ale w htc nie potrafię napisać smsa jedną ręką. za grube paluchy mam.
Ekran dotykowy jakoś nie przyadł mi do gustu.
Chociaż zdjęcia faktycznie wymiatają, zwłaszcza przy dobrym dziennym świetle.
jka chcesz te 1,5 k pln wydać to szukaj htc.
Jak chcesz kupic telefon to szukaj czegoś tańszego. pewnie za 300 już kupisz

--
PawełJ

Data: 2009-08-11 23:33:43
Autor: ToMasz
Z serii jaki telefon - Era
pawelj pisze:

[...]
tak. HTC prophet. za 300zł "wyrwiesz". tyle ze jak autor wątku nigdy nie
mia telefonu dotykowego to nadszedł moment aby go wziać do ręki i
zobaczyć czy mu "spasi"
jak nie, to kłania sie grupa chyba z 20 modeli telefonów z dobrym
aparatem (ale nie 5mpix) WM i klawiaturą hardwarową. gsmarena.com pomoże.

ToMasz

Z serii jaki telefon - Era